Scoort gemiddeld een 6.7 (27 reviews)
Verzekeringen van Centraal Beheer
Ervaringen met Centraal Beheer Verzekeringen (27)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik had problemen met schade met mijn auto. Ik heb toen direct contact opgenomen met Centraal Beheer Achmea. Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan en ben snel geholpen.
Later heb ik de klantenservice gebeld met de vraag over de groene kaart, wanneer wij deze mochten ontvangen. Dit in verband met onze vakantie die eraan kwam.
Ik kreeg te horen dat deze waarschijnlijk de volgende dag beschikbaar zou zijn, als dit niet zo is, mocht ik hem uitprinten. Ik wist dit niet eens, maar wel erg fijn. Deze mevrouw was super vriendelijk en heeft me vanaf het begin geholpen en wenste me zelfs nog fijne vakantie.
Chapeau Centraal Beheer Achmea! Top!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
Deze verzekering is goedkoop, maar wacht maar totdat je iets nodig hebt. Dan is het niet goedkoop meer maar duurkoop.
Ik heb een paar maanden terug een schade gemeld, waarbij de tegenpartij schuldig was. Ik heb hierna meerdere brieven gekregen over kosten die ik zelf moet betalen. namelijk 25% van de leenauto, een eigen risico wat ik 2!!! maanden ervoor heb laten afhalen, omdat ik uit mijn risicoleeftijd kwam.!
Ze waren dit vergeten eraf te halen..Ik heb alles weggehaald en betaal nu ietsje meer bij een andere verzekering. Ik betaal namelijk liever ietsje meer en later niet bedondert te worden.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Wat een fijne reisverzekering van Centraal Beheer Achmea. Ik ben net terug van vakantie waar ik met mijn vriend onderweg naar ons hotel beroofd zijn. Portemonnee, camera en telefoon waren allemaal weg... We hebben toen met Centraal Beheer Achmea contact opgenomen, wij zijn heel vriendelijk geholpen, waar zie je dit nog? Maar gelukkig hielden ze zich ook aan hun woord! Ze hebben de reis nog een beetje goed kunnen maken en hebben wij ook onze vakantie afgemaakt! Ik blijf voorlopig bij deze verzekering!!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Wij zijn nu ongeveer 4 jaar verzekerd bij Centraal Beheer Achmea. Wij wisten eigenlijk nooit of deze verzekering goed was, omdat we hem nooit hebben hoeven gebruiken gelukkig. Ik bedoel de betalingen en de aanvraag liep soepel, maar hoe het echte werk is, wisten we niet.
Tot 3 maanden geleden, toen is onze auto in het water gekomen en was naar de haaien, total loss dus.. het contact met Centraal Beheer Achmea was echt uitstekend en en alles verliep bijzonder soepel. We hebben direct een leenauto gekregen, er is veel tussentijds contact geweest en er kwam een schadeexpert op bezoek. De auto die we als leenauto kregen was eerst van de garage en later kregen we er één van een verhuurbedrijf. Niets op aan te merken aan deze auto, hoewel die wel wat klein was. Ze hebben na 2 weken gebeld of we geen grotere auto wilde, omdat onze auto die total loss was ook een stuk groter was. Dit is pas meedenken en service! Het financiële plaatje was ook zeer goed verlopen. We hebben de hele nieuwwaarde terug gekregen waar we een nieuwe auto van konden kopen. Dit hebben we inmiddels gedaan.
Als dit gebeurt kun je pas echt zien hoe goed of slecht de service is. Nou de service van Centraal Beheer Achmea is echt perfect. Ik kan deze verzekering dan ook zeer aanraden!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
allrisks auto omgezet in wa;voor cb is dat aanleiding om de inde polis genoemde wa premie te verhogen.
argument;in de oude allriskspremie is een korting verleend op de premie en die korting wordt nu weer teruggedraaid;
mijn stelling:cb heeft niet het recht de wa premie tussentijds te verhogen,de premiekorting was nooit gecommuniceerd en staat ook niet in de polis vermeld,de wa module is en blijft een aparte verzekering derhalve moet de wa premie onveranderd blijven.ridicule reactie van CB:premie is geen onderdeel van de polisvoorwaarden:nou breekt mijn klomp..!!!!!!!!!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik heb erg goede ervaringen met de motorverzekering van Centraal Beheer Achmea. Ik ben hier al 2 jaar verzekerd . Een tijdje terug is mijn motor omgevallen. Hij is hierdoor redelijk beschadigd. Hiervoor heb ik contact opgenomen met Centraal Beheer Achmea, omdat het anders wel een erg duur grapje zou worden. Ik ben snel en goed geholpen. Ik heb alles vergoed gekregen en de motor is ook alweer gemaakt. Dit lijkt misschien vanzelfsprekend bij een verzekering maar uit ervaring weet ik dat dit lastig blijkt te zijn. Ik ben blij dat ik eindelijk een verzekering heb gevonden die bij me past!
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Samen met mijn man en twee kinderen hadden we een vakantie in de planning naar Bali. Wij gaan meestal eens per jaar op vakantie en dit jaar wilden wij in de meivakantie. Helaas werd mijn man een week voor de vakantie getroffen door een buikgriepvirus. Hij zag het natuurlijk niet zitten om zo lang te moeten vliegen en vervolgens twee weken in een warm oord te verblijven met krampen. Enfin, verder geen details. De vakantie moest geannuleerd worden en dit ging zonder problemen. De vergoeding is prima geregeld en de afhandeling van de overige zaken (hotel, autohuur) ging vlekkeloos. Ik ben heel blij dat we een annuleringsverzekering hebben van Centraal Beheer. Prijs-kwaliteitverhouding is top!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 3 |
In ons appartement ontstond een breuk in de waterleiding. Hierdoor kwam er een laag van twintig centimeter water in de berging te staan. Ik heb veel spullen in de berging opgeslagen, omdat mijn man en ik niet veel ruimte in ons appartement hebben. Zo stond onder andere mijn naaimachine daar, en de oude DVD speler die we niet weg wilden gooien. Daarnaast stonden er nog een aantal andere zaken die volledig onbruikbaar zijn geworden door de waterschade. Helaas werd door Centraal Beheer Achmea de dagwaarde van alle spullen berekend en uitgekeerd, waardoor mijn man en ik veel kosten hebben moeten maken om alles opnieuw aan te schaffen. Wat aan geld werd uitgekeerd, werd wel snel betaald, dat is het enige pluspunt dat ik kan noemen.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Onlangs probleem met verzekering gehad. Is super opgelost. Was mijn fout maar zij hebben me geweldig geholpen. Verder lage premie en normale dekking. Geen eigen risico en premie is bijna de laagste van allemaal. Ze per maand minder dan 2 euro vergeleken met de allerlaagste.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Voor het eerst schade(lekkage) gemeld maar niet binnen 72 uur en de verzekering doet er helemaal niets aan. Jammer van de premies die de afgelopen 11 jaren zijn betaald. Een zeer slechte zaak en we kijken uit naar een betere verzekeraar. Barst slecht