Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik heb zeer goede ervaringen met Allianz en daarom schrijf ik deze review. Ik heb nu een jaartje ongeveer een motor, met hierbij een motorverzekering bij eerder genoemde motorverzekerings verzekeraar.
Tijdje terug is mijn motor omgewaaid met een storm, tegen een boom. Spiegel was eraf, en erg veel krassen op mijn motor. Ik heb gelijk contact opgenomen met Allianz. Een keurige dame aan de lijn gekregen, die mij er van verzekerde dat het snel opgelost zou worden en ik me geen zorgen hoefde te maken.
Uiteindelijk is het ook allemaal zeer snel verlopen en is mijn motor gerepareerd. Ik heb ook alles vergoed gekregen, dus dat is ook erg fijn. Goed bezig Allianz!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Zeer slechte bereikbaarheid. Autoweek verzekeringen.
Bovendien tal van onduidelijkheden,tel.nrs. niet meet bereikbaar
en inloggen op mijn verzekerig lukt niet meer ,ook niet met nieuw wachtwoord en gebruikersnaam. die ik per e-mail kreeg.
Zelfs de server van dewebsite klantenservice wordt niet op het net gevonden
Ik zeg m.i.v. heden mijn auto verzekering uiteraard op !!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik heb zeer positieve ervaringen met InShared. Toen mijn dochter op zichzelf ging wonen, zijn we op zoek gegaan naar een goedkope, maar goede inboedelverzekering. Uiteindelijk zijn we via via terecht gekomen bij InShared. Het is heel eenvoudig om alles via het internet te regelen, dit was ook hetgeen wat wij zochten. Met de speciale premies die ze voor studenten hebben is het een hele aantrekkelijke verzekering.
Het afsluiten ging ontzettend snel en we zijn aan de telefoon heel erg prettig geholpen. Nu maar hopen dat mijn dochten de verzekering nooit nodig hoef te hebben! ;-)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 6 |
Anderhalf jaar geleden is er ingebroken in mijn appartement. Het leek erop dat ANWB dit keurig oppakte en ik was dan ook zeer tevreden. ANWB gaf aan dat ze de schade konden laten herstellen.
Keurig gewacht, maar er kwam niemand opdagen! Ik heb vervolgens wederom contact opgenomen met ANWB en gevraagd wanneer het wel opgelost zou worden. Er werd ineens ontzettend moeilijk over gedaan en het duurde ontzettend lang totdat we tot een oplossing kwamen. Ik heb wederom 2 weken moeten wachten totdat er daadwerkelijk iemand kwam helpen!
Ik heb ook even gezegd wat ik ervan vond, uiteindelijk kreeg ik wel alles 100% vergoed en stond dit binnen een week op mijn rekening. Dit is me erg tegengevallen van de ANWB, ik had zeker meer van ze verwacht. Ben ook al een beetje aan het kijken of ik wellicht een andere inboedelverzekering kan afsluiten, maar dat is ook altijd maar weer de vraag of dit beter is.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 9 |
Helaas hebben wij 2 maanden geleden een inbraak gehad, erg eng het idee dat er iemand tussen je spullen heeft zitten snuffelen. Ik heb toen direct met ING gebeld en zij hebben ons ontzettend gerust gesteld. Ze hebben beloofd dat alles in orde zou komen.
Het vervelende was dat er ook een hoop bonnetjes gestolen waren. We hadden wel nog enkele dozen. Hetgeen wat wij hebben opgegeven is allemaal 100% vergoed, echt helemaal super. Zelfs de laptop die al 2 jaar oud was, is 100% vergoed. We hadden het geld al binnen 3 weken op onze rekening staan. Dat is toch ook wel erg fijn. Wij zijn erg tevreden over de hulpverlening van de ING en kan het aan iedereen aanbevelen.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
Slechte klantenservice moet overal zelf achteraan
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 6 |
Sinds 01-01-2014 klant bij Ditzo.
Overgang van Ditzo naar NN, is een dikke zooitje.
2 keer een inboedelverzekering op 1 adres en automatisch afgeschreven.
Heb hier zelf half november 2013 melding van gemaakt,maar wordt niets mee gedaan.
Email contact is zeer slecht,klachten doorgeven onmogelijk ( er zijn problemen met de verbinding enz )
En ze willen maar, dat je ze eerst gaat bellen, ( een ogenblik geduld aub, er zijn nog een aantal wachtenden voor u, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. )
De wachttijd is langer dan u van ons gewend bent.
Dit moeten ze op zeer korte termijn gaan oplossen, om ons als klant te houden.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
Krijg nu info dat ik niet meer kan switchen tussen WA en Allrisk !!!! aUTOWEEK MAAKT HIER JUIST RECLAME MEE !!!
het moet toch niet gekker worden !!!als dat zo blijft ga ