Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
Alles prima tot er een schadegevallen na inbraak was. Zeer slechte schadebehandeling, onbetrouwbaar en onprofessioneel.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Prima om via united consumers je te laten verzekeren tegen je ziektekosten. Je bent gewoon bij VGZ verzekerd en je krijgt precies wat je zou krijgen wanneer je zonder united consumers zou krijgen, alleen krijg je nu 10% korting (wat je achteraf uitbetaald kunt krijgen na aanvraag) of een cadeau! Ik doe het al jaren en mijn spaarpotje loopt lekker vol zo!
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
allianz verzekering betaald nooit.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Jongeren zorgverzekeringen zoals die van czdirect hebben, zo heb ik gemerkt, een onterechte mindere reputatie omdat deze "uitgekleed" zijn. De reden hiervoor is dat jongeren minder en minder snel ziek worden en daardoor minder behoefte hebben aan een uitgebreid pakket maar op hetzelfde moment juist meer behoefte hebben aan een lagere premie door een gebrek aan een goede carrière. Door de acceptatieplicht die zorgverzekeraars hebben kunnen gelukkig ook gezonde oudere mensen profiteren van die lagere premies. Ik heb geen behoefte aan tientallen vergoedingen die ik voorlopig niet hoop of verwacht nodig te hebben. Dat maakt de zorgverzekering van czdirect ideaal in mijn ogen, zorgverzekeringen kosten extreem veel geld en om daar op te besparen zonder groot risico te lopen op gevolgen, kan wat mij betreft niet beter.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
De belachelijke premieverhoging op de zorgverzekering van unive heeft mij ook tot het besluit gebracht om over te stappen. In 2014 ben ik heel tevreden geweest over het product. Echter ben ik niet van plan om in 2015 120 euro per maand te gaan betalen voor een zorgverzekering die bij andere verzekeraars minimaal 10 tot 20 euro per maand goedkoper uitkomt. De zorgverzekering van unive gaat er zo'n 20 euro per maand op achteruit in 2015 als ik rekening houd met de korting die ik heb ontvangen als eerste jaar klant zijnde. Dat komt uit op zo'n 250 euro per jaar die ik graag aan andere dingen had willen besteden. Vandaar ook mijn reden om over te stappen van zorgverzekering.
Unive is geen afrader maar lijkt zich meer te willen richten op mensen met flink gevulde zakken, anderen kunnen het zich moeilijk veroorloven om zulke hoge premies per maand over te maken.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 4 |
Menzis stelt dat het "leert van klachten" maar daar heb ik bar weinig van terug kunnen zien.
Menzis reageert niet eens op klachten die via e-mail worden ingezonden. Als je het telefonisch probeert dan houden ze je aan het lijntje en komt er ook geen resultaat uit.
Ondertussen is Menzis heel sneaky actief op diverse forums waar het net doet alsof het moeite wil doen voor klanten die een klacht hebben. Vervolgens sta je 1 op 1 tegenover elkaar en is er opnieuw geen resultaat.
Naast alles is Menzis een de duurste grote zorgverzekeraar op maandbasis, en is het toch zo dat de vergoedingen voor zorgkosten die niet gecontracteerd zijn, met 60 procent lager liggen dan de normale 85 procent die andere zorgverzekeraars uitkeren.
Dus...
Klacht 1) Klachten worden niet behandeld
Klacht 2) De premie is hoger dan bij de buren, en niet-gecontracteerde zorg wordt zo'n 20 procent minder vergoedt
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Sinds 1 januari 2014 klant van CZ en daar het hele jaar door tevreden over geweest. Deze zorgverzekeraar doet alles wat ik van een zorgverzekeraar verwacht. Er zitten geen addertjes onder het gras, ze wijzen niet naar andere partijen zodra het tijd is om uit te betalen en zijn hartstikke goed bereikbaar. Ook voor 2015 zien de veranderingen in de dekkingen en premie er niet kritisch uit en blijf ik gewoon klant. Van mij krijgt de zorgverzekering van CZ een ruime 8.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik ben hier aan het zoeken naar een nieuwe inboedelverzekering omdat nationale nederlanden de al hoge premie verder heeft verhoogd en dacht dat ik net zo goed een bericht achter kon laten. Deze verzekeraar is de hoge premie totaal niet waard. Als een van de duurste verzekeraars op het gebied van inboedel en opstal zou je denken een hoop te kunnen verwachten, maar dat valt allemaal reuze mee. Eerder deze week las ik het bericht dat de premies omhoog zijn gegaan waarvan de inboedelverzekering met de grootste prijsverhoging te maken kreeg van ruim 10%. Ik snap al lang niet waarom nationale nederlanden zo duur is en waarom ik er uberhaupt klant bent gebleven terwijl ik de premie elders makkelijk kan halveren, maar dit is de schop onder mn kont die ik nodig had om niet langer mee te betalen aan de mercedes en derde koopwoning van de directeurs van nationale nederlanden.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 6 |
De motorverzekering van Unive heeft de laagste premie maar daar moet men niet bij vergeten dat de verzekeraar géén winterstop periode kent. Je moet dus het hele jaar door verzekerd zijn. Alleen om deze reden heeft Unive de laagste premie om een motor te verzekeren, uiteindelijk compenseert dit zich met andere verzekeraars die wel een winterstop aanbieden.
Op verdere punten is deze motorverzekering van Unive heel degelijk. Kortingen bij o.a. meerdere verzekeringen en kortingen bij goede beveiliging kunnen zijn allemaal beschikbaar en kunnen de laagste premie dus nog net wat verder omlaag brengen. Afhankelijk van het type motor dat je bezit is het geen probleem om de premie voor deze motorverzekering te missen.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 4 |
Over meeus lees je heel veel klachten op het internet. Voor mij was het te laat omdat ik me van te voren niet had verdiept in de ervaringen van anderen, een fout die ik niet zal herhalen. Het is bijzonder slecht gesteld bij deze verzekeraar en ze staan er om bekend dat ze weigeren uit te keren. Niet aan beginnen!!
Maandpremie: deze is wel gemiddeld dus een 7
Eigen risico: gemiddeld, dus een 7
Dekking: slecht, een 4
Klantenservice: zeer slecht, een 2
Voorwaarden: slecht, een 4