Ervaringen met HEMA Verzekeringen (22)
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Wat is dat toch waardeloos...... Bel je de klantenservice op om te vragen waarom er nog steeds maandelijks een premie wordt afgeschreven, terwijl ik keurig mijn verzekering heb opgezegd......krijg je als antwoord dat er alleen telefonisch geholpen kan worden als het om een zorgverzekering gaat!
Ik heb het bedrag gelukkig op tijd gestorneerd en de automatische incasso geblokkeerd! Niet mijn fout dus, ik heb de verzekering opgezegd, maar als ik even wil uitleggen waarom ze geen geld meer kunnen afschrijven moet ik dat omslachtig per email doen.... Hema, zorg ervoor dat jullie álle klanten die verzekeringen bij jullie afsluiten telefonisch kunt helpen (ook al is een product online afgesloten)!
Ik vind, als er zich problemen voordoen of als iemand een klacht heeft, het wél zo netjes dat je iemand persoonlijk te woord staat....voor mij géén Hema-verzekeringen meer in de toekomst.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
Mijn man en ik hebben niet zulke goede ervaringen bij Hema. Wij gaan overstappen naar een andere verzekering. Wij kregen schades niet vergoed, terwijl vrienden een soortgelijk iets hadden en zij dit wel vergoed hebben gekregen bij een andere verzekeraar. Wij hebben dit zelfs voorgelegd aan Hema, maar ook dat had geen zin. We hebben 1 keer €50 gekregen, voor al dit gedoe, maar dat komt niet eens in de buurt wat het ons uiteindelijk heeft gekost.
Erg leuk, elke maand je premie betalen, maar er niks voor terug krijgen. Het enige pluspunt is dat ze goed bereikbaar zijn, maarja daar heb je niet zoveel aan als ze de rest niet goed doen. Wij zijn nu op zoek naar een andere inboedelverzekering. Wij bekijken de reviews op deze website om te kijken welke verzekering het beste bij ons past en goede recensies hebben.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 1 |
Pas op!! Hema wijzigt de polisvoorwaarden zonder melding hiervan. Smartphones, tablets en computers zijn NIET meer verzekerd. Goedkoop is blijkbaar duurkoop....
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Op internet had ik een tijdje terug gelezen dat de autoverzekering voor Hema zeer goedkoop was. Dit leek mij een goede reden om mijn auto hier te gaan verzekeren. Hiervoor heb ik ongeveer 8 jaar met een leaseauto gereden. Nu heb ik eindelijk zelf een auto gekocht.
Ik heb dus besloten om mijn auto te verzekeren bij Hema. Ik had al zo;n 8 schadevrije jaren. Toen ik mijn verzekering wilde afsluiten, kreeg ik te horen dat deze 8 schadevrije jaren niet meegenomen konden worden en moest ik dus op 0 beginnen. Dit scheelt behoorlijk veel premie.
Ik was het hier niet helemaal mee eens, dus ben gaan kijken voor iets beters. Uiteindelijk heb ik een verzkering bij InShared afgesloten, waarbij de 8 schadevrije jaren helemaal geen probleem was. tevens was de premie nog goedkoper ook!!!! Ik ben blij dat nu wel mijn schade vrije jaren zijn meegenomen, dit scheelt mij namelijk erg veel geld.
Jammer hema!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Mijn scooter is maandag gestolen nu is het woensdag heb nog niets gehoord van hema verzekeringen wel gemaild want bellen kan niet nu is het woensdag en nog niets gehoord over de afhandeling de scooter is alrisk verzekerd dit is een slechte zaak zit nu met vervoer naar me werk
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik ben al lang klant bij de Hema met verschillende verzekeringen. Ik heb nooit problemen gehad en ben heel erg tevreden.
De voordelen van de Hema:
- Na mn verhuizing leek het mij handig om een nieuwe verzekering af te sluiten, waaronder woonhuisverzekering en inboedelverzekering. Omdat ik al klant bne bij Hema en hier zeer tevreden over ben, heb ik besloten om deze ook bij de Hema onder te brengen. Dit is toch handiger dat alles onder 1 dak is ondergebracht. Het afsluiten van deze inboedelverzekering is vlekkenloos verlopen. Zeer tevreden.
De nadelen van hema, is toch dat de premies redelijk hoog zijn. Ik zou er niet voor overstappen omdat de service toch echt wel goed is.
Enige tijd geleden heb ik problemen gehad met mijn autoverzekering en met 1 telefoontje was dit opgelost. Ik hoor vna vrienden vele andere verhalen over verzekeringen. Daarom ben ik blij dat ik bij Hema zit en dit wel goed en snel wordt opgelost. Waarom zou ik dan nog overstappen? Prima!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Al jaren een doorlopende reisverzekering bij de HEMA. Gingen altijd met een gerust hart op vakantie. Naar nu blijkt was
dat zeer onterecht. Deze zomer zijn we in Duitsland bestolen, camera, lenzen alles weg. Dan zit je met een enorme kater
als je zoiets overkomt, vooral omdat je al je vakantiefoto's kwijt bent. Verzekerd zijn is dan in iedergeval nog een troost.
Maar niet bij de HEMA. Daar zetten ze er een mannetje op die alles op alles zet om je verhaal onderuit te halen. Hij komt
langs, neemt alle orginele bonnen mee, blijft maar bellen met nog meer vragen, van alles moet je foto's tonen (!). Hij
gaat net zo lang door tot dat hij iets heeft gevonden waardoor ze niet uit hoeven betalen. Bij de HEMA is dat dat je niet
hebt opgelet. Je bent namelijk bestolen en dat is dus je eigen schuld.
Deze flauwe truc van de HEMA heeft ons heel veel geld gekost en ook nog eens jaren premie voor niets betaald.
Pure oplichterij. Ik heb deze verzekering vandaag opgezegd.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 5 |
Toen er voor de tweede keer een verkeerd bedrag van mijn rekening was geschreven probeerde ik contact op te nemen met de klantenservice van Hema. 3x bellen, lang in de wacht om vervolgens te horen dat er niemand is die me te woord kan staan. Ik moest op de website kijken of mijn vraag erbij stond. Wederom niets gehoord. Waardeloos. Ik ben inmiddels op zoek naar een andere reisverzekering, want dit is 3x niks.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Enige tijd geleden waterschade gehad in de woonkamer door een gesprongen leiding. Dit is allemaal keurig opgelost door Hema. Ik wist niet hoe dit in zijn werking ging, daarom heb ik gelijk gebeld naar Hema. Ik ben goed te woord gestaan. Hoewel een inboedelverzekering misschien overbodig lijkt, veel mensen denken dat het hen toch niet overkomt. Toch is het zeker niet overbodig. De inboedelverzkering van Hema is een goede oplossing!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 4 |
Inmiddels zit ik een half jaar bij Hema voor mijn autoverzekering. Ik kwam het toen toevallig ergens tegen en het sprak me wel aan. De maandpremie is namelijk redelijk goedkoop ten opzichte van de overige verzekeringen. Toch heb ik slechte ervaringen met deze autoverzekering. Toen ik afgelopen maand schade had aan mijn auto (krassen aan de deur) vond de Hema het allemaal nog lastiger dan dat ik het zelf vond. Daarnaast was het nog zeer lastig om de klantenservice te bereiken. Zodra ik kan overstappen doe ik het meteen. bah.