Ervaringen met IZA Verzekeringen (9)
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 2 |
Ik vind het schandalig dat je 90 cent per minuut telefoonkosten moet betalen we betalen al veel zorgkosten +de eigen bijdrage 385 euro en als je dan wil vragen omdat jr denkt dat er te weinig vergoed is voor nieuwe steunzolen dan krijg je een grote telefoon rekening bijna net zoveel als je denkt dat te weinig vergoed is. Moet niet mogen veel mensen kunnen bijna niet rond komen dus je durft niet meer te bellen om te vragen of het klopt maar dit zal niet bij de hoge Heren terecht komen dus word er niks aan gedaan denk ik.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Geen enkele reden om niet tevreden te zijn.
Wel opvallend is als je zorg nodig heb en je verteld ben verzekerd bij de Iza echt iedereen zeg oh dan zit het wel goed!
Wat een geweldig reactie voor de Iza .
Wij zijn er heel erg blij mee en al vele er op gewezen ga naar de Iza.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik ben al jarenlang klant van IZA Zorgverzekering vanaf de tijd dat ik bij de
de overheid werkt tot nu toe (ik ben nu 60+) ben eerder met pensioen gegaan. Ik heb meer dan 30 dienstjaren en ben ook eerder weggegaan om van mijn vrije tijd volop te kunnen genieten. o.a. verre reizen maken naar het buitenland.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
ik wordt altijd direct en goed te woord gestaan.
de medewerk(st)er gaat op alle vragen serieus in en neemt de tijd; geeft ok advies welke aanvullende verzekering en welk eigen risico bij ieder gezinslid past.
vergoedingen worden de laatste tijd na indienen snel betaald.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
IZA komt haar verplichtingen niet na. Wat ze toezeggen in de voorwaarden en vergoedingen wordt in de praktijk niet toegepast. Ze veranderen ook ingediende declaraties zodat de vergoedingen voor IZA beperkt blijven!
Ingediende klachten wordt helemaal niets mee gedaan, klantenservice is onbeschoft. Dit bedrijf is de laatste jaren sterk veranderd en veel slechter geworden.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Niet doen deze verzekeraar! Zeer slechte klantenservice, je wordt als klant totaal niet serieus genomen en van het kastje naar de muur gestuurd! Iedere keer als je belt krijg je een ander verhaal te horen!
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Iza probeert met dreigbrieven van de deurwaarder premies dubbel betaald te krijgen. Betalingsbewijzen opsturen levert niets op. Men communiceert niet. Niet intern bij Iza, niet met het callcentre en niet met de eigen deurwaarder. Iza gaat zeer onbeschoft om met haar klanten. Inmiddels is mij duidelijk dat andere verzekeraars goedkoper zijn. En slechter kan niet. Switchen dus voor mij.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Pas op voor IZA zorgverzekering. De klantenservice is werkelijk om te janken zo slecht, ik heb er 1 jaar bij gezeten en ga in 2013 overstappen en zeker kiezen voor een andere zorgverzekering:
Klantenservice is bijna niet te bereiken
Klantenservice is onbeschoft
Klantenservice heeft geen antwoord op mijn vragen
Klantenservice liegt
Ze zeggen dat declaraties zijn uitbetaald maar dat is helemaal niet zo, als je belt ben je plotseling zelf de leugenaar en egeloeven ze niet niet.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 3 |
In de laatste maand van 2011 heb ik me aangemeld (telefonisch) bij IZA. Begin 2012 (januari) had ik nog geen papieren en zorgpas ontvangen.
Toen maar gaan bellen, kreeg een bandje (dus geen echt persoon) aan de lijn die een melding gaf over dat het momenteel heel druk was
en sommige aanmeldingen vertraag op kunnen lopen, hmm ok. Op het einde werd er gezegd dat het alsnog in orde komt.
2 weken later weer gebeld, kreeg een mevrouw aan de lijn die mij vertelde dat de aanmelding toch niet was verwerkt
en ik dus ook niet verzekerd was. Met andere woorden en is dus niets veranderd en ik zit nog steeds bij me ouder zorgverzekeraar!
Heel leuk en aardig, ik hoef mijn zorgverzekering niet bij zo'n lakse instelling.