Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Voor een zeer redelijk bedrag goed verzekerd voor mijn woning. Bij schade aan de woning uitstekend geholpen en de schadevergoedingen werden snel uitgekeerd.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Na meerdere reviews te hebben gelezen over sleutels die zoek raken bij anderen met een fietsverzekering bij Unigarant is dit mij nu ook overkomen! Ik heb 2 sleutels opgestuurd en nu zou er maar 1 zijn binnengekomen. Na het uitblijven van de uitkering van mijn verzekering zonder daar enig bericht over te hebben gehad, maar besloten zelf te bellen om te kijken wat er aan de hand was. Hele nare ervaring, waarbij ik onterecht als schuldige wordt aangewezen en ik het idee heb dat niet ik, maar Unigarant degene is die fraudeert. Zeer slechte communicatie en service. Nu in afwachting van een gepaste oplossing van Unigarant.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 9 |
transparant, hand in hand en in heel het land :-)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Alles prima geregeld na een schade aan een fototoestel
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Door de zoon van een verzekeringnemer bij de Hema verzekering is een grote ruit ingegooid bij de leegstaande woning van mijn schoonmoeder. In overleg met de ouders van de veroorzaker is de schade hersteld en de factuur van de glaszetter naar de veroorzaker gezonden. Kennelijk heeft deze een aansprakelijkheidsverzekering bij de Hema-verzekeringen. Deze blijft ons nu lastig vallen en legt de bewijslast (die door de dader niet betwist wordt) bij ons neer. Zij willen dat we de schade claimen bij een eigen glasverzekering, die is er niet, zij eisen dat wij bewijzen dat er geen polis is enz enz. Al diverse malen gemeld via mail dat er geen polis is. Zij maken van het probleem van de dader ons probleem. Ook richting verzekerde komen zij hun plichten niet na. Omdat mijn schoonmoeder geen verzekering heeft wil HEMA verder niets voor hen doen????. Omdat zij meld niet verzekerd te zijn is het opeens een probleem van de verzekerde??? Dit is toch te gek voor woorden. HEMA, doe wat je moet doen en regel die schade. Het maakt toch niet uit of de gedupeerde wel of niet zelf verzekerd is? HEMA heeft ze verzekerd tegen aansprakelijkheid. handel daar dan ook na!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Hell goed verzekering aardig memnsen premie laag
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 6 |
Tot nu tpe een goede service als je schade hebt ben tevreden en betaalbaar
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 1 |
vele jaren klant. 100% schadegeval wordt niet uitgekeerd omwille van regeltjes en voorwaarden. Dit is ronduit onheus handelen wat er bij Meeus gebeurt. Wat mij betreft een nette manier van oplichting. Een schade geclaimd die met 2 jaarpremies weer terugverdiend was en al 10x betaald is door mijn jarenlange klant zijn.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Inschrijving van echtgenoot vanuit buitenland is absoluut niet zonder kleerscheuren geweest. Valse beloftes over inschrijfperiode, ineens een flinke rekening op de mat met kosten met terugwerkende kracht (terwijl telefonisch is besproken dat dit niet zou gebeuren), niet in staat om klacht per formulier te versturen door foutmelding, onkundig personeel aan de telefoon en zelfs een dame die uit haar slof schoot tijdens een wederzijds respectvol gesprek. Ik weet waar ik mijn verzekering weg ga halen als mijn ingestuurde klacht niet heel serieus bekeken gaat worden. Dit heeft me dit weekend ruim 5 uur gekost.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 3 |
Drie jaar geleden mijn pub verzeker Middels is de premie al van 17 naar 21 euro verhoogd en per 1 mei wordt de dekking en het te vergoeden bedrag. Per geval verminderd. Ik ga 25 euro per maand opzij zetten en de kosten en het risico zelf dragen.