Ervaringen met Meeùs Verzekeringen (26)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik ben bij een andere autoverzekeringsmaatschapij uit de verzekering gezet omdat Meeus heeft nagelaten bij beëindiging de schadevrije jaren te melden aan het Roy-Data systeem ( royement verklaring ) dit zijn ze verplicht .
Erg slecht daar ik van de een op de andere dag onverzekerd bleek !
Hr H Stassen te Vught
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Had al jaren een all risk autoverzekering bij Aegon via een andere tussenpersoon waar ik heel tevreden over was. Werd opeens 'verkocht' aan Meeus. Geen probleem tot ik vroeg om mijn betaling over te zetten naar maandelijks i.p.v. jaarlijks en over te zetten naar WA+. Gebeld en het zou geregeld worden, maandelijks bedrag was in totaal ook lager. Kreeg vervolgens weer een jaarlijkse rekening voor all risk. Gebeld dat anders afgesproken was. Kreeg rekening. WA+, deze was heel veel duurder dan all risk. Ik vroeg om mijn verzekering dan maar te laten zoals dat was. Volgens Meeus was dat niet meer mogelijk, verzekering was opgezegd. Kreeg nog een ander, iets goedkoper aanbod, was laagste wat ze volgens hen konden bieden. Klacht ingediend. Kreeg nog een jaar verzekering voor afgesproken maandprijs voor oude verzekering, maar zit nu met veel duurdere verzekering met minder dekking. Kreeg enkele dagen geleden een 'advies' voor andere verzekering. Weer de duurste, online was het zelfs bij dezelfde verzekeraars goedkoper. Heb het nu helemaal genoeg van Meeus en ga zelf mijn verzekering regelen. Goedkoper en zonder alle ergernis en leugens.Hoop dat dit wel goed gaat lopen? Ik heb nog nooit zo'n onbetrouwbare, niet klantgerichte tussenpersoon meegemaakt.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 6 |
- Maandprijs is amper voldoende. Best hoog zelfs, als je kijkt naar wat je er voor krijgt.
- Klantenservice is slecht bereikbaar, reactie duurt schandalig lang.
- Heb je een medewerker aan de telefoon, blijkt deze ook nog onvriendelijk én onbekwaam. Wat moet je dan nog?
- Beloftes worden gemakkelijk gemaakt, maar niet / moeilijk nagekomen, zoals bevestigingen via e-mail.
- Er worden zogenaamd gratis diensten aangeboden (pechhulp e.d.), Meeus is echter zo slim om deze kosten via een omweg alsnog in rekening te brengen.
Zoals je ziet gaat er bij Meeus niet slechts 1 belletje rinkelen. Helemaal niets is op orde bij deze verzekeraar. Overstappen naar de autoverzekering van Interpolis was daardoor ook een van de beste beslissingen die ik ooit heb gemaakt. Omdat Meeus dusdanig onduidelijk en onbedreven was tijdens mijn overstap, onder meer in het doorgeven van mijn schadevrije jaren, en zo het geduld van zowel mij als Interpolis snel afbrokkelde, heeft mijn nieuwe autoverzekeraar het op zichzelf genomen om contact te zoeken met de onvriendelijke en onbekwame klantenservice die Meeus rijk is. Dát is nou service waar Meeus nog veel van kan leren.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 1 |
vele jaren klant. 100% schadegeval wordt niet uitgekeerd omwille van regeltjes en voorwaarden. Dit is ronduit onheus handelen wat er bij Meeus gebeurt. Wat mij betreft een nette manier van oplichting. Een schade geclaimd die met 2 jaarpremies weer terugverdiend was en al 10x betaald is door mijn jarenlange klant zijn.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Bij het veranderen van verzekeraar weigert Meeus mijn schadevrije jaren vrij te geven. Ze proberen het wel en geven per mail aan dat het gebeurd is maar dat blijkt dan achteraf loze beloften. Denk dus goed na over deze verzekering. Afsluiten is een eitje, maar de aftersales zijn gewoon heel beroerd. gelukkig helpt mijn nieuwe verzekeraar door zelf contact met meeus te zoeken. Zij geloven ook niet dat het allemaal zo lang moet duren.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Ze zeggen dat ze al je vragen willen beantwoorden, maar doen het heel vaak gewoon niet. Als de vragen wat te lastig worden, dan reageren ze er gewoon niet op. Ze raken vertrouwelijke stukken kwijt en als je ze er op aanspreekt geven ze niet thuis.
Bij de eerste de beste mogelijkheid dan ben ik daar weg als klant.
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
slechte schade afhandeling na storm schade niets uitgekeerd blijkt dat meeus daar om bekendstaat ga al mijn verzekeringen opzeggen t betreft nverzekering voor stormschade aan mijn aanbouw van de caravan
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
Alles prima tot er een schadegevallen na inbraak was. Zeer slechte schadebehandeling, onbetrouwbaar en onprofessioneel.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 4 |
Over meeus lees je heel veel klachten op het internet. Voor mij was het te laat omdat ik me van te voren niet had verdiept in de ervaringen van anderen, een fout die ik niet zal herhalen. Het is bijzonder slecht gesteld bij deze verzekeraar en ze staan er om bekend dat ze weigeren uit te keren. Niet aan beginnen!!
Maandpremie: deze is wel gemiddeld dus een 7
Eigen risico: gemiddeld, dus een 7
Dekking: slecht, een 4
Klantenservice: zeer slecht, een 2
Voorwaarden: slecht, een 4
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Een riolering probleem en duurde weken voordat ze eindelijk reageerde.
Omdat ik een kleien gevolgschade had heb ik gemeld dat dit nihil was.
In de kleine letters staat dat schade alleen wordt betaalt als er gevolgschade is, wat ze express niet vertelde toen mij gevraagd was of ik gevolgschade wil indienen. Reparatie koste me heel veel en uiteindelijk hebben ze niet betaalt. Ben hier al bij weggegaan deze maatschappij licht mensen op waar het kan en heeft een bewust beleid van probeer niemand een cent te betalen al hebben ze daar recht op, en vertel ze niets of verberg waar ze wel recht op hebben zodat ze een schade hopelijk verkeerd indienen ... slecht en blijf hier ver van weg!