Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Ben al verschrikkelijk lang klant van CZ en zal dat door blijvende tevredenheid ook nog lange tijd blijven. Zoals ik ook bij anderen lees, is CZ geen zorgverzekeraar die vingers naar een ander wijst, nee, ze doen gewoon wat er van hen verwacht mag en moet worden. De service is altijd goed, de afhandelingen zijn altijd snel en de premie is altijd eerlijk gebleven. Daarom zie ik ook absoluut geen reden om over te stappen naar een zorgverzekeraar met minder ervaring dan CZ.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
De zorgverzekering van czdirect.nl kan goedkoper aangeboden worden omdat ze de voorwaarden hier en daar wat aangescherpt hebben. Met deze logica kun je wel of niet akkoord gaan. Wil je volle keuzevrijheid en overal terecht kunnen voor zorg en dienstverlening dan kun je beter een duurdere zorgverzekering afsluiten.
Voor mij is deze zorgverzekering in ieder geval geen probleem. Ik heb me wel eerst goed verdiept in de dekkingen en voorwaarden en raad anderen aan hetzelfde te doen alvorens deze zorgverzekering af te sluiten.
De informatie op verzekeraar.nl maakt in ieder geval al een paar belangrijke punten duidelijk:
1) Voor een volledige vergoeding moet je naar een zorgverlener waarmee czdirect.nl een contract heeft.
2) Voor een volledige vergoeding moet je hulpmiddelen bestellen via czdirect.nl.
3) Zo niet, dan geldt er een vergoeding van 65% van de nota van het gemiddelde markttarief.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Slechts eenmaal heb ik een klein probleempje ervaren bij Ohra, namelijk dat er per ongeluk tweemaal een bedrag van mijn rekening werd afgeschreven. Ik hoefde dit alleen even te melden bij de klantenservice en het werd binnen 72u opgelost.
Verder ben ik volledig positief over de zorgverzekering van Ohra. Ohra is een relatief voordelige verzekeraar, ook voor de rest van de verzekeringen die ze aanbieden.
Verder is alles overzichtelijk en volledig duidelijk. Heb je vragen of twijfels dan weet de klantenservice hier altijd antwoord op te geven. I.t.t. sommige andere verzekeraars heeft Ohra wel een klantenservice die op de hoogte is van de aangeboden producten, aanvullende dekkingen, etc.
Ze zijn ook altijd goed te bereiken en komen zoals ik net al zei met snelle oplossingen. Voor mij is deze zorgverzekering gewoon ideaal. Ik blijf ongetwijfeld bij de zorgverzekering van Ohra in 2016.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Als iemand die regelmatig zorg nodig heeft ben ik plezant verrast door mijn overstap naar de zorgverzekering van Delta lloyd in 2015.
Contact met de verzekeraar voelt altijd direct en persoonlijk aan;
Rekeningen zijn tot nu toe altijd binnen 2 weken betaald;
Er wordt korting geleverd op de premie door online af te sluiten, de zorgverzekering is net zo goed als wanneer deze op kantoor wordt afgesloten;
Ook flinke kortingen op aanvullende verzekeringen mogelijk, iets waar ik zelf vrij veel geld mee bespaar op jaarbasis;
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Ik heb me al opgegeven om terug over te stappen naar unive in 2016. Dit jaar heb ik gekozen voor de laagste premie en heb daar constant spijt van gehad. Daarom wordt het in 2016 terug naar unive, daar hebben ze namelijk wel alles op een rijtje. Wanneer ik de zorgverzekeraars zo onderling bespreek op het werk of ergens anders dan zijn de meningen toch wel unaniem dat unive gewoon een van de betere of zelfs de beste zorgverzekeraar is.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 8 |
Klantenservice : die ik tot nu toe hebb gesproken is altijd voldoende geweest vind het alleen jammer dat bepaalde dingen niet in mijn verzekering worden vergoed of deels i.v.m. Reuma tietze
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
in mei had ik mijn brommobiel verzeker bij Unigarant
voor 20,05 per maand en dat gin de 24 e van mijn rekening af
dat gin 2 maanden goed tot dat er op eens 35 euro er van af gin zonder enig overleg waar ik niet mee eens ben en het terug heb gehaald en ze zelf die 20,5 heb over gemaakt
krijg ik op eens een mail van hun van een betaling achterstand
ik dag het niet ik heb een polis van 20,05 en geen 35 euro hadden ze eerst maar een brief moeten sturen en niet zomaar aangepast zonder enig overleg en nu leg ik er uit bij hun wat je bent een wanbetaling zegen ze Stelletje oplichters die Unigarant
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 5 |
De autoverzekering van Ditzo is mij altijd goed bevallen. Dit leek mij een goede reden om, toen Ditzo op de zorgmarkt instapte, de nieuwe zorgverzekering van de verzekeraar ook een kans te geven. Dit product kan ik juist he-le-maal niet aanraden... Ditzo is écht geen zorgverzekeraar.
Het probleem lijkt te zijn dat Ditzo twee hele verschillende afdelingen heeft: eentje waar alles rondom de autoverzekering perfect wordt afgehandeld, en eentje waar men fout na fout maakt tijdens het informeren over zorgverzekeringen.
Echt, Ditzo..., laat die medewerkers eens een test doorstaan voordat ze antwoorden van klanten gaan beantwoorden met 0 ervaring.
Serviceafdeling autoverzekering: perfect!
Serviceafdeling zorgverzekering: echt onder de maat.
- Vraag om advies en krijg verkeerde voorlichting m.b.t. aanvullende dekkingen. In andere woorden: je bent niet verzekerd en mag zelf de rekening van de deurmat oprapen.
- Gebruikt overal in koeienletters dat ze vrije zorgkeuze bieden. Je moet gewoon meebetalen als je naar een zorgaanbieder zonder contract gaat.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 7 |
In mijn jaren als klant van de fbto autoverzekering al twee keer gered door de aanvullende pechhulp verzekering en vervangend vervoer op vakantie. Even opbellen en er word direct werk van je situatie gemaakt. Over de afhandeling ben ik tot vandaag toe steeds super tevreden! Een punt dat fbto wel mag verbeteren is hun website want daar heb ik elke keer weer ruzie mee om te vinden wat ik zoek!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Via via uitgekomen bij deze zorgverzekeraar. Het zou 1 van de best beoordeelde zorgverzekeraars zijn. Nu mijn eerste jaar als klant er bijna op zit kan ik toegeven dat de prijs en kwaliteitsverhouding helemaal niet zo slecht is bij de friesland. Bij keuze voor tandzorg zijn er slechts een paar beperkingen in de vergoedingen waar rekening mee gehouden moet worden, ik moest meebetalen aan de rekeningen voor het maken van röntgenfoto's en later ook een paar euro bijleggen voor de verdovingen (helemaal niet zo duur maar om dan die paar laatste euro's niet ook te vergoeden...). Bij mijn vorige zorgverzekeraar was dit gewoon 100%, al was dan de maandprijs weer een goed stukje hoger. Ondanks zulke kleine nadelen ben ik absoluut positief over de friesland zorgverzekering.