Ervaringen met DELA Verzekeringen (6)
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Na het overlijden van mijn man ben ik goed geholpen door de DELA
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 9 |
Top! Prettige mensen. Regelen alles goed!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
dela weet alles te regelen zodra een geliefde komt te overlijden. allles tot in de puntjes verzorgt en helemaal volgens afspraak met zo veel mogelijk voorlichting. we hebben vorige maand afscheid moeten nemen van onze vader en daar bij hadden we veel steun aan dela.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 1 |
Dela staat op het internet wijd bekend als woekerpolisboer en de verkoper van zeer slecht dekkende verzekeringen voor een uitvaart. Het spreekt voor zich dat deze twee hand in hand gaan. Zelfs klanten die tientallen jaren netjes hun premie hebben betaald, waren uiteindelijk nog niet eens verzekerd voor een basis uitvaart. Zoek liever een andere verzekering en verzekeraar voor uw uitvaart, want Dela heeft absoluut niet het beste met u voor.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 1 |
Ons zoontje bij geboorte overleden,gelukkig hadden we een polis van Dela!
Maar die keren niks uit omdat wij een vriend die begravenisondernemer is hadden aangesteld om voor ons alles te regelen.
Je moet waar we dus later achter kwamen een begravenisondernemer van Dela pakken en zo niet krijg je niks uitgekeerd wat natuurlijk al wel vreemd is!!
Nou dachten we dan zullen we toch wel de crematie vergoed krijgen want tenslotte is het crematorium in vlijmen van Dela,en werden we ook nog geholpen door mensen van Dela.
Nou dus niet ze zeggen gewoon keihard je pakt bij ons alles of je krijgt helemaal niks. Ik vind dit echt niet normaal wel premie betalen maar als er dan iets gebeurd zijn ze niet thuis en hoor je niks meer!!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 5 |
heb 8 jaar geleden hartproblemen gehad, dit is inmiddels verholpen. wel moet ik eindeloos vragenlijsten invullen. Ik vind dit zeer overdreven. de dokters hebben dit gezegd, waarom nemen zij dit niet gewoon aan? erg jammer