Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik ben bij een andere autoverzekeringsmaatschapij uit de verzekering gezet omdat Meeus heeft nagelaten bij beëindiging de schadevrije jaren te melden aan het Roy-Data systeem ( royement verklaring ) dit zijn ze verplicht .
Erg slecht daar ik van de een op de andere dag onverzekerd bleek !
Hr H Stassen te Vught
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Fbto is voordelig in de prijs van de zorgverzekering, helder in de voorwaarden en meer dan prima in de klantenservice.
De basisverzekering van Fbto á € 109,95 per maand bestaat standaard uit een naturaverzekering. Volgens gegevens van grote websites is ruim 80% van de mensen op zoek naar een naturapolis, dus zal deze voor de meeste mensen voldoen. Voor € 7,55 extra per maand wordt de verzekering omgezet in een restitutiepolis. Zowel op het gebied van naturapolissen als restitutiepolissen behoort Fbto hiermee tot de goedkoopste zorgverzekeraars.
Naast lage lasten biedt Fbto nog enkele voordelen die niet per se aanwezig zijn bij zorgverzekeraars, zoals zelf bepalen wanneer je de zorgpremie betaalt, een extra hoge korting als je voor € 885 eigen risico kiest (€ 22 per maand korting, gemiddeld ligt deze korting veel lager). Je kan er ook nog voor kiezen om eigen risico in termijnen te betalen. Fbto houdt er dus sterk rekening mee dat mensen die het best wel krap hebben, hier en daar wel een goede regeling kunnen gebruiken om niet in de schulden te komen.
Naar mijn idee zijn de aanvullende pakketten van Fbto ook van hoge kwaliteit terwijl de prijs ruim onder het gemiddelde ligt voor o.a. fysiotherapie, tandzorg en alternatieve geneeswijzen. Ik ben echter verre van een specialist op dit gebied.
Ik ben sinds 2 jaar klant bij Fbto, ik bekijk de producten van de concurrenten jaarlijks voor eventuele besparingen, tot nu toe zonder succes!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Voertuig gesloten. Na 3 maanden word ik continu voor gek gehouden.
Krijg geen vragen op mn antwoorden en ze zouden me 4x bellen en ze hebben 0x gebeld.
Slecht bedrijf!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 8 |
Inmiddels is het maanden geleden dat ik een kleine ingreep moest ondergaan in het ziekenhuis. Het was mijn verwachting dat Unive snel duidelijkheid zou geven wat betreft de kosten, omdat ik natuurlijk graag zou weten hoeveel eigen risico ik moet gaan betalen. Inmiddels zitten we bijna in het nieuwe jaar en heb ik nog steeds geen bericht ontvangen over de te betalen rekening. Met Unive bellen heeft ook niks geholpen, "dat kan even duren" zeggen ze dan. Verder vind ik Unive een top zorgverzekeraar, met nooit enige problemen. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit zo lang heb moeten wachten op een rekening. Inzicht in het eigen risico is wel een verbeterpuntje geworden voor ze.
De ingreep betrof het verwijderen van een verdachte moedervlek. Dit heb ik al eerder moeten laten doen, maar dan deed de huisarts het zelf en betaalde ik daar geen eigen risico over (niet voor de ingreep zelf, wel voor het lab onderzoek). Deze keer moest het door de dermatoloog gedaan worden, inclusief lab onderzoek, dus maak ik me al lange tijd zorgen over de hoogte van de persoonlijke rekening.
Bovenstaande terzijde, blijf ik in 2019 gewoon verzekerd bij Unive.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Dit jaar problemen gehad met mijn vorige tandarts. Uiteindelijk van de inspectie en ANT gelijk gekregen. Bij een onterechte declaratie doet AnderZorg te weinig voor zijn klanten. Omdat de tandarts geen contract had heeft AnderZorg na wat bellen en mailen de handdoek in de ring gegooid.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 2 |
ERVARING.
