Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Onze ervaring is prima .we worden altijd goed geholpen en de rekeningen die wij indienen zijn meestal binnen twee weken geregeld .prima hoor
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Bij het veranderen van verzekeraar weigert Meeus mijn schadevrije jaren vrij te geven. Ze proberen het wel en geven per mail aan dat het gebeurd is maar dat blijkt dan achteraf loze beloften. Denk dus goed na over deze verzekering. Afsluiten is een eitje, maar de aftersales zijn gewoon heel beroerd. gelukkig helpt mijn nieuwe verzekeraar door zelf contact met meeus te zoeken. Zij geloven ook niet dat het allemaal zo lang moet duren.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Sinds dit jaar bij czdirect en heb weinig te klagen, misschien op 1 ding na en dat is dat er wat langer gewacht moet worden tot ze geld uitkeren. Bij mijn vorige zorgverzekeraar stond het geld zo goed als altijd binnen een werkweek op mijn rekening. Bij czdirect heb ik de vorige keer ruim 2 werkweken moeten wachten alvorens het geld werd uitgekeerd. Ondanks het langer moeten wachten ben ik blij te zijn overgestapt naar czdirect omdat ik er op jaarbasis flink bespaar. Omdat ik wel eens ergens last van heb, heb ik niet gekozen om het eigen risico vrijwillig te verhogen. Voor anderen zou dit natuurlijk wel een aanrader zijn omdat het de maandpremie echt enorm kan verlagen. Mits czdirect in 2016 ook de goedkoopste zorgverzekering levert dan blijf ik zeker gebruik maken van hun diensten. Ik wacht geduldig op alle zorgpremies van 2016.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Erg goede ervaring met de inboedelverzekering van ohra. Niet alleen is deze inboedelverzekering aan de goedkope kant ook is hij goed op het gebied van dekking en voorwaarden. Na inbraak is van alles overhoop gehaald, gestolen en vernield, en zelfs zonder alle bonnen aan te kunnen tonen is 100% van de opgegeven schade vergoed door ohra. Misschien dat het 2 a 3 weken duurde voordat het geld werd gestort, ook hier erg positief over!
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
Unive is dusdanig slecht dat zij gewoon een speciaal webteam hebben opgericht om de zeer negatieve uitval op het internet en beoordelingswebsites te beperken.
Van zorgverzekering tot inboedelverzekering en van reisverzekering tot autoverzekering krijgt Unive keihard op zijn flikker van ontevreden klanten.
Wij zijn het volledig eens met de negatievelingen: Unive is zeer slecht. Om te beginnen is het al direct onmogelijk om eventuele oplossingen met hen te bespreken, zij gaan er direct van uit dat je een tokkie bent en sturen zo snel mogelijk een incasso buro achter je aan, ook al was het niet eens onze schuld dat er een achterstand in betaling was, maar van de bank.
Bovendien kon deze gewoon worden afbetaald, als er naar ons geluisterd werd, maar daar doen ze bij Unive niet aan.
In andere woorden: Unive heeft geen klantenservice om problemen op te lossen. Voor probleemoplossing gaan ze direct over op extreme methoden. Dit is onbespreekbaar.
Zoveel negatieve reacties over een verzekeraar zegt overduidelijk genoeg.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik vind de zorgverzekering van menzis prima te doen. Volgens veel mensen zijn de vergoedingen en voorwaarden niet duidelijk maar daar ben ik het niet mee eens. Vergeleken met andere zorgverzekeringen is die van menzis net zo overzichtelijk.
Wel vind ik dat menzis op andere gebieden achterloopt tegenover andere zorgverzekeraars. Dit is bizar als je nagaat dat menzis alleen een zorgverzekeraar is en zich niet richt op andere verzekeringen, dan hoor je je zaken beter op orde te hebben dan verzekeraars die alles aanbieden. Met name de onduidelijkheid van de declaraties waar de kosten niet specifiek worden vermeld vind ik nadelig. Klantenservice zou ook beter kunnen maar zo slecht als je het van sommige mensen leest heb ik het gelukkig nooit hoeven ervaren.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Heel tevreden over Inshared. Ze bieden echt een online autoverzekering aan. Contact via e-mail verloopt heel soepel, er wordt binnen korte tijd gereageerd met een volledig antwoord.
Schade etc kan verder gewoon via Inshared.nl opgegeven worden. Hier ben ik ook goed over te spreken geweest toen ik zelf schade aan mijn auto had. Ik ben niet zo'n fan van telefonisch contact met verzekeraars omdat je dan gehaast wordt. Er is geen bellen aan te pas gekomen. Helemaal super dus!
Uitbetalen ook geen probleem. Mijn ervaring met Inshared is tot nu toe uitstekend.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Autoverzekering afgesloten via Promovendum (hoort bij National Acacdemic.) Veel fouten bij opmaak en wijzigingen. Voor de rest wel snel hersteld. Schadevrije jaren werden niet via roydata aan hunzelf toegewezen moest hier 2x voor bellen. Ook bij beeindigen van de polis ging dit weer fout.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Heb nu ruim 2 jaar de opstal, inboedel en avp bij de Nederlanden van Nu lopen. Uitstekende lage premie en uitgebreide dekking. Mailtjes worden ook vaak snel beantwoord.
Auto niet overgesloten omdat de Nederlanden van Nu te hoog uitkwam.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Ze zeggen dat ze al je vragen willen beantwoorden, maar doen het heel vaak gewoon niet. Als de vragen wat te lastig worden, dan reageren ze er gewoon niet op. Ze raken vertrouwelijke stukken kwijt en als je ze er op aanspreekt geven ze niet thuis.
Bij de eerste de beste mogelijkheid dan ben ik daar weg als klant.