Scoort gemiddeld een 6.6 (11 reviews)
Verzekeringen van Delta Lloyd
Ervaringen met Delta Lloyd Verzekeringen (11)
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 4 |
2 jaar terug was ik klant bij delta lloyd voor de zorgverzekering met als afspraak dat ik 100% fysio vergoed zou krijgen als ik voor het aanvullende pakket zou kiezen. Dit is mij via de telefoon bevestigt. Later dat jaar bleek dat ik sterk beperkt zou worden in het aantal bezoekjes dat ik aan de fysio mocht brengen omdat ik al over het limiet was van toegestane bezoekjes en er een boete zou volgen als ik niet zou minderen.
Fysio was voor mij een super belangrijk punt en ook 1 van de voorwaarden waar ik hard naar heb gezocht dat jaar zelfs al moest ik daar zelf persoonlijk extra geld voor betalen per maand. Om dan te zien dat de verzekeraar zulke afspraken in de prullenbak kan gooien zonder consequenties is bijzonder frustrerend terwijl ik verplicht thuis moet blijven zitten met lichamelijke klachten.
Na delta lloyd ben ik overgestapt op vvaa omdat die mij werd aangeraden door kennissen voor fysio. Daar betekend 100% vergoeding wel echt 100% vergoeding met het aanvullende pakket. Van delta lloyd heb ik nooit excuses of niks ontvangen over de bevestiging die mij is gegeven over de fysiovergoedingen via de telefoon.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 7 |
Op basis van mijn ervaringen met Delta Lloyd in 2017 was ik al min of meer van plan om in 2018 over te stappen naar een andere zorgverzekering met vrije zorgkeuze. Dat gevoel is slechts sterker geworden nu ik de nieuwe Delta Lloyd premie voor 2018 te horen heb gekregen. Dat ik al van plan was over te stappen heeft eigenlijk uitsluitend te maken met de belabberde klantenservice van deze verzekeraar. Ze vertellen je aan de telefoon wat je wilt horen, maar zodra de telefoon op de haak gaat zijn ze je vergeten. Terugbellen doen ze niet, dus kun je zelf overal achteraan. En nu komen de hogere premies voor de verzekering en aanvullende verzekeringen (+10%!) daar nog even bij om Delta Lloyd nog minder aantrekkelijk te maken. Het is mijn plan om zo lang mogelijk onder de 140 euro premie per maand te blijven, dus moet ik wel z.s.m. weg bij Delta Lloyd.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
waardeloze bootverzekering!!! vastgelopen op veersemeer 30.000 euro schade, verzekering betaald niks van de schade die grotendeels door hun is veroorzaakt.
anderhalve week terug vastgelopen op veersemeer, lekkage in kiel door vast varen. verzekeraar was slecht te bereiken, weigerde vervolgens directe berging, vonden ze te duur, wachte tot de volgende dag toen was heel de boot vol gelopen met water en alles kapot van apparatuur tot met motor.
ondanks uitgebreide dekking krijg ik niks, ga het er niet bij laten zitten
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Als iemand die regelmatig zorg nodig heeft ben ik plezant verrast door mijn overstap naar de zorgverzekering van Delta lloyd in 2015.
Contact met de verzekeraar voelt altijd direct en persoonlijk aan;
Rekeningen zijn tot nu toe altijd binnen 2 weken betaald;
Er wordt korting geleverd op de premie door online af te sluiten, de zorgverzekering is net zo goed als wanneer deze op kantoor wordt afgesloten;
Ook flinke kortingen op aanvullende verzekeringen mogelijk, iets waar ik zelf vrij veel geld mee bespaar op jaarbasis;
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik ben helemaal niet blij met de Delta Lloyd zorgverzekering.
Mijn vrouw is hoogzwanger en we zitten te wachten op een kraampakket. Na veel bellen, en beloftes dat ik terug gebeld zou worden hebben we nog steeds niets.
Als je hoogzwanger ben zit je niet te wachten om hier telkens achteraan te gaan.. Beloofd is beloofd. En ik weet het, het is maar 2 tientjes ongeveer maar we hbeben het wel nodig en ik betaal ervoor. Daar gaat het bij mij om.
Nou uiteindelijk zijn we meer geld kwijt aan telefoonkosten en tijd. De enige oplossing die wij nog zagen was de firma bellen die deze kraampakketten levert. Gelukkig ging dit een stuk beter en hadden we dit eigenlijk al veel eerder moeten doen.
Wij stappen voor komend jaar in ieder geval over naar een betere zorgverzekering. Dan betaal ik maar een paar euro meer maar heb ik wel iets goeds en een klantenservice die je gewoon te woord staat!!!!!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 5 |
Afgelopen meivakantie zijn wij met het gezin op vakantie geweest naar Spanje. We hadden al een tijdje de doorlopende reisverzekering van Delta Lloyd. Begin mei heb ik een schade ingediend. Inmiddels heb ik of mijn vrouw wel zo'n 15 keer gebeld en inmiddels is het oktober en is de schade nog steeds niet vergoed of zelfs opgepakt...
Ik vind het echt schandalig, dit is toch hun vak? Waarom ben je anders een reisverzekeraar??Ook is het ons heel vaak beloofd dat we terug gebeld zouden worden, maar ook dat vinden ze erg lastig. Wel is ene keer toegezegd dat wij het bedrag zouden krijgen, maar het staat nog steeds niet op mn bankrekening en de volgende collega die wist er niet eens iets vanaf. Echter wat wel erg goed gaat is het incasseren van de premies, daar zijn ze wel sterk in. Ik vind het erg jammer dat dit in Nederland toch vaak zo gaat. Dit is toch hun vakgebied? Wat is er dan zo moeilijk aan? Dit soort dingen horen toch gewoon soepel te verlopen?
Op dit moment ben ik hard op zoek naar een nieuwe doorlopende reisverzekering.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Enkele maanden geleden is er bij ons ingebroken. Helaas is er erg veel meegenomen ( televisie, sieraden, laptop, camera etc.) Flinke dure dingen... We hadden nog geen eerdere ervaringen met Delta Lloyd omdat we pas zijn overgestapt van inboedelverzekering, naar een goedkopere.
Ik heb gelijk die ochtend gebeld toen we de inbraak ontdekte, we zijn heel erg vriendelijk geholpen, we werden een keer doorverbonden maar die medewerker was gelukkig al op de hoogte van het verhaal. Dit gebeurt ook niet vaak, normaal kun je 3x je verhaal doen.
De verzekering stuurde een expert langs, dit is allemaal vrij soepeltjes verlopen gelukkig. Dit stelt je enigszins toch nog gerust. Uiteindelijk hebben ze een fiks bedrag uitgekeerd, wat ook overeen kwam met de waarde van de spullen. Voor de zekerheid heb ik ook het schaderapport opgevraagd. Dit kwam redelijk overeen. Ik vond dat dit allemaal erg professioneel verlopen is.
Ik kan deze verzekering aanraden aan iedereen. Snel en goed geholpen en je betaald een schappelijke maandpremie.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 3 |
Wat een BAGGER site van die Delta Llord zeg! Ik probeer nu al 3 dagen achter elkaar de verzekering voor mijn boot te berekenen maar telkens krijg ik foutmeldingen en een tekstje dat ik contact met de klantenservice moet opnemen. Wanneer ik dan bel krijg ik te horen dat er wordt gewerkt aan het probleem en het morgen opgelost zou moeten zijn, nou mooi niet dus! Ga het wel ergens anders proberen doeeeei!!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Mijn keuze voor de zorgverzekering 2012 is gevallen op Delta Loyd. Ieder jaar rond november vergelijk ik zorgverzekering. Vreemdgenoeg toch ieder jaar weer een andere keuze.
Overstappen ging makkelijk met een soort overstapwizard. Even aangeven wie mijn huidige aanbieder was (Azivo) en de gegevens werden door DL zelf overgenomen.
Kreeg keurig per post een bevestiging thuisgestuurd, uiteraard met de mogelijkheid nog te annuleren en te kiezen voor een alternatieve zorgaanbieder.
Vorige maand mijn eerste factuur ingediend. Moest deze wel eerst zelf betalen. De terugbetaling ging vrij vlot, een week of 3-4, dat is acceptabel.
De klanteservice is ook erg aardig. ZEe nemen de tijd voor je, je hebt niet het idee dat je een nummer bent,
Al met al tevreden tot nu toe met deze zorgverzekering.
Voor de keuze van zorgverzekering 2013 ga ik weer eerst zorgverzekeringen vergelijken . Scheelt een hoop geld.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
De maandpremie en eigen risico van de delta lloyd inboedelverzekering is niks mis mee. Met de dekking, klantenservice en voorwaarden is wel flink wat mis.
Er werd bij mij ingebroken, de inbrekers namen flink wat mee, waaronder elektronica, contant geld en sieraden wat beiden in een kluis zat opgeborgen.
Volgens delta lloyd was ik perfect verzekerd. Dat werd mij gegarandeerd zelfs. Maar dan wil ik aanspraak maken op de inboedelverzekeraar en dan voel ik de bui al gelijk hangen. Zo goed is die inboedelverzekering achteraf helemaal niet.
De spullen waarvan ik nog een bon had werden na enkele maanden eindelijk betaald door delta lloyd. Het contante geld - wat tot 1000 euro gedekt zou moeten worden door de verzekering - kan ik wel naar fluiten omdat ik niet kan aantonen dat ik het geld in huis had.
Dus mensen, als je in een inboedelverzekering van delta lloyd afsluit even elke dag het contante geld laten zien dat je in huis hebt, met de krant/datum van die dag. Anders heb je blijkbaar geen poot om op te staan en zal delta lloyd zich eronder uit praten.
Ook is delta lloyd ontiegelijk sloom met het taxeerrapport en het uitbetalen van de schade. Zodat jullie het maar even weten!