Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 6 |
Voor het eerst in lange tijd in 2014 overgestapt naar een nieuwe zorgverzekering, die van Ditzo in dit geval. Heb er gelijk een hoop spijt van gehad en dat praat die iets lagere premie niet goed.
Op alle punten behalve de premie doet Ditzo onder aan mijn voormalige zorgverzekeraar Unive, daarom zal ik in 2015 gewoon weer terugkeren naar Unive.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
De VGZ Ruime Keuze verzekering van Unitedconsumers spreekt mij momenteel heel erg aan. Dit is gewoon de zorgverzekering van VGZ, maar dan inclusief een korting van 10 procent, wat neerkomt op een jaarbesparing van 130 euro bij een standaard eigen risico. Hoewel ik niet snap hoe een tussenpersoon een dergelijke korting kan aanbieden op hetzelfde product, heb ik er wel veel vertrouwen in. Ben zelf jaren bij VGZ klant geweest en het product is voor zo ver mijn ervaringen spreken prima. Nu een jaartje Unitedconsumers uitproberen met een verhoogd eigen risico voor een lagere premie (vanaf 82 euro p/m) en als dat niet bevalt gewoon weer terug naar VGZ.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
Op het gebied van de klantenservice kan Salland nog een hoop zaken verbeteren door beter geïnformeerde medewerkers in te huren of hen beter bij te scholen over de producten. Het is me regelmatig overkomen dat medewerkers achter de telefoon mij een verschillend verhaal vertellen. Ook zijn ze niet erg van het terugbellen, ook al beloven ze dit wel te doen.
Anders dan deze punten, heb ik geen problemen gehad met de zorgverzekering van Salland. Ik heb geen directe plannen om over te stappen, maar ik zal wel even uitgebreid onderzoek doen en vergelijken voor een eventuele nieuwe zorgverzekering in 2015.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Jammer dat ohra de premie voor zorg in 2015 verhoogt.
Ik ben van plan bij ohra te blijven omdat de premie gewoon tot de laagste blijft behoren. Andere verzekeraars kiezen ervoor om met wel 10 euro de premie te verhogen. Daar blijft ohra een heel stuk onder.
Het was ook niet te verwachten dat we lang zouden blijven profiteren van de premie verlagingen van 2014. In Nederland is het principe nou eenmaal dat we moeten betalen en niet besparen. Dat zie je aan de zorgmarkt, tankstations en andere melkkoeien. Daar dank ik de politiek voor en kan ik ohra moeilijk op afstraffen in mijn mening.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
Onna onna neemt haar motto "de autoverzekering volgens vrouwen" wel heel letterlijk want kerels hebben bar weinig aan dat gehaakte valnet van een autoverzekering van ze.
- gaat tot het uiterste om niet uit te betalen
- direct iemand aan de lijn? pure onzin
- klantenservice is om te beginnen al ver onder de maat
- dekking word slechter en slechter hoe verder je jezelf verdiept in de voorwaarden
- lijkt alleen vrouwen als klant te willen want voor mannen doen ze geen moeite
- schade aan de auto door iemand anders en jij word benadeeld door de verzekeraar
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
In de periode dat ik bij Anderzorg zit heb ik nooit overwogen over te stappen naar een ander zorgbedrijf. Voor mij is de zorgverzekering van Anderzorg een klachtloze ervaring.
Omdat ik eens in een blauwe maan ziek ben, en daar verder niet eens hinder aan ondervind, kies ik hoe dan ook voor een goedkope premie op verplichte verzekeringen. Mocht ik toch een keer echt ziek worden dan weet ik van anderen dat Anderzorg ook klaarstaat. Hoe dan ook een win/win situatie voor mij en een aanrader voor ieder ander.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Monuta is bij mijn weten de grootste uitvaartverzekeraar van Nederland en heeft ook meerdere dochters. Dit is te zien aan de expertise en lage premie die door Monuta voor een uitvaartverzekering wordt gevraagd.
Zelf heeft ons gezin wel een uitvaartverzekering van Monuta, maar hebben we hier (gelukkig) nog geen beroep op hoeven te doen. Wel heb ik kennissen die dit al wel hebben moeten doen en die zijn heilig overtuigd van de diensten en dekking van Monuta.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Ook in mijn geval een absoluut goede ervaring met de inboedelverzekering van ohra.
Hangjongeren hebben tijdens onze afwezigheid ongebroken en veel schade verricht. Wat ze niet wilden stelen, hebben ze maar kapotgemaakt.
Dit was logisch genoeg geen fijne manier om thuis te komen. We hebben direct ohra gebeld om weten hoe we verder moesten handelen. Alles werd netjes en volledig uitgelegd en na inspectie werd de schade uitgekeerd.
Momenteel zijn meer dan de helft van de spullen in onze woning vervangen voor een nieuw iets en dat hebben we allemaal aan ohra te danken.
Zonder twijfel een aanrader!
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
VVAA geeft je verkeerde informatie en kosten je daarom veel geld. Ik heb 3x om informatie gevraagd: zowel met belastingaangifte als met pensioenopgave als met AOV hebben ze mij zwart op wit foute informatie gegeven en hebben niet eens hun veronschuldigingen aangeboden.
Echt slecht personeel, onbekwaam en ondeskundig. En excuses aanbieden, dat schijnt niet te kunnen want ze mogen hun fouten of kunnen hun fouten niet toegeven! En dan te zeggen dat wij artsen dat niet kunnen! SChandalig gewoon!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Zeer prima product. Er zijn wel beperkingen van toepassing op het eigen risico wanneer er schade gerepareerd moet worden, dit is echter van kleine invloed voor de meeste autorijders. Ditzo licht goed voor wanneer nodig en komt afspraken na zonder dat je er zelf achteraan hoeft te gaan. Wat mij betreft een aanrader, ook voor die 2 euro extra premie per maand.