Ervaringen met ING Verzekeringen (12)
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Ing verzekeringen duurt enorm lang om schade af te handelen ook al is klant niet de veroorzaker en kost het hun dus niks.
Ik zit al 5 weken met een kapotte schuur waar een auto doorgereden is. Verzekeringen tegenpartij wachten al heel lang op een factuur en werken volledig mee.
Ook mijn inboedel is nog steeds niet geregeld waardoor ik geen fiets heb en niet kan wassen.
Het is een schande dat ing mensen zolang laten zitten in de bende.
Ik adviseer niemand om bij ing te verzekeren, ze reageren niet of slecht op mails , laten je in de kou zitten en de telefonisten weten niet waar je het over hebt.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Tot twee maal toe heb ik in de afgelopen 13 jaar gebruik proberen te maken van mijn inboedelverzekering bij ING. In allebei de gevallen was er bij mij ingebroken met absoluut duidelijke sporen dat dit ook werkelijk gebeurd was. Nou zou ieder weldenkend mens het vanzelfsprekend vinden dat ING mij tot twee maal toe de schade heeft vergoed dankzij het feit dat ik 13 jaar lang netjes mijn premie heb betaald voor de inboedelverzekering. Nou komen die mensen bedrogen uit, net als ik, want ING heeft in allebei de situaties reden gevonden om NIET uit te betalen. Voor een verklaring hoef ik de bank ook niet te benaderen, ik krijg enkel excuusjes.
Na de eerste keer heb ik ING duidelijk nog voordeel van de twijfel gegeven, misschien dat ik zelf iets over het hoofd had gezien of wat dan ook, maar nu is het gewoon overduidelijk dat ING een verzekeraar is die koste wat het kost niet uitbetaalt.
Mijn rekeningen en verzekeringen heb ik direct overgezet naar andere partijen (inboedelverzekering naar Univé, waar ik tegelijkertijd ook minder premie betaal en beter behandeld word). ING is gewoon niks waard.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 6 |
Na lang een vaste klant van de ING Bank te zijn geweest werd ik zonder pardon uit de verzekeringen gezet, Ik had een woonzekerpakket voor mijn huurwoning en een W.A. verzekering. Tevens had een al ruim 30 jaar een bankrekening bij de ING Bank ( voorheen uiteraard een Girorekening bij de Postbank)
Doordat ik 1 x niet aan mijn verplichtingen kon voldoen om mijn doorlopende krediet in een positief saldo te doen belanden (moet 1 x per 3 maanden voor 1 hele dag een positief saldo hebben op derekening)
Ik kreeg een brief van de ING Bank dat ik mijn saldo binnen 5 werkdagen moest aanvullen en anders zou mijn kreiet worden ingetrokken.
Helaas kon ik aan dit verzoek niet voldoen met als gevolg dat de ING Bank het krediet introk en tevens mijn bankrekening blokkeerden en alle verzekeringen per direct stop zetten.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 6 |
Tot nu tpe een goede service als je schade hebt ben tevreden en betaalbaar
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 9 |
Helaas hebben wij 2 maanden geleden een inbraak gehad, erg eng het idee dat er iemand tussen je spullen heeft zitten snuffelen. Ik heb toen direct met ING gebeld en zij hebben ons ontzettend gerust gesteld. Ze hebben beloofd dat alles in orde zou komen.
Het vervelende was dat er ook een hoop bonnetjes gestolen waren. We hadden wel nog enkele dozen. Hetgeen wat wij hebben opgegeven is allemaal 100% vergoed, echt helemaal super. Zelfs de laptop die al 2 jaar oud was, is 100% vergoed. We hadden het geld al binnen 3 weken op onze rekening staan. Dat is toch ook wel erg fijn. Wij zijn erg tevreden over de hulpverlening van de ING en kan het aan iedereen aanbevelen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
Ing is erg snel met afhandelen vind ik. Ik heb helaas te maken gehad met een inbraak. Dit is nu ruim 2 maanden geleden. Ik ben toen van de ene medewerker naar de andere medewerker gestuurd. De schade expert is langs geweest en heeft de schade vastgesteld.
Uiteindelijk heeft het even geduurd, wanneer ik weer wat hoorde. Ik heb toen een keer boos opgebeld, dat ik het hier echt totaal neit mee eens was. Gelukkig werd ik toen wel serieus genomen en heb ik gezegd wat ik ervan vond. Ze hebben me gezegd dat dit natuurlijk nooit de bedoeling is geweest dat ik zo slecht geholpen ben en zouden binnen een week het geld overmaken. ik heb hier uiteraard een hard hoofd in, maar binnen 2 dagen had ik inderdaad het geld op mijn rekening!
Ondanks dit ben ik toch redelijk tevreden, omdat ze het goed hebben opgelost en het afsluiten toen ook erg goed ging.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Omdat de zorgverzekeringen een stuk duurder werden besloot ik dit toch meer eens allemaal grondig door te nemen. Waren ze nog actueel qua prijs en zijn de voorwaarden nog wel goed? Normaal keek ik hier om eerlijk te zeggen niet zoveel naar om. Al mijn verzekeringen waren aan de goede kan, behalve mijn autoverzekering bij NetPolis. Die was flink aan de prijs. Ik heb wat rondvraag gedaan bij mijn familie, vrienden en collega's. Die raadde mij allemaal aan om de autoverzekering te nemen van de ING.
Aan de hand van deze adviezen heb ik toch maar mijn premie berekend en informatie opgevraagd. Ik betaalde voor NetPolis echt teveel. De premie was iets van 20-30 euro goedkoper. Nu loopt al een aantal maanden mijn verzekering bij de ING. Ook op internet kwam i namelijk hele goede beoordelingen tegen .
De verzekering is goed qua prijs en ook de voorwaarden zijn uitstekend. Ik heb de autoverzekering van ING al een keer moeten gebruiken. ik ben toen snel geholpen , ze zijn echt boven mijn verwachtingen uit gestegen. Ook ik zou dus de autoverzekering van ING aanraden.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Mijn houding tegenover de autoverzekering van de ING is positief. Ik ben er nog niet zo heel lang verzekerd maar ben wel enorm tevreden. Ik heb pas een aanrijding gehad naa 20 jaar mijn rijbewijs. Ik heb toen meteen contact gezocht om te vragen hoe ik dit moest regelen. Ze hebben me dit erg goed uitgelegd waardoor het voor mij ook helder was. Alles is snel en goed afgehandeld. Wat een fijne verzekering!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 5 |
ik word er altijd zo moe van dat van dit zulk belangrijke zaken zoooo moeizaam gaan. Je zou toch denken dat ze vaak dezelfde vragen krijgen etc? Maar nee... Door omstandigheden moesten mijn vriendin en ik de inboedelverzekering van een ander rekeningnummer laten afschrijven. Dit was allemaal erg lastig voor de klantenservice. Ik zou worden teruggebeld. 2 dagen later nog niets gehoord. Toen maar zelf weer even gebeld. 3x doorverbonden voordat ik mn verhaal weer mocht doen. Uiteindelijk begreep deze meneer er meer van, dan de overige medewerkers bij elkaar. Inmiddels is het geregeld.
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
De ING. Wat een waardeloze bank.
Ik ben ruim een half jaar geleden verhuist. Voor die tijd hadden mijn partner en ik een woonverzekering afgesloten bij de ING. Met mijn verhuizing netjes een adreswijziging doorgevoerd zoals van mij verwacht word uiteraard. Niks op aan te merken. Enige tijd later kom ik er achter dat mijn verzekering stop was gezet.
Op het eerste gezicht dacht ik dat ING een administratieve fout was begaan (of iets in die richting) en dat ik dit met een bezoekje aan het kantoor te Vlissingen recht kon trekken. Niets blijkt bij de ING minder waar te zijn.
Niet alleen melden de incompetente dame mij achter de balie dat mijn verzekering was stop gezet, ook had ze te melden dat ik en mijn partner landelijk waren geregistreerd door de ING als wanbetalers. Een verzekering succesvol afsluiten in voor ons de komende 4 jaar bijna onmogelijk gemaakt door de ING.
De oorzaak van dit hele fiasco is dat de ING de adreswijziging toen der tijd NIET succesvol (of helemaal niet) heeft doorgevoerd en dat ik kennelijk een maand met mijn betaling achterliep voor de woonverzekering (het lullige bedrag van nog geen 11 euro's). De ING heeft herinneringen gestuurd voor deze achterstand, meerdere malen zoals de ING beweerd. Allemaal leuk en aardig, maar wel naar het verkeerde adres omdat hun blijkbaar niet in staat zijn een simpele adreswijziging door te voeren. Vervolgens zijn wij dus uit de verzekering geknikkerd en op een "zwarte lijst" beland van wanbetalers. Ontzettend bedankt hier voor ING.
Ik heb vervolgens 3 keer op kantoor gezeten om mijn verhaal te doen. Vervolgens krijg ik de mededeling dat ik er maar een klacht van moest maken. Ik heb 3 keer een klacht op het kantoor in Vlissingen ingediend en 2 keer via de e-mail. Mij werd beloofd dat ze binnen 10 werkdagen op mijn klacht zouden terug komen. Het is ondertussen al een maand geleden. Deze beloftes werden gemaakt recht in mijn gezicht. Ik heb tenslotte 3 keer een klacht ingediend op het kantoor. Wat er met die klachten zijn gebeurd? Telkens weer als ik terug ging naar het kantoor kon de dame achter de balie mij melden: sorry meneer er staat niks van een klacht in ons systeem. Daar heb ik dan 3 kwartier de vorige dag zoveel moeite voor gedaan. Of de klachten zijn kwijt of ik word niet serieus genomen. Enfis, ik ga het morgen WEER proberen om door te dringen bij de ING. Ik ben hier nu ruim 5-6 weken mee bezig.
Ik vind het ronduit belachelijk hoe de ING met hun klanten om gaan en ik zeg zonder twijfel alle 4 mijn nu nog lopende rekeningen op bij de ING zodra dit achter de rug is. Dit is niet te eerste keer dat ik kwaad en gefrustreerd raak van de bank ING en ik ben het beu. De ING is voor mij een waardeloze bank met slecht personeel en een nog slechtere klantenservice. IK RAAD DE ING STERK AF.