Scoort gemiddeld een 5.7

Verzekeringen van Autoweek
Ervaringen met Autoweek Verzekeringen (9)


Maandpremie: |
1
![]() |
Eigen risico: |
3
![]() |
Dekking: |
5
![]() |
Klantenservice: |
2
![]() |
Voorwaarden: |
5
![]() |
Ze hebben sinds het begin van het contract de royementsverklaring van de vorige verzekering niet meegenomen. Gevolg een veel te hoge premie!
Omdat ze ontzettend slecht bereikbaar zijn en niet reageren op mailtjes blijft dit een probleem.
Mijn volgende stap zal de rechtsbijstandverzekering (bij Interpolis) zijn. Die reageren tenminste.
De Autoweek verzekering is echt een afrader dit in tegenstelling tot het blad.


Maandpremie: |
5
![]() |
Eigen risico: |
5
![]() |
Dekking: |
6
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
5
![]() |
Zeer slechte bereikbaarheid. Autoweek verzekeringen.
Bovendien tal van onduidelijkheden,tel.nrs. niet meet bereikbaar
en inloggen op mijn verzekerig lukt niet meer ,ook niet met nieuw wachtwoord en gebruikersnaam. die ik per e-mail kreeg.
Zelfs de server van dewebsite klantenservice wordt niet op het net gevonden
Ik zeg m.i.v. heden mijn auto verzekering uiteraard op !!


Maandpremie: |
7
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
7
![]() |
Krijg nu info dat ik niet meer kan switchen tussen WA en Allrisk !!!! aUTOWEEK MAAKT HIER JUIST RECLAME MEE !!!
het moet toch niet gekker worden !!!als dat zo blijft ga ik dit in de publiciteit brengen-.IOvergang naar NN inderdaad WAARDELOOS


Maandpremie: |
3
![]() |
Eigen risico: |
3
![]() |
Dekking: |
2
![]() |
Klantenservice: |
2
![]() |
Voorwaarden: |
2
![]() |
Autoweek is overgegaan van de verzekeraar ASR naar NN per 1.1.2014. Deze overgang zou samengaan met een verbetering van de voorwaarden. Zo zou o.a. bij NN ook pech langs de weg gedekt zijn. Bij schriftelijke navraag blijkt dit in eerste instantie echter helemaal niet zo te zijn!!! Ik moet nu ergens in de kleine lettertjes verder zoeken en bellen om te weten of deze schriftelijke mededeling van verbeterde voorwaarden wel of niet juist is en dat terwijl ik mijn pechhulp inmiddels heb opgezegd om niet dubbel verzekerd te zijn.
Verder klopt de premie en de dekking niet na de overgang ten opzichte van mijn oude polis.
Ook de telefoonnummer van Autoweek is veranderd terwijl de oude nog steeds op website staat. (niet meer gratis ).


Maandpremie: |
6
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
6
![]() |
Voorwaarden: |
7
![]() |
Ik heb heel serieus overwogen om deze autoverzekering van Autoweek af te sluiten, totdat ik een overzicht vond op het internet.
Een collega van mij zat bij Autoweek en raadde me de autoverzekeraar aan. Na een tijdje internetten liet een autoverzekeringen test me zien dat Autoweek met zijn WA+ verzekering een maandpremie hanteert die 7 euro boven het gemiddelde ligt. Op jaarbasis komt dat in de buurt van 100 euro.
Ik heb ook contact gehad met de klantenservice van Autoweek waar ik o.a. vroeg waarom de kosten hoger zouden zijn terwijl er helemaal geen extra services of dekkingen tegenover staan. Kon me niet verteld worden, de concurrenten werden simpel weggezet als onbetrouwbare prijsstunters...
Mijn collega is ook overgestapt nadat ze ontdekte dat ze helemaal niet zo goedkoop uit was.


Maandpremie: |
7
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
6
![]() |
Klantenservice: |
3
![]() |
Voorwaarden: |
6
![]() |
Ik kan ook niet veel goeds zeggen over de klantenservice van Autoweek. Ze sturen je constant door en dan kan het hele verhaal weer van het begin af aan verteld worden. Daar word je echt heel moe van op een gegeven moment.
De verzekering is WA, daar kan al niet veel van verwacht worden. Dan vind ik het vrij logisch om voor een van de goedkoopste verzekeringen te kiezen. Echter, als ik dit eerder geweten had, hoe de klantenservice van Autoweek je van A tot Z stuurt omdat er een klein probleempje is, dan had ik liever een euro per maand extra betaald aan een andere autoverzekeraar.
Autoweek is misschien goedkoop maar wat is het toch een drama!


Maandpremie: |
6
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
6
![]() |
Klantenservice: |
3
![]() |
Voorwaarden: |
6
![]() |
Na bijna anderhalf jaar bij Autoweek.nl gezeten te hebben voor mijn autoverzekering vond ik het welletjes geweest. Op het internet ben ik op zoek gegaan naar de beste autoverzekeraars en dan was het niet verbazend dat Autoweek.nl werkelijk nergens genoemd werd. De autoverzekering zelf is nog te doen, het probleem ligt hem in wat er achter de schermen gebeurt. De klantenservice is laks en alles behalve behulpzaam en informatief. Je wordt in feite doorgestuurd naar de voorwaarden waar je voor getekend hebt ook al staat het antwoord daar niet eens in.
Autoweek.nl een aanrader voor een all risk autoverzekering? Nee, ze proberen het niet eens en slaan daardoor de plank volledig mis.


Maandpremie: |
7
![]() |
Eigen risico: |
10
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
3
![]() |
Voorwaarden: |
7
![]() |
Op sommige punten scoort Autoweek prima. Over de klantenservice kan enkel het woord amateuristisch gezegd worden.
Ik heb anderhalf jaar een autoverzekering gehad bij Autoweek. Toen ik op een dag opmerkte dat een winkelkarretje of iets van die aard langs mijn auto geschraapt had, heb ik Autoweek gebeld met de mogelijkheden, maar ik heb nooit een claim ingediend voor die autoschade. Tot mijn grote verbazing werd al snel mijn premie verhoogd en mijn aantal schadevrije jaren teruggedraaid.
Natuurlijk direct de klantenservice gebeld. Daar kwam niet veel duidelijks vanaf. Ik ben gelijk overgestapt naar Inshared waar de premie nooit verhoogt zal worden na autoschade.
Duidelijk mag zijn dat Autoweek beter op het tijdschrift kan focussen, in de verzekeringsbranche bakken ze er niet veel van.


Maandpremie: |
7
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
7
![]() |
Voorwaarden: |
8
![]() |
De autoverzekering en de voorwaarden ervan zijn bij Autoweek heel flexibel. Ik zou mijzelf niet het type noemen dat echt alle autoverzekeringen op het internet gaat vergelijken, en waarom zou ik? De flexibiliteit van de autoverzekering van Autoweek sprak mij gelijk aan en ben ook altijd een liefhebber geweest van Autoweek.nl.
De verzekering is dagelijks opzegbaar, niet dat ik van plan ben op te zeggen, het is wel fijn om de mogelijkheid te hebben; de dekkingen kunnen op dagbasis gewijzigd worden, wat de autoverzekering lekker flexibel maakt; ze vragen een lagere premie wanneer er minder kilometers gemaakt worden, wat perfect bij mij past omdat ik niet elke dag op pad hoef; er zit standaard een haal, breng en reparatieservice in de autoverzekering; het eigen risico is ook flexibel. Voor mij waren deze voordelen genoeg om Autoweek eens te proberen, tot nu toe zonder grammetje spijt.