Byzonder slechte ervaringen. Mijn polis is nooit terug te vinden als ik iets wil melden.
Het personeel is overigens vriendelijk en behulpzaam.
De jaarpremie van meer dan 300 E wordt overigens wel altijd feilloos afgeschreven..
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Zojuist mijn overstap ingediend bij Just; ze bieden de drie dingen waar ik het meest naar op zoek was: relatief betaalbare premie, uitgebreide mobiele app en voldoende afspraken met de zorgverleners in mijn directe omgeving. App de dokter schijnt ook een erg goede aanvulling te zijn van de zorgverzekering.
Ik heb gekozen voor het maximale eigen risico van 885 euro. Dit verlaagt de basispremie met 17,50 euro naar 95,70. Voeg daar Just Smile á 8,20 euro aan toe en ik kom op 103,90 euro per maand.
Just behoort ongetwijfeld tot de goedkoopste zorgverzekeraars. Ik heb geen enorm zorgwekkende berichten gelezen over de kwaliteit van de service die ze bieden, maar als ik op 2014, 2015, 2016, 2017 en (tot en met vandaag) 2018 mag vertrouwen, dan zal ik ze toch niet nodig hebben.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Zilveren Kruis is absoluut een goede keuze voor wie op zoek is naar een zorgverzekering met hoge kwaliteit. Door de jaren heen heb ik twee of drie keer (ziekenhuis)zorg nodig gehad met een feilloze service van Zilveren Kruis haar kant. De dekking is goed, de voorwaarden zijn goed, en de klantenservice is uitstekend. Voor mij is het persoonlijk minder interessant geworden om bij Zilveren Kruis te blijven omdat haar premie met 7.50 euro per maand omhoog gaat terwijl ik zo weinig zorg nodig heb, dat ik toch maar eens moet gaan kijken naar goedkopere opties. Dat gezegd hebbende, zou ik Zilveren Kruis aan blijven raden aan personen die wel jaarlijks door hun eigen risico heen gaan en uitstekende service verwachten bij de zorg die zij nodig hebben. Vooral voor de oudere doelgroepen zou Zilveren Kruis dus wel een goede fit zijn terwijl gezonde jongeren beter af zijn bij een zorgverzekeraar met een meer betaalbare maandpremie, eventueel in combinatie met een hoger of zelfs maximaal eigen risico. Ik ben pas een dag bezig met het vergelijken van de zorgverzekeringen van volgend jaar en heb nu al door dat ik met gemak 15-25 euro per maand kan besparen door het roer om te gooien.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Wat een lachertje dat een regionale zorgverzekeraar haast de duurste zorgverzekering van het land heeft. Ik ben zeker niet van plan om die extra 9 euro per maand over te maken naar een verzekeraar die in essentie alleen afspraken hoeft te maken met plaatselijke zorgaanbieders en zo de kosten juist lager zou moeten kunnen houden dan landelijke zorgverzekeraars. Ik heb altijd een goede mening gehad over de service van de Friesland maar het moge duidelijk zijn dat het laag houden van de premie niet onder de prioriteiten valt. Iets duurder wil ik wel betalen, veel duurder niet!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Gezien het feit dat er zorgverzekeringen zijn die boven de 130 euro per maand uitkomen, vind ik de prijs voor de kwaliteit van CZ niet eens zo gek klinken voor het jaar 2019. Voor de basisdekking zal ik volgend jaar net geen 125 euro per maand betalen, exclusief de aanvullende dekkingen waar ik nog niet zeker van ben welke ik volgend jaar denk nodig te gaan hebben. De verzekeringen worden weer duurder zoals we inmiddels wel kunnen verwachten maar ik zou het zelf zeer onverstandig vinden om naar de meest uitgeklede zorgverzekering te stappen, dan betaal ik zelf bij voorkeur een paar euro extra per maand om daarbij de garantie te hebben dat ik goede kwaliteit ontvang. Verplicht is het toch, doe het dan gelijk goed ook.