Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
Dec. 2013 meldde VGZ een vermeende betalingsachterstand. Nov. 2013 niet betaald!? Mijn overzicht Internetbankieren toont tijdige en correcte betaling.
Diverse telefoontjes: VGZ: bedrag nooit ontvangen; Rabobank heeft het bedrag waarschijnlijk een dag later gestorneerd.
Onjuist! Navraag bij RABO; nooit een betaling aan VGZ teruggestort.
VGZ: bewijs maar dat u géén bedrag heb teruggekregen.
Ik stuurde mail met pdf rekeningoverzicht. Was niet voldoende.
Januari: Kreeg inmiddels ook betalingsherinnering waarbij incassokosten en gedreigd werd met beëindigen aanvullende verzekering.
Ik stuurde mail met uitgebreider financieel overzicht. Daarna enkele telefoontjes.
Uiteindelijk: ALLES IS IN ORDE. Er is géén betalingsachterstand.
Als excuus ontvingen wij van VGZ een bloemetje. Blij dat het probleem achter de rug was.
Vandaag, 4 juni, wéér een aanmaningsbrief over premie nov 2013!? Nu met hogere incassokosten en uit aanvullende verzekering!??? Wat een adm puinzooi maakt VGZ ervan!
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 6 |
Na bijna een maand is de schade van een eenzijdig ongeval in het buitenland nog steeds niet geregeld, communicatie hierover is bijna nihil. De klantenservice is weliswaar vriendelijk, maar meer dan alleen maar standaard antwoorden (ja meneer, dat duurt nu eenmaal) krijg ik er niet uit.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Besured maakt regelmatig fouten met het afschrijven van bedragen. Ook als je door je eigen risico heen bent worden er nog vrolijk bedragen afgeschreven. Uiteraard hierover klantenservice gesproken, deze is vaak erg druk en dan word er beloofd dat je binnen 2 uur wordt teruggebeld, dit hebben ze bij mij nog nooit in de praktijk gebracht. Daarnaast moeten er vaak dingen uitgezocht worden, logisch. Er wordt dan duidelijk afgesproken over een datum waarop teruggebeld wordt, en jawel, weer geen gehoor. Ik heb inmiddels zo vaak gebeld om opheldering te krijgen over bepaalde zaken (Bijvoorbeeld een factuur van mei 2013 waar ik op 20 mei 2014 pas bericht van kreeg, ruim een jaar na dato, belachelijk) dat ze inmiddels mijn telefoonrekening ook zouden kunnen uitbetalen.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
te hoge premie by yarden daarnaast wordt er zo maar je prive gegevens door gegeven aan derden dus privacy schending wordt tyd om over te stappen
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 1 |
Mensen ik raad jullie af om een verzekering af te nemen bij Unigarant en wel om de volgende redenen! Ten eerste worden er hoge aansluiten kosten gereken in mijn geval 130% ten opzichte van de maandelijkse premiebedrag!!! Ten tweede als je het verzekerde object (in mijn geval een scooter) binnen het jaar verkoopt betaal je ook nog eens beëindigingskosten! Bovendien incasseren ze RUIM van te voren de maandpremie. Bijvoorbeeld: het is 10 maart (je hebt 2 weken geleden nog de verzekering afgesloten en de eerste maandpremie + aansluitkosten betaald) en men Incasseert al voor de 2 termijn 15 april t/m 15 mei. Echt het is te bizar voor woorden!!!!! Talloze verzekeraars hebben GEEN beëindigingskosten en rekenen netjes binnen de betreffende maand de polis. Je krijgt als argument: "ja het staat in de polisvoorwaarden"maar goed, zoiets doen je ook VOORAF te vertellen omdat dit iets bijzonders is, iets wat niet gebruikelijk is bij verzekeraars!!! Dus mensen wees gewaarschuwd!
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Ben een klant van de VVAA sinds ca 20 jaar.
Blijk jarenlang een hoge premie betaald te hebben voor een dekking die in de bijlage werd uitgesloten ! De VVAA haalde z'n schouders erover op en adviseerde me het te accepteren of afscheid te nemen van de VVAA !
VVAA, zijn klanten er voor U ?
L.Coene
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Al enige jaren via werkgever partner verzekerd. Nog nooit last gehad van administratieve rompslomp. Altijd keurig, snel en netjes te woord gestaan door klantenservice bij vragen. Ook nu volledige eigen risico 2013 nog voldaan moet worden (kosten gemaakt in december 2013) gewoon betalingsregeling kunnen afspreken. Nu met mijnaevitae.com alles nog sneller geregeld. Natuurlijk behoud je zelf altijd de verantwoordelijkheid om te reageren als je b.v. facturen instuurt en je hoort daar niets op.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 1 |
Door consequent verhogen van maandpremies, verhogen van eigen risico, verminderen van dekking en negatief aanpassen van de voorwaatden, heeft Proteq als maatschappij en de Proteq-honderverzekering in bijzonder volledig afgedaan.
1. Ik ga nooit meer een verzekering afsluiten bij Proteq
2. Ik ben nog "in gesprek" voor mijn laatste declaratie
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
Zeer slechte verzekering maatschappij. Slecht afhandelen van schade en zeer traag. Toch relatief duur bij verborgen kosten.
Af te raden.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 8 |
Zijn zeer slecht in de administratie.
Halen correspondentie doorelkaar.
Krijg steeds en ander antwoord.
Even wachten betekend heel lang.
Goed getrainde helpdesk maar totaal niet klantvriendelijk en zonder enige kennis.