Scoort gemiddeld een 6.8 (32 reviews)
Verzekeringen van InShared
Ervaringen met InShared Verzekeringen (32)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
verzekering op tijd opgezegd, via de mail en via mijn eigen pagina van inshared. Toch heeft inshared geen tijdige opzegging ontvangen en proberen ze nog een maand premie te innen.
Ik heb gelukkig genoeg bewijs bewaard van mijn opzegging en dus verwacht ik een creditnota. Mijn herhaaldelijk verzoek mij te bellen wordt simpel genegeerd...
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik heb zeer positieve ervaringen met InShared. Toen mijn dochter op zichzelf ging wonen, zijn we op zoek gegaan naar een goedkope, maar goede inboedelverzekering. Uiteindelijk zijn we via via terecht gekomen bij InShared. Het is heel eenvoudig om alles via het internet te regelen, dit was ook hetgeen wat wij zochten. Met de speciale premies die ze voor studenten hebben is het een hele aantrekkelijke verzekering.
Het afsluiten ging ontzettend snel en we zijn aan de telefoon heel erg prettig geholpen. Nu maar hopen dat mijn dochten de verzekering nooit nodig hoef te hebben! ;-)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 5 |
Een jaar geleden is er ingebroken in onze woning. Het leek erop dat InShared dit allemaal erg netjes oppakte. Ze konden dit herstellen met hun eigen schadeherstelbedrijven. Het bleek echter dat ze totaal geen grip hadden op deze bedrijven. De schade is er echter niet mee opgelost, maar juist verergerd. Er is verkeerde verf gebruikt, ruiten die niet in de goede maat waren en we hebben tweedehands sloten gekregen waar ze ons de sleutel niet van hebben gegeven (handig!!!) Op deze manier krijg je nou niet echt een veilig gevoel, die deze verzekering wel zou moeten geven.
Je kan dus beter zelf een bedrijf kiezen die je schade oplost en niet een bedrijf waar InShared mee samenwerkt. Ik wil niet langer met deze verzekering samenwerken, daarom ga ik ook op zoek naar een andere goede inboedelverzekering.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik heb slechte ervaringen met Inshared. Ik heb al mijn verzkeringen bij hen ondergebracht enige tijd geleden. De reden was omdat deze verzekering goedkoop was en goed uit de testen kwam. Het afsluiten liep allemaal soepel en waren we zeer tevreden. Totdat we ineens meer geld werd afgeschreven van rond de €50. Dit was nodig omdat ze veel schades hadden moeten vergoeden. ja dus?? Echt ongelofelijk dat je dit durft bij je klanten. Dan vraag je er toch om dat ze weggaan? Daarna kreeg ik een melding dat dit toch niet gold voor mij.. Maar ook de volgende keer werd dit bedrag afgeschreven. Ik probeerde contact te zoeken, per e-mail want bellen kan niet. Ook iets waarbij je vraagtekens krijgt...En er werd niet gereageerd.
Ik ben overgestapt naar ANWB. Dit verliep ook soepel. Totdat ik ineens kreeg te horen dat Inshared mijn 9 schadevrije jaren niet aan het systeem hadden toegevoegd. Dan moet je weer contact gaan opnemen en weer krijg je de frustraties dat je niet kan bellen. Nou je zou binnen 48 uur reactie moeten krijgen. Dit is natuurlijk niet het geval. Ook op een klacht reageren ze niet. Op dat moment voel je je best kansloos want je kunt geen kant uit. Uiteindelijk bericht gekregen dat ze het aangepast hadden aan het systeem en op deze manier kon ANWB dit verwerken. Dit verliep vlekkenloos en was binnen een dag geregeld. Wat een afknapper dat inshared..
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 3 |
Ongelofelijk, Ik heb geprobeerd om mezelf te verzekeren bij InShared, maar dit is blijkbaar onmogelijk als je onder de 25 jaar bent. Ik vind dit echt belachelijk. Hoe moeten mensen die net hun rijbewijs hebben dan aan schadevrije jaren komen? Natuurlijk zijn er dwazen en stoere jongen, maar dat heb je ook boven de 25. Wat verwachten ze? Dat iedereen eerst wat schadevrije jaren opbouwt en dan na hun 25e bij InShared allemaal hun auto's gaan verzekeren?
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
Sinds kort overgestapt naar InShared. Ik ben erg te spreken over de maandpremie, zeer goedkoop vergeleken met andere verzekeraars. Echter werd een fout gemaakt met het afschrijven, werd door de klantenservice niet goed geholpen. Steeds opnieuw doorverbonden en moest elke keer mijn verhaal opnieuw doen. Uiteindelijk is het opgelost, verder tevreden.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik heb bij InShared een inboedelverzekering lopen waarover ik tevreden ben. Hoewel InShared wel één van de duurdere verzekeraars is, ben ik tevreden over mijn verzekering. Een aantal vragen die ik had over de dekking van mijn verzekering zijn door de klantenservice razendsnel beantwoord. Bovendien kreeg ik ook nog het juiste antwoord en werd ik niet afgescheept, zoals bij veel verzekeraars wel het geval is.
Wat ik fijn vind aan InShared, is dat het mogelijk is om per dag op te zeggen. Niet dat ik hierover na denk, maar gewoon het idee dat het kan vind ik fijn. Bij andere verzekeraars is hier vaak een langere termijn voor, van minimaal een maand, en dat is bij InShared gelukkig niet het geval. Uitstekende voorwaarden dus. En wat ik ook fijn vind aan mijn inboedelverzekering is dat alles overzichtelijk online valt te vinden. Belangrijke documenten en formulieren staan gewoon online, waardoor ik de papieren ook niet kwijt kan raken of iets dergelijks.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
Slechtste schade afhandeling ooit!... Een incompetent bedrijf dat fout op fout stapelt. Alleen het overstappen gaat soepel. Als nieuwe klant wordt je dan ook hartelijk ontvangen. Maar als je schade krijgt wordt t anders!! Alle negatieve berichten hier kloppen allemaal, maar de 7 als beoordeling is dan ook VEEEEEL te hoog!...Gewoon weer terug naar Ditzo dus!...
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 2 |
Ik doe deze ervaring mededelen op basis van een offerte.
Ik heb mijn gegevens ingevuld, en ben tot de conclusie gekomen dat Inshared krankzinnig hoge tarieven rekent voor een motorverzekering .
Hierbij heb ik twee motoren en beginnend bestuurder als voorbeeld gebruikt. de eerste was een ducati monster 800cc 2011, te Nieuw Vennep. Hiervan was de prijs 150 euro per maand. Bij mijn eigen verzekering is dit 120 euro.
Daarnaast heb ik een Aprilia pegaso uit 660cc 2007 te Amsterdam gebruikt. Hiervoor betaal ik bij mijn huidige (en bij de meeste verzekeraars) 60 euro per maand. Bij inshared is dit maar liefst 180 euro per maand! Hierbij heb ik bij mijn eigen verzekering meer dekking.
Mijn advies? Blijf heel ver weg van deze verzekering!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 3 |
Geen communicatie mogelijk. Moeilijk bereikbaar bij schade melding; bellen pas enkele dagen later terug. Geen schade nummer ontvangen. e-mails worden niet beantwoord.
Bij het kiezen voor een ander herstelbedrijf, verdubbeld het eigen-risico. Inshared heeft slechts een contract met één keten van schadeherstelbedrijven.