Ervaringen met Ditzo Verzekeringen (57)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 8 |
Voor mijn buitenlandse ziekte kosten moet ik oeverloos lang wachten op de uitbetaling van de vergoeding. Dit ondanks zeer uitgebreide toelichting!
Klantenservice is ronduit slecht.
Ditzo is per mail onbereikbaar.
Nergens duidelijkheid over hoe lang het duurt voor er betaald wordt.
Kortom: slechte ervaring en ik overweeg per 2014 op te stappen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Top Verzekeraar.
Zeer snelle afhandeling van schade 2 dagen en het geld was al binnen.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 5 |
Wat een waardeloze klantenservice zeg. Eerst lang in de wachtrij, dan ben je aan de beurt word je 3x door verbonden en dan snappen ze het nog niet. De maandpremie is echt prima, maar ik betaal liever wat meer zodat ik een betere klantenservice heb!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 7 |
Dat medewerkers de tijd mogen nemen voor je (zoals omschreven op de website) merk je niet als klant. Kreeg een chagarijnig mens aan de lijn, die me bot vertelde dat ik haar niet uit liet spreken (uiteraard omgekeerd hetzelfde), geen informatie en tussen de regels door contacnt laten voelen dat ze een aantal van mijn acties dom vindt.
BAH. Volgend jaar maar snel opzoek naar een ander (eerst deze zaak afhandelen)..
Vele afdelingen met allemaal beetje kennis. Niemand die me in zijn geheel kan helpen.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Vanaf januari zorgverzekering bij Ditzo..maar wat een spijt.
een waardeloze klantenservice die je van het kastje naar de muur sturen,iedere keer komen ze met een ander verhaal en uiteindelijk ben ik al bijna 3 maanden bezig om een consult van de tandarts van mn dochter van 7 betaald te krijgen.en nu is t nog niet geregeld na heel wat telefoontjes en belminuten.het is zeer frustrerend.daar betaal je dan maandelijks je premie aan.mijn advies KIES NIET VOOR DITZO!!!!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
je moet voor alles perse bellen, dus het kost je ALTIJD geld! Wachtrij is erg lang, geen email adres waar je gewoon gratis naar kan emailen.
Ze vergoeden zeer weinig, je denkt een goede verzekering te hebben, maar geen enkele verzekering deugt tegenwoordig.
Doordat ze zo slecht te bereiken zijn een 1 voor de service!!
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 5 |
Zeer slechte ervaringen met het uitbetalen van declaraties. Het is een grote bende bij ditzo. Slechte communicatie en waardeloze antwoorden. Een klantenservice die dus niet werkt.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 3 |
Gebeld met Ditzo, want het is niet mogelijk om te mailen. Ze hebben daar blijkbaar nog niet van een e-mailadres gehoord. Reactie: u bent wachtende nummer 13. Na enige tijd wachten: wij kunnen u ook terugbellen, druk hiervoor op 0. Zo gezegd, zo gedaan, maar ik wacht nog op een belletje van Ditzo.
Laat ze gewoon een e-mailadres neerzetten, dan kunnen die medewerkers ook rustig het probleem onderzoeken en hoeft niet alles 'haastjerepje'.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
De klantenservice is echt superslecht! Ze weten helemaal niks of ze geven de verkeerde informatie. Het lijkt wel of leke medewerker daar zelf maar een antwoord uit zijn duim zuigt.
SLECHT SLECHT SLECHT!
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
In tegenstelling tot wat ik hier lees ben ik wel tevreden met mijn ditzo zorgverzekering .
Zo kreeg ik deze week een mailtje van de directeur zelf om mijn ervaring achter te laten hier, ze zijn dus niet te bang om te luisteren naar je mening.
De premie kan wellicht lager maar is zeer concurrerend als je deze vergelijkt met andere zorgverzekeringen.
Eigen risico is bij iedereen hetzelfde.
De dekking is gewoon prima te noemen, als je vantevoren even uitzoekt bij welke specialist je vergoed wordt krijg je nagenoeg alles verzekerd.
De klantenservice heeft mij tot nu toe prima geholpen. Nemen erg snel op en reageren ook binnen 24 uur op email.