Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik zoek per Email info over een oude polis.
Op de website staat 'info@asrverzekeringen.nl' als contactadres.
Ik krijg de mail terug van hun Postmaster met opmerking dat Email adres niet bekend is. Ra ra hoe kan dat?
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Zeer correcte afhandeling van het telefonisch contact,erg duidelijke uitleg
over hoe te handelen.Zeer vriendelijk dame.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik ben van achter aangereden door een afslaande auto terwijl ik op een fietspad reed met mijn snorscooter.
ANWB weigerd contact op te nemen met de verzekering van de tegenpartij en mij te vertegenwoordigen omdat ik een WA-verzekering bij hun heb. Ongehoord! Ik raad ANWB ten zeerste af! Tenzij je graag niet geholpen wilt worden.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Al onze verzekeringen hebben wij al meer dan 20 jaar ondergebracht bij Unive.
Wat wij lastig vinden is dat het niet via die ene trechter loopt . Verder duurt het heel lang eer je bevestiging krijgt van je storting. Mensen aan de lijn zijn heel aardig.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Net een Autoverzekering afgesloten. Verliep soepel. Schadevrije jaren netjes overgenomen. Nette premie. Kortom allemaal heel NETJES. En nou maar erop vertrouwen dat als er een schade ontstaat, dit ook netjes wordt afgehandeld :).
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
Mijn autoverzekering bij Generali werd februarui 2018 overgenomen door ASR die de verzekering enige tijd later onderbracht bij Ditzo .
Omzetten van mijn all-risk verzekering naar WA+ werkt bij Ditzo in de praktijk niet. Bij telefonisch contact via Ditzo-klantenservice wordt me een veel hogere premie voorgeschoteld dan via de website. Contact met de klantenservice via chat-kanaal is ook binnen kantooruren buiten werking. Ander contact met Ditzo wordt alleen via sociale media aangeboden en wie geen smartphone heeft valt buiten de boot.
Opzeggen van de autoverzekering via de website gaat ook niet. Reden voor mij om helemaal te stoppen met Ditzo
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Opgezegd op 1 juni via de site. Volgens de site wordt dit na vier werkdagen verwerkt, maar nee. Na 2 telefoontjes en 4 weken later is het nog niet afgehandeld, en probeert men gewoon de volgende maand te incasseren. Als de administratie al zo traag en slecht georganiseerd is, ben ik heel blij dat ik nooit schade heb gehad. Nooit meer Aon voor mij.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Het is een goede verzekering, maar kunnen jullie niet een normale manier vinden om een betaling boven de € 220.- te laten verrichten.
Ik heb mijn digid gevonden, maar dan moet ik een app installeren; dan krijg ik een pagina waarin mij in ieder geval niet duidelijk is, waarom ik een sms zou moeten krijgen en hoe....... Als ik dan een hele poos naar mijn beeldscherm heb gekeken en overal heen gescrolld heb, dan begin ik langzamerhand te verlangen naar een zorgverzekering met in ieder geval IT-ers, die wat meer begrip tonen voor mensen, die niet de hele dag zitten te pixelstaren!
En waar ik de titel voor mijn ervaring in moet vullen is mij ook niet duidelijk.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Monuta is voor mij een top uitvaartverzekeraar. Niet alleen ben ik nu goed verzekerd voor mijn uitvaart, maar via Monuta kan je ook heel eenvoudig online je uitvaartwensen vastleggen. Hopelijk duurt het nog heeeeel erg lang, maar als het eenmaal zo ver is dan is voor mij in ieder geval alles goed geregeld.
Zou ik Monuta aanraden? ja, 100%!!!
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Rekenen kosten voor beeindigen van 2 autoverzekeringen, ongeveer 23 euro.
AoN is alleen maar uit op geld. Een dure vogel, onvriendelijke klantenservice, chaotische administratie, nauwelijks tot niet bereikbaar, reageren nier op mails, de vertrekkend directeur wordt een pluim in zijn kont gestoken, maar het is één grote janboel daar. Hij laat nu het mes in het varken steken.
Het bedrijf is beslist geen aanrader om je verzekeringen onder te brengen.