Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 1 |
Ons zoontje bij geboorte overleden,gelukkig hadden we een polis van Dela!
Maar die keren niks uit omdat wij een vriend die begravenisondernemer is hadden aangesteld om voor ons alles te regelen.
Je moet waar we dus later achter kwamen een begravenisondernemer van Dela pakken en zo niet krijg je niks uitgekeerd wat natuurlijk al wel vreemd is!!
Nou dachten we dan zullen we toch wel de crematie vergoed krijgen want tenslotte is het crematorium in vlijmen van Dela,en werden we ook nog geholpen door mensen van Dela.
Nou dus niet ze zeggen gewoon keihard je pakt bij ons alles of je krijgt helemaal niks. Ik vind dit echt niet normaal wel premie betalen maar als er dan iets gebeurd zijn ze niet thuis en hoor je niks meer!!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 1 |
De firma Petplan lijkt een beleid te voeren om het zoeken van specialistische hulp voor uw huisdier te ontmoedigen. Zo zijn per 1 augustus een aantal van 40 specialistische klinieken uitgesloten van het feit dat er rechtstreeks gedeclareerd kan worden door de kliniek bij Petplan. Hierdoor moeten, vaak kostbare, specialistische behandelingen en onderzoeken eerst door de klant worden voorgeschoten. Dat is juist bij de hogere bedragen voor veel mensen het probleem.
"de beste zorg voor uw huisdier" lijkt voor Petplan "de goedkoopste zorg voor uw huisdier".
Hans Nieuwendijk
Dierenarts-eigenaar
de Tweede Lijn
Verwijscentrum voor Gezelschapsdieren
www.detweedelijn.nl
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Het is een Allianz van ploerten en oplichters die in het verleden Royal Nederland hebben overgenomen. Ik ben tot 2 x opgelicht met een autoschade door dit tuig.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
De inboedel en aansprakelijkheidsverzekering van Interpolis zijn superrrrrr. Als ik een schade heb wordt ik direct geholpen en krijg mijn schade ook direct vergoed. Echte geweldige service.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
verzekering op tijd opgezegd, via de mail en via mijn eigen pagina van inshared. Toch heeft inshared geen tijdige opzegging ontvangen en proberen ze nog een maand premie te innen.
Ik heb gelukkig genoeg bewijs bewaard van mijn opzegging en dus verwacht ik een creditnota. Mijn herhaaldelijk verzoek mij te bellen wordt simpel genegeerd...
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Wij hebben deze verzekering afgesloten toen wij onze pup kregen helaas is onze hond is maar 8 maanden oud geworden zij had een gezwel in haar luchtpijp dus 5 maanden veel bij dieren artsen geweest veel verdriet en wanhoop maar een zorg minder een verzekering waar je echt op kan bouwen snelle nette afhandeling van declaraties zeer vriendelijke medewerkers die je alle hulp bieden waar nodig zelfs betalen ze mij nog 25% van de premie terug i.v.m. de royal canin actie dit was voor een jaar maar ook nu zelfs begrip voor onze situatie
Het verlies van Donna is groot maar de dankbaarheid aan proteq is er ook
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 1 |
luie juristen. buitengewoon slecht.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 2 |
AON heeft rechtsbijstand ondergebracht bij DAS, waarbij wordt beweerd dat dezelfde dekking wordt geboden als bij DAS. De praktijk bewees dat, hoe zeer de klantenservice van AON ook haar best deed dit te ontkennen, DAS beslist minder dekking biedt aan AON-verzekerden dan aan eigen verzekerden. De dekking voor diverse modules blijken bij AON alleen voor Nederland, terwijl DAS weldegelijk Europese dekking biedt voor eigen klanten. Nadat ik de AON hierop heb gewezen heb ik verder geen (re-)actie meer vernomen van AON en mocht ik zelf de zaak zien op te lossen.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 7 |
Net in mijn verbouwde huis komen wonen en binnen 6 weken waterschade. Ik ben nog nooit zo goed geholpen. Ook met de reisverzekering. Zo heb je 15 jaar niets en binnen 1 jaar waterschade, fiets gestolen en bij de auto ingebroken op vakantie. Alles wordt makkelijk geregeld en is gelukkig geen bureaucratisch gedoe
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Zeer slechte klantenservice. Ze willen je niet helpen en reageren zelden op berichten. Ik heb nog geen ongeluk gehad maar mocht er iets gebeuren dan ben ik bang dat dit een lang lopende kwestie wordt