Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Klantenservice aan de lijn gehad net...
Iedereen wil zo geholpen worden
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 9 |
ik ben heel erg blij met de OHRA auto verzekering. De mensen van de klanten service zijn heel netjes en ze praten heel netjes.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 6 |
Na lang een vaste klant van de ING Bank te zijn geweest werd ik zonder pardon uit de verzekeringen gezet, Ik had een woonzekerpakket voor mijn huurwoning en een W.A. verzekering. Tevens had een al ruim 30 jaar een bankrekening bij de ING Bank ( voorheen uiteraard een Girorekening bij de Postbank)
Doordat ik 1 x niet aan mijn verplichtingen kon voldoen om mijn doorlopende krediet in een positief saldo te doen belanden (moet 1 x per 3 maanden voor 1 hele dag een positief saldo hebben op derekening)
Ik kreeg een brief van de ING Bank dat ik mijn saldo binnen 5 werkdagen moest aanvullen en anders zou mijn kreiet worden ingetrokken.
Helaas kon ik aan dit verzoek niet voldoen met als gevolg dat de ING Bank het krediet introk en tevens mijn bankrekening blokkeerden en alle verzekeringen per direct stop zetten.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Een verzekering (inclusief de extra tandarts-verzekering) die zijn geld waard is; nooit gedoe over rekeningen gehad, ruime dekking, aanrader
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 9 |
Goede ervaringen ook met de klanten dienst die erg flexibel is en goed meedenkt.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ben bezig met het invullen van mijn doorlopende reisverzekering en begreep bepaalde vragen niet. Contact gehad met de klantenservice, deze dame stond mij zeer vriendelijk te woord en gaf mij de juiste antwoorden op mijn vragen.
Fijn dat ik op z'n moment een beroep kan doen op de klantenservice van Unigarant !!!
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 10 |
Moesten wegens narigheid onze vakantie annuleren. Het volledige bedrag snel en zonder problemen teruggekregen. Enige opmerking: jammer dat ze niet belbaar zijn. Alleen mailen kan, en even bellen is soms toch fijner.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Klantenservice alleen via email.
De mail wordt niet/laat beantwoord en telkens door nieuwe medewerkers die verschillende en tegenstrijdige antwoorden geven die later niet correct blijken te zijn. Echt een verschrikkelijk moeizaam contact.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 3 |
Schade Wordt niet uitbetaald en als het uitbetaald wordt dan gaat je maandellijkse premie met 10 euro omhoog en je krijgt -3 schadevrije jaren omdat er buiten door iemand met je scooter gespeeld is en daardoor je standaard afgebroken is als je dan contact opneemt krijg je eerst te horen dat het bedrag al uitgekeerd is en dat ze geen geld konden verhalen bij iemand dat ik er maar voor op moet draaien met een maandelijkse verhoging van 10 euro en schade vrije jaren want dat schijnen nieuwe regels te zijn van 1 of andere bond waar ik niks over kan vinden.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Prima service nav ern ongeval met medewerker aan tel