Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Ik diende eerder deze maand bij UMC zorgvezekering een declaratie in van 2100€ voor noodzakelijk helikoptervervoer in het buitenland. Hiervan betaalden zij maar een heel klein deel terug. Enerzijds door mijn eigen risico en dat begrijp ik. Anderzijds komen ze met een bedrag van 850€ dat ze niet willen vergoeden omdat maximale vergoeding bereikt is. Verder geen uitleg en als ik om verduidelijking vraag krijg ik het antwoord dat aan helikoptervervoer in het buitenland een maximaal bedrag van 1250€ gekoppeld is. Dit is nergens te vinden in de voorwaarden en als ik vraag naar deze voorwaarden dan krijg ik ook het antwoord dat dat online niet te vinden is. Waar dan wel? Geen antwoord... Volgens wat ik lees heb ik recht op 100% vergoeding aan de in Nederland geldende tarieven. Met deze uitleg kan ik dus ook niet mee verder om bij mijn reisverzekering overige kosten te declareren. Dan betaal je al jaren duizenden euro's, verbruik je niks en als je eens iets nodig hebt dan krijg je dit.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 1 |
De caravanverzekering van ANWB/Unigarant dekt geen schade als gevolg van lekkages ontstaan in de caravan/chalet zelf, iets wat helaas weleens kan gebeuren. Slecht dat daar niet op gewezen wordt, ze wijzen wel op de mogelijkheid om een hagel/storm clausule af te sluiten.
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Op 25-07-2017 stopte mijn schadeverzekering bij mijn vorige verzekeraar en is door hun 3 jaar schadevrij gemeld bij Roy Data. Op 14-07-2018 begon mijn schadeverzekering bij Netpolis werden de 3 schadevrije jaren niet meegnomen.
Ik heb meerdere malen gevraagd of Netpolis dit (met terugwerkende kracht) wil corrigeren waarop telkens hetzelfde antwoord volgt:
‘Wij kunnen hierin helaas niets voor u betekenen. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten. Wij vertrouwen er op u hiermee correct te hebben geïnformeerd’.
Normaal gesproken worden de schadevrije jaren altijd gecheckt bij Roy Data die daar speciaal voor in het leven is geroepen. NetPolis heeft dit helaas niet gedaan en mij ruim 2 jaar lang te veel premie laten betalen.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
sluit geen AOV verzekering af bij deze partij, Polisvoorwaarden worden niet nageleefd. Ze doen er alles aan om niet te hoeven betalen. Zijn heel traag met reageren.
Je komt bedrogen uit als je bij de Goudse een AOV verzekering afsluit.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
Redelijk.Ik werd doorverwezen naar een andere maatschappij. Independer terwijl ik al jaren verzekerd ben bij interpolis.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 8 |
Probeer al ruim een week in contact tekomen vanwege een vraag over factuur , Helaas wordt mijn vraag via Whatsapp niet beantwoord. Graag had ik me vraag beantwoord willen hebben voor de eind betaaldatum bereikt was.. Helaas ook dit niet het geval waardoor ik of gedwongen moet betalen zonder uitleg.
Inmiddels ook een e-mail gekregen dat mijn premie is stopgezet
Rare manier van werken dit.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 5 |
een ongelooflijke slechte afhandeling.
ASR is beslist geen aanrader
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 4 |
Kreeg vandaag bericht dat de woonhuisverzekering per 01-01-2020 omhoog.
gaat. Verrassend toch !!!!
Even de papieren erbij en een duidelijke verhoging en tevens de vraag of ik dan meer kan claimen bij schade.
DITZO verhoogd de premie met 12.5 %, niet of nauwelijks onderbouwd. Hoe verder mer DITZO.
Bij schade aan het woonhuis maar € 800.-- krijg je de mededeling dat de schade is ontstaan door slecht onderhoud (waterschade bij slecht weer)
Succes mensen.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 2 |
Ik vind het schandalig dat je 90 cent per minuut telefoonkosten moet betalen we betalen al veel zorgkosten +de eigen bijdrage 385 euro en als je dan wil vragen omdat jr denkt dat er te weinig vergoed is voor nieuwe steunzolen dan krijg je een grote telefoon rekening bijna net zoveel als je denkt dat te weinig vergoed is. Moet niet mogen veel mensen kunnen bijna niet rond komen dus je durft niet meer te bellen om te vragen of het klopt maar dit zal niet bij de hoge Heren terecht komen dus word er niks aan gedaan denk ik.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Na het overlijden van mijn man ben ik goed geholpen door de DELA