Ervaringen met Meeùs Verzekeringen (26)
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Voor schade van 1250 euro wordt expert ingeschakeld.
Zijn bedonderd om zonder nota volledige schade uit te keren.
Zeer slechte bereikbaarheid.
-- Zeer trage reactie op je email`s ( bijna 2 weken ) --
Bij meeste verzekering maatschappij wordt tot 2000 euro geen expert ingeschakeld en geen nota gevraagd.
ik ga zsm. op zoek naar andere verzekeringmaatschappij.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Hier wordt Meeus wel getoond als verzekeraar met de laagste premie, dat is in werkelijkheid toch wel een stukje hoger.
Een snelle berekening liet al zien dat de inboedelverzekering van Meeus me dik 7 euro per maand zou kosten, en dat exclusief glasverzekering en inclusief korting door het veilig wonen keurmerk.
Op zijn minst gezegd is het dus wel zo verstandig om er even goed voor te gaan zitten. Dezelfde of betere dekking kan op jaarbasis al snel een paar tientjes goedkoper.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Al jaren klant bij meeus verzekeringen nooit wat gehad nu krijg ik twee zaken op rij, totaalbedrag schade 2700 euro. Ik ben al drie maanden bezig met ene Mevrouw Troost van Meeus, die er alles aan doet via schade xperts en toedrachtexperts om maar niet te hoeven uitkeren. Nu krijg ik weer een experts. Tip als mevrouw Troost EMN als schade expert wil aanstellen niet accepteren dan komt er ene heer van Os die er alles aan doet om maar niet zijn rapport te hoeven indienen. waardeloos bedrijf dit geen verzekeringen afsluiten bij dit bedrijf is mijn motto ga er dan ook zo snel mogelijk weg.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
all risk snor scooterverzekering, uitgegleden op een brug en bril kapot, wordt niet vergoed, stuurt je eerst naar inboedel en later naar zorgverzekering. Het aloude van het kastje naar de muur. niemand betaalt. ook nog 6 weken op antwoord gewacht. reviews op hun eigen site worden niet geplaatst als ze een klacht bevatten.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Tijdens onze reis naar de Algarve deze zomer bleek dat 2 van de 4 koffers ernstig beschadigd waren tijdens de vliegreis. Omdat we niet echt verder konden met deze koffers hebben we op het vliegveld nog 2 nieuwe koffers gekocht. De rekening is door Meeùs ontzettend snel vergoed. Wij zijn erg tevreden!
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik heb inmiddels alweer een jaar mijn auto en 2 jaar mijn rijbewijs. Dit betekent ook dat ik al een jaar een Meeùs verzekerd ben. In de tijd dat ik mijn auto nog niet had, heb ik in de auto's van mijn ouders gereden. Met het afsluiten van een autoverzekering pakte dit voordelig uit en begon ik al een aantal treden hoger dan normaal. Mijn ouders hebben alleen maar hoeven tekenen dat ik inderdaad 2 jaar in hun auto's heb gereden. Met het afsluiten ben ik heel vriendelijk geholpen. Doordat ik in trede 6 ben ingestapt scheelde me dit ook veel geld. Dus zo duur is Meeùs niet!
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 8 |
Onze familie bestaat uit veel motorrijders. Een motorverzekering is hierbij ok zeer belangrijk. Mijn broer bevielMeeus aan. Intussen zijn mijn 2 zoons hier ook verzekerd. Ik ben zeer tevreden. De maandpremie is goedkoop en de voorwaarden zijn ook top. Vorige week is mijn zoon met zijn motor tegen een paaltje aangekomen. Het duurde even voordat de medewerkster het begreep, maar toen het kwartje viel zijn we uitstekend geholpen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik zit nu inmiddels alweer een half jaar bij Meeus autoverzekering. Ik ben heel keurig geholpen, de maandpremie is goed, evenals de dekking. Ik stap voorlopig niet over!
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik ben Hennie, 57 jaar oud. Ik heb bij Meeus het Comfort 55+ pakket. Nu heb ik sinds kort een rollator nodig en deze kreeg ik door Meeus volledig vergoed. Hierover ben ik uitermate tevreden, want ik was al bang dat ik enkele tientallen euro's uit eigen zak zou moeten betalen.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
vandaag is mijn auto aangereden, maar als ik in brand zou staan en meeus was de brandweer, dan was ik compleet uitgebrand.. om 17.00 uur gebeld, na 15 minuten aan de lijn te hebben gehangen voor optie 1 gekeuzen (teruggebeld worden). En ben vandaag dus niet teruggebeld. Dat wordt na deze zaak opgelost te hebben, zeker overstappen op een verzekeraar die wel een goede service heeft. Aangezien je een verzekeraar niet dagelijks nodig hebt, is klantenservice wel cruciaal op die ene moment dat je hem wel nodig hebt