Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Via mail heb ik wel een bevestiging dat vrijwaringsbewijs door NETPOLIS is ontvangen.In bevestiging mail vermelding van hen "Uw opzegging is door ons ontvangen U ontvangt hiervan binnenkort de schriftelijke bevestiging. Dit duurt 3 - 4 weken".Dat antwoord rept over bevestiging door hen ontvangen vrijwaringsbewijs (terwijl hun mail aan mij dat al bevestigt)
Niks over afhandeling verzekering....punt is dat ik nu in nieuw elders afgesloten verzekering geen B/M in ROYDATA heb door niet handelen van netpolis (+ al betaalde geld van komende maanden niet terug heb van netpolis)
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Twee maanden geleden heb ik mijn autoverzekering omgezet naar een nieuwe verzekering bij FBTO. Het afsluiten van een nieuwe verzekering was
goedkoper dan het verlengen van mijn huidige verzekering. Ik heb FBTO gebeld en ze hebben me gezegd mijn schadevrije jaren in de Roy-database weg te schrijven.
Vervolgens zouden ze deze jaren gebruiken om mijn nieuwe verzekering mee af te sluiten. Nu krijg ik een mail van FBTO dat mijn schadevrije jaren op 0 zijn gezet. De vorige verzekeraar (FBTO zelf voor dezelfde auto)
heeft ze niet weggeschreven in de Roy database.
De Rabo is deze week in het nieuws betiteld als ene criminele organisatie. FBTO is dit in mijn ogen ook.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 1 |
Dit is geen verzekeringsmaatschappij maar een graaimaatschappij.
Polisvoorwaarden worden uitgekleed en de premies stijgen explosief.
Bij proteq gaat het alleen om zoveel mogelkjk winst maken.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
Ben overgestapt naar een andere zorgverzekeraar. Toch premie afgeboekt. Was een foutje, excuus. Doen het nu weer. Kan niet meer inloggen want ik heb geen verzekering bij VGZ staat er dan. Wel premie afschrijven. Volgens de site tot 3 jaar na opzeggen inloggen. Er moeten nog rekeningen worden betaald en die wil ik controleren. De ene afdeling weet niet wat de andere doet. Vandaar deze chaos. Dus je rekening in de gaten houden en gelijk terug boeken.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Administratief is het één grote ramp bij Ditzo. Zonder enige aankondiging zette Ditzo de schadevrije jaren op nul met een flinke premieverhoging als resultaat. Het heeft maanden geduurd voor dit eindelijk was opgelost. Gelukkig heb ik nooit schade gehad tijdens de verzekeringsperiode maar ik vrees het allerergste. En....bij de zorgverzekering is het al niet anders. Ook de website rammelt aan alle kanten. Ook weer bij het opzeggen vanavond. Ik ben helemaal klaar met Ditzo.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
hierbij wil ik mijn klacht melden,
ik was een korte tijd verzekerd bij de ANWB de premie zou automatisch van mijn rekening worden afgeschreven zo gezegd zo gedaan. Op een dag kreeg ik een brief van de rdw dat mijn auto niet verzekerd was ik kreeg het spaans benauwd gelijk gebeld met de rdw zeiden dat ik een boete riskeer van 390 E en ja hoor die kreeg ik ook. Gebeld met de ANWB het antwoord was ja mevrouw u heeft brieven en emails ontvangen waarin staat dat u verzekering is opgezegd vanwege wandbetaling. Ik zei mevrouw als het zo was dat jullie niet konden incasseren waarom ben ik niet gebeld of waarom heeft ANWB niet een brief gestuurd? Ja dat hebben wij gedaan nou het was dus hun woord tegen die van mij. Het gekke ervan is dat mijn partner ook verzekerd is bij ANWB en hij krijgt altijd post van hun maar ik heb in de 5 maanden geen brief van ze ontvangen. Dus mensen 1 advies ga NIET MET DE ANWB IN ZEE ze zijn leugenaars en troggen geld van je af!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
In 2011 een autoverzekering afgesloten bij Ditzo omdat de polisvoorwaarden erg goed waren (beste dekking/prijs etc). Een jaar later werden de voorwaarden aangepast en was het ineens een stuk minder aantrekkelijk. Toch gebleven (omdat ze nu ook niet veel slechter of beter zijn als andere verzekeraars). Per december 2012 heeft er weer een aanpassing plaatsgevonden mbt service en kan ik mijn polis om de een of andere vage reden online niet meer inzien of aanpassen ("naar een andere omgeving verplaatst"!!!!?...het is 2014 mensen!!! Juist tijd om de web op te gaan niet andersom!!!!). Er moet nu gebeld worden om iets te regelen terwijl het voorheen erg klantvriendelijk en makkelijk was de zaken online te regelen. Voor mij in ieder geval genoeg redenen ondertussen om opzoek te gaan naar een andere verzekeraar...ik heb geen zin om te wachten op de volgende klant-onvriendelijke aanpassing.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Een bedrijf als het VGZ zou niet mogen bestaan !
De gehele boekhoudig over premiebetalingen is een grote diepe put !!
Betalingen die je gedaan hebt kunnen ze nooit terug vinden
In hun administratie , zelfs als je een betalingsbewijs overlegd zeggen medewerkers van het VGZ zonder te blozen dat ze deze niet of te never hebben ontvangen .
Zelf ben ik al jaren aan het vechten tegen het VGZ,en toegeven dat de fouten door hen worden gemaakt geven ze toch nooit toe .
Ikzelf heb al ooit voorgesteld om mijn zaak voor de rechter te brengen, maar dat doen ze niet !! Vind ik maar vreemd !ze hebben ook de streek om je een vordering toe te zendenmet bv dat je de maanden januarim-februari niet betaald zou hebben,als je dan een betalingsbewijs laat zienhoor je een tijd niets van hen ! En dan krijg je weer een schrijven dat je maart - en april niet betaald zou hebben.
En zo hebben ze na verloop van tijd het hele jaar genoemd.
Zelfs een HOGE AMBTENAAR van de gemeente Eindhoven zegt dat het VGZ een VREEMDE MANIER VAN WERKEN heeft , tegen het duistere aan.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 3 |
Enra motorverzekering:
* Slechte verzekerings service!
* Onnodige post
* Onterechte rekeningen!
Heb schade gereden met mijn motor, heb meerdere brieven en emails moeten schrijven en vervolgens hier nog een paar keer achteraan moeten bellen.
Uiteindelijk ben ik hier weggegaan, verschrikkelijk. Toen kreeg ik zelfs nog steeds rekeningen en aanmaningen! Echt wat is dit? Dan kun je je zelf toch geen verzekeraar noemen als je zo te werk gaat?
Het afsluiten liep ook al moeizaam, maar hier had ik nog vertrouwen in, ik dacht dit is vast eenmalig. Uiteindelijk hoop je natuurlijk ook je verzekering nooit nodig te hebben, maar dit liep helaas wat anders. Voor mij nog meer verzekeringen van Enra!!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik ben erg tevreden over deze motorverzekering. Ze zijn best goedkoop en boden mij direct een pakketpolis aan toen we met een tweede motor kwamen. Erg pro-actief dus. Mijn motor was toen helaas kapot, maar we konden mijn oude motor, ipv mijn nieuwe in de verzekering stoppen totdat mijn nieuwe weer gerepareerd was. Daarna is het heel vlug en goed weer omgewisseld.
Na een tijdje hebben wij ook voor allebei de motoren een poetspakket gekregen als welkomscadeau, zeer attent van de Europeesche!
Het aanvragen van een verzekering is bij de Europeesche erg makkelijk en ze reageren snel op e-mailtjes.