Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Als je in het buitenland verblijft en daar ziek wordt dan hoef je niet op hulp van interpolis te rekenen. De "verzekeraar" laat je mooi stikken wat betreft de kosten voor zorg en medicijnen, hoe levensbedreigend deze ook mogen zijn, je kan ze mooi zelf betalen door het hoge excuusgehalte van interpolis. Wat hen betreft kan je mooi stikken!! Zeer moeilijk te geloven dat dit soort praktijken worden toegestaan door de nederlandse zorgwetten.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Van bewuzt moet niet te veel verwacht worden omdat de voorwaarden, dekking en klantenservice duidelijk van een goedkope verzekeraar zijn.
Ik lees net dat bewuzt de zorgpremie in 2015 op 85 euro zal houden en dat ze dus weer de goedkoopste zorgverzekeraar zijn. Als iemand die weinig zorgkosten maakt en dus geen uitgebreide dekking nodig heeft krijgt bewuzt mijn voorkeur.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
VGZ kwam er goed uit door de korting via United Consumers. Maar voor 2015 hebben ze zich uit de markt geprijsd door de premie met maar liefst 12 euro p/m te verhogen. Voor mij betekent dat einde verhaal!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Mijn oude uitvaartverzekering van AEGON loopt tegenwoordig bij Axent omdat dit bedrijf deze polissen heeft overgenomen. Ik vind het wel slordig dat dit zonder mijn medeweten tot stand is gekomen, hier werd ook geen bericht van gegeven. In een telefonisch gesprek om op de hoogte van zaken gebracht te worden, werd ik wel heel duidelijk te woord gestaan. Er zou niks veranderd zijn aan de verzekering zelf en hoef me nergens zorgen om te maken.
De telefonische support vind ik wel heel goed. Alleen blijft het in zekere zin onbeschoft dat er geen berichten werden verstuurd naar de voormalige AEGON klanten.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Leuk dat Univé over het jaar 2015 tot de duurste zorgverzekeraars zal behoren. Naast het verliezen van de 10% korting in het eerste jaar kan ik ook niet profiteren van het ledencollectief dus zou ik de volle pond betalen in 2015. Er zijn genoeg zorgverzekeraars die volgend jaar ruim onder de 100 euro zitten dus voor mij is het vaarwel Univé!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Het enige minpunt aan de volledige autoverzekering van Ditzo.nl is dat er een eigen risico betaald moet worden als je kiest voor een eigen schadeherstelbedrijf.
Ik heb een kennis met een eigen garage waar ik zonder overwegen mijn auto naartoe heb gebracht om schade te repareren. Achteraf kreeg ik dus een rekening van 150 euro van Ditzo.nl omdat zijn garage niet aangesloten was op de verzekering.
Ik zie wel in dat het mijn eigen schuld was en maak er verder ook geen woorden aan vuil. Als ik even naar de voorwaarden had gekeken dan was mij alles bekend geweest.
Verder gezien heeft Ditzo.nl nooit teleurgesteld. De schade is gewoon vergoed zonder terugval in schadevrije jaren. Verder is ook de premie goed te aanvaarden en biedt de website veel hulp. Toen ik de overstap maakte hebben ze ook mijn oude autoverzekering opgezegd en de rest geregeld.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Zeer tevreden met de inboedelverzekering van ohra. In de zomer stonden er veel spullen buiten en een deel hiervan werd door het omduwen van de tuintafel door kinderen werden beschadigd. In zeer korte tijd alles opgelost met de schadeafhandeling van ohra. Om ook spullen buiten de woning verzekerd te hebben moet er wel een aanvullende module meeverzekerd worden. Dit is zeker een aanrader als u zelf in een vergelijkbare situatie terecht kunt komen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Ohra behandelt klanten netjes. Qua verhouding in kwaliteit en prijs heeft Ohra ook prijzen gewonnen. Dat is ook de reden dat ik overgestapt ben van een andere autoverzekering (FBTO).
Beiden zijn prima online autoverzekeraars. Ohra is wel aan de goedkopere kant en doet het op andere gebieden net zo goed.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Omdat ik voor veel verzekeringen bij Unive zit is het een erg voor de hand liggende stap om er ook voor zorg verzekerd te zijn. Per verzekering geven ze korting weg en ligt die maandelijkse premie voor de zorg (en ook voor auto, inboedel, reizen etc) uiteindelijk een stuk lager dan die 107 euro die ze in 2015 vragen. Je zit al snel op de 10 procent korting.
De klantenservice van Unive behoort tot de besten die ik dusver heb meegemaakt. Ze betalen vaak binnen een week al uit, en in andere gevallen altijd de daaropvolgende week.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Voor schade van 1250 euro wordt expert ingeschakeld.
Zijn bedonderd om zonder nota volledige schade uit te keren.
Zeer slechte bereikbaarheid.
-- Zeer trage reactie op je email`s ( bijna 2 weken ) --
Bij meeste verzekering maatschappij wordt tot 2000 euro geen expert ingeschakeld en geen nota gevraagd.
ik ga zsm. op zoek naar andere verzekeringmaatschappij.