Scoort gemiddeld een 7.1 (8 reviews)
Verzekeringen van
Allianz Global Assistance
Ervaringen met Allianz Global Assistance Verzekeringen (8)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Het is een Allianz van ploerten en oplichters die in het verleden Royal Nederland hebben overgenomen. Ik ben tot 2 x opgelicht met een autoschade door dit tuig.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 3 |
slecht verzekering als het tot vergoeding komt, komt niet afspraken na, beter nooit hier verzekeren,
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Eerste keer van mijn annulerings verzekering gebruik gemaakt,krijg volgende week al mijn aanbetaling op de reis terug gestort,van mijn doorlopende reisverzekering heb ik wel eens gebruik gemaakt(ongeluk in Thailand,ruggenwervel gebroken)zonder problemen,ik ben er erg dankbaar voor voor de moeite die de verzekering heeft gedaan.Ik werd met een Taxi in het Hotel in Bangkok opgehaald en voor onderzoeken naar het beste ziekenhuis gebracht,ik moest met een corset naar huis,ik werd opgehaald door dezelfde taxi(limousine)en naar het vliegveld gebracht,ze stonden mij al op te wachten met een rolstoel,de vlucht Buss.Class ook v.d. verzekering, ze hebben voor mij ingecheckt en naar het vliegtuig gebracht,bij een tussenlanding stond weer iemand klaar met een rolstoel.Toen ik in A,dam aankwam werd mijn bagage gehaald en ik werd naar een Taxi gebracht die mij naar Z.Limburg heeft gebracht.Voor dit alles ben ik ZEER dankbaar,beter kan het niet.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Wij zijn mijn vrouw en ik al zestien jaar de winter maanden in benidorm in spanje met de geborgenheid een anulering verzekering van Elvia en is door mondial overgenomen de afwikkelingen van de schades zijn perfect verlopen en met vriedelijk behandeld.
Helaas moeten wij onze anulering op zeggen de reden daar van is gezondheid en 0nze hogeleeftijd wij kunnen geen reizen meer ondernemen.
Daarom kunne wij U adviceren gaat U op rieis kort of lang met Mondial
heeft U een goed plan.
Verzekerd van wieg tot het graf dus doen.
Met de meest vriendelije groeten van de Mr en Mvr cj.klaverstijn en Verlee
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Had nog nooit eerder een reis hoeven annuleren, helaas nu wel, maar alles is naar tevredenheid afgehandeld. en kreeg inderdaad alles minus wat kleine kosten terug.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
ik heb zojuist mijn reisverzekering bij mondial assistance opgezegd. ondanks dat ik zeer tevreden ben over de service en dekking van de reisverzekering zijn er simpelweg goedkopere verzekeraars dus ik kies voor een andere partij.
het opzeggen van deze reisverzekering ging overigens zeer soepel, geen gezeik over het zoeken naar de juiste persoon etc, opzeggen was even simpel als aanmelden en zo hoort het ook.
ik kies nu voor de reisverzekering van unive
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 8 |
De vliegmaatschappijen zijn geloof ik verplicht je een reductie te geven op je vliegticket als je langer dan 3 uur vertraging hebt. Nou ik heb in één jaar tijd zeker bij 7 vluchten meer dan 3 uur vertraging gehad (ik reis veel voor me werk en familie).
Het is me nog geen één keer gelukt om wat terug te krijgen bij KLM of Transavia, schandalig! Gelukkig is daar een annuleringsverzekering voor. Als je er een hebt met ruime dekking dan valt dit ook binnen de dekking (bij Modial is dit het geval). Heb nu twee keer 70 euro teruggekregen via Modial, blijkbaar lukt het hen dus wel!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Zit al een jaar of 7 bij Mondial, zijn niet goedkoop maar daar krijg je wel een uitgebreide dekking / polis voor terug.
Ik verzeker liever meer dan minder om de risico's te dekken. Vorig maand zijn we met de kids naar Normadien geweest (een weekje) en is de koffer van mijn vriendin gestolen.
Al snel hebben we aangifte gedaan bij de politie en dit aangifte bewijs met aanvullend verhaal opgestuurd naar Mondial.
Twee dagen nadat we terug waren van vakantie werden we gebeld dat de schade in behandeling is genomen en er nog aangifte gedaan moet worden in Nederland (i.v.m. gestolen identiteitskaart).
Ook dat hebben we gedaan. Een week later kregen we te horen dat we een vergoeding van 450 euro kregen (Voor de bagage) dat was volgens mijn vriendin wel het bedrag
dat aan spullen in de bagage zat. Geen rare fratsen mee gemaakt dus, prima geholpen en betaald gekregen.