Ervaringen met HEMA Verzekeringen (22)
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Vorige maand hadden wij last van een lekkende douche. Dit heeft ons aardig wat waterschade opgeleverd, omdat we het lek niet gelijk doorhadden. Met het koude weer was het stevig balen dat we niet thuis konden douchen. Echter, nadat mijn vrouw de klantenservice gebeld had bleek dat wij recht hadden op een professionele monteur, die de schade heel goed heeft afgehandeld. Het lek is gedicht en we kunnen gewoon weer douchen. De snelle hulp is erg fijn, binnen twee weken is de hele zaak afgehandeld. Dit is zelfs inclusief declaratie etc. Voor deze gemiddelde maandpremie een prima service!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik heb een all risk scooter verzekeing bij de Hema lopen ,maar kan sinds maanden NIET meer inloggen met de de door U aan mij verstrekte inlog gegevens. Telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar en moet digitaal met jullie contact nemen.
Mijn naam W.L.Wedding is bij jullie bekend.Het is wel een hele toer om jullie te bereiken.
Graag zo spoedig mogelijk bericht.
Met de vriendelijke groet,
W.L.Wedding