Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
OHRA krijgt van mij een dikke pluim. Het is de eerste zorgverzekeraar waarvan ik het idee heb dat ze hun best doen om klanten te helpen en een zo laag mogelijke premie met een noodzakelijke dekking bieden. Ook bij aanvullende dekkingen kleden ze je niet volledig uit.
Gezien OHRA ook nog eens 7 euro onder andere zorgverzekeraars (bv. DSW, CZ, Menzis etc.) blijft met de maandpremie, vind ik het zeker wel een aanrader om voor OHRA te kiezen. Mits dit in 2015 ook zo blijft natuurlijk. Maar aangezien deze verzekeraar zich voor een goed deel richt op de maandprijs, heb ik daar wel vertrouwen in voor volgend jaar.
Minstens zo belangrijk is dat ze met de tijd meegaan. Alles kan via het internet of via de app worden geregeld, mocht er eens iets zijn om te declareren. De zorgverzekering van OHRA werkt echter wel in combinatie met DigiD. Niet iedereen is hier verschrikkelijk positief over dus dat zou ik wel meewegen in een eventuele beslissing.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Reageer normaal niet zo snel maar zag vorige opmerking dat het niet zo goed was als het leek. Mijn zoon zijn scooter is vorig jaar gestolen, en je moet wel enkele zaken regelen, zoals bij elke verzekeraar, maar na een maand heeft hij gewoon andere scooter kunnen kopen. Wat niet optimaal is, dat is dat ze niet uitkeren maar overmaken naar bedrijf waar je scooter koopt, waardoor je niet particulier kan kopen, dat is jammer.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 7 |
De inboedelverzekering van Univé wordt hier al een paar jaar gebruikt en vooral de klantenservice en lage premiekosten weten uit te springen.
Na al meerdere jaren klant te zijn bij Univé voor dit product, hebben ze uitgereikt om de bestaande verzekering verder te bespreken. Er kwam kosteloos een adviseur langs om te bekijken of de dekking nog wel klopt. Dat bleek dus niet het geval, omdat er in der loop der jaren flink meer waardevolle spullen waren aangeschaft.
Een korte berekening van de adviseur en onszelf liet zien dat de huidige inboedelverzekering flink onder de werkelijke waarde van de inboedel betrof. Voor een klein bedrag per maand extra werd er aan duizenden euro's extra verzekerd. Dergelijke klantenservice kan ik wel waarderen, Univé hoeft het immers niet te doen, maar doet het wel.
Ook voor autoverzekering, zorgverzekering en vroeger een brommerverzekering vrijwel altijd gebruikgemaakt van Univé, en zonder problemen. Elke keer werd er netjes uitgekeerd om kosten te dekken.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 5 |
Ze hebben sinds het begin van het contract de royementsverklaring van de vorige verzekering niet meegenomen. Gevolg een veel te hoge premie!
Omdat ze ontzettend slecht bereikbaar zijn en niet reageren op mailtjes blijft dit een probleem.
Mijn volgende stap zal de rechtsbijstandverzekering (bij Interpolis) zijn. Die reageren tenminste.
De Autoweek verzekering is echt een afrader dit in tegenstelling tot het blad.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Had me helaas aangemeld via de verkeerde website om de premie voor nieuwe klanten te krijgen. Na melding hierover werd dit alsnog aan mij uitbetaald. Zeer netjes! Verder ben ik tnt tevreden over de duidelijke overzichten op internet.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik ben al een aantal jaren zeer tevreden over Petplan. Mijn twee honden en 1 kat heb ik in de basis verzekering. Mijn vorige kat en hond ook. Ik ken dus de tijd nog dat je eigen bijdrage 35 euro per jaar was en dat was het, rekening na rekening werd je vergoedt uitgekeerd. Ik had toen een aantal dieren die later erg ziek werden dus het kon niet op een paar duizend euros werden vergoedt. Eigenlijk ook wel logisch dat er nu een eigen bijdrage van 15% gevraagd wordt , consult 50%, alleen de grote onderzoekingen 50% eigen bijdrage dat valt wel iets tegen maar begrijpen doe ik het wel anders kunnen de verzekeringen ook niet blijven bestaan. Declaraties worden snel uitgekeerd, klantenservice staat je vriendelijk te woord, ik ben zeer tevreden over Petplan en herken de klachten dus niet.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Een maandpremie en eigen risico waar je van kunt dromen.
golf 5 Turijn - 2006 SDI diesel.
Ik ben 21 jaar en maakte grootste fout van mijn leven.
Namelijk overstappen van independer naar netpolis.
Mijn independer was 121 euro per maand 400 eigen risico assurantie kosten bij inbegrepen en eenmalig poliskosten.
Bij netpolis was de voorwaarden:
all risk verzekerd 104 per maand en 200 eigen risico.
Bij de offerte stond er onderaan aangegeven exclusief eenmalige poliskosten, 21% assurantiekosten en incasso.
éénmalig kosten vond ik wel acceptabel maar toen ik de offerte eenmaal via de post zwart op wit ontving bleek de kosten niet eenmalig te zijn maar maandelijks waardoor ik opeens 138 euro per maand moest betalen en eenmalig 218 euro.
Hierbij wil ik iedereen adviseren om geen verzekering af te sluiten via netpolis. Het zijn stelletje oplichters, geen medewerkers telefonisch bereikbaar alleen antwoord apparaat (met absurd hoge telefoonkosten ) die bij elke keuze menu vertelt dat je via website kan vinden. ookal heb je problemen met je auto of heb je schade opgelopen. je kan ze niet bereiken.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
VGZ doet haar best om zo min mogelijk uit te keren. Ondanks dat vallen zij niet onder één van de scherpste verzekeraars in de markt.
Zij maken er een sport van om vergoedingen af te wijzen. Zelfs als je vooraf toestemming heb gekregen (omdat je door schade en schande wijzer bent geworden) presteren ze het nog om de declaratie alsnog niet te vergoeden.
Zelfs een klacht indienen hierover heeft geen zin.
Telkens verwijzen naar kleine letters zonder duidelijke uitleg, medewerkers die elkaar tegenspreken. Het is één groot drama bij deze maatschappij.
Wees verstandig en vermijd deze verzekeraar. Kies liever voor een maatschappij die het belang van zijn klant voorop stelt.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 4 |
Wordt verplicht automatisch incasso aftenemen vanaf 1 Januari maar die gaat pas in in Mei nu wordt er verwacht dat ik een maand die door hun niet van mijn rekening afging nu met extra kosten te betalen.ben al meer dan 5 jaar klant bijna 8.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
premie voor Zekur Auto Extra (WA+ Casco) is in combinatie met eigen risico laag. Alleen nu mijn auto is gestolen duurt het erg lang voordat de claim in behandeling word genomen. Wachttermijn is 30 dagen en wij zijn nu inmiddels ruim 40 dagen verder en nog steeds geen uitsluitsel. auto gestolen op 19 juli 2014 en gemeld bij Zekur. En als de kentekendelen en sleutels zijn ontvangen door de verzekeraar kan het nog 30 dagen duren voordat het geld daadwerkelijk wordt overgemaakt. Dat is 3 maanden nadat de auto is gestolen!!! Ze zijn wel vlot met incasseren van de premie maar wanneer het om claim gaat dan is er geen haast bij. Misschien hopen ze dat mijn auto ergens opduikt zodat zij niet hoeven uit te keren. Heb al 2 mailtjes gestuurd voor de status maar ook hierin hebben ze geen haast. Nee voor mij geen Zekur meer hierna.