Ervaringen met IZZ Verzekeringen (6)
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Het is een goede verzekering, maar kunnen jullie niet een normale manier vinden om een betaling boven de € 220.- te laten verrichten.
Ik heb mijn digid gevonden, maar dan moet ik een app installeren; dan krijg ik een pagina waarin mij in ieder geval niet duidelijk is, waarom ik een sms zou moeten krijgen en hoe....... Als ik dan een hele poos naar mijn beeldscherm heb gekeken en overal heen gescrolld heb, dan begin ik langzamerhand te verlangen naar een zorgverzekering met in ieder geval IT-ers, die wat meer begrip tonen voor mensen, die niet de hele dag zitten te pixelstaren!
En waar ik de titel voor mijn ervaring in moet vullen is mij ook niet duidelijk.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 4 |
Maken schijn reclame voor Mantelzorgers/Mantelzorgmakelaar Als verzekeraar die staan voor "Zorg" Maar als het er op aankomt doet IZZ zeer moeilijk en ingewikkeld toestemming geven voor bv een Mantelzorgmakelaar. Ik heb nogal een dure zorgpakket bij Izz. Je vraag je soms af waarvoor je maandelijks (dure) premies betaalt.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 4 |
Het is een zeer moeizame wijze om telefonisch contact te krijgen.
Slecht sprekende en slecht verstaanbare medewerkers. Zuidelijk accent en ze spreken erg snel.
Zet bij alle social media info ook het telefoonnummer.
Soms wil met een mens spreken die voor jou/ mij mee kan kijken.
Succes. Doe er iets mee.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Bij deze verzekering altijd goede adviezen, wordt niet moeilijk gedaan bij problemen,erg tevreden!!!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 7 |
ik had mijn zorgverzekering bij izz zorgverzekeraar. had 3 of 4x een declaratie ingediend en dan bleef het stil. toen maar gebeld en ja de declaraties waren inmiddels ontvangen maar moesten ze nog verwerken. Weken later nogmaals gebeld en de de notas waren niet meer vindbaar, nu dat weer. Het grootste probleem is dat je een duur 0900 nummer betaalt en dan tergend lang aan de telefoon zit met de klantenservice en dat duurt en duurt. geen IZZ meer voor mij ben inmiddels overgestapt naar Azivo en bevalt me 10x beterrr
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 6 |
Zelf heb ik nog nooit een probleem gehad met IZZ zorgverzekeringen. De klantenservice is vrij goed bereikbaar, ook hebben ze altijd redelijke antwoorden op mijn vragen.
De premie is wel flink omhoog gegaan, zit er al een aantal jaar bij maar de laatste jaren lijken ze duurder te worden dan de overige verzekeraars. Vooral de aanvullende zorgeverzekeringen zijn in verhouding te duur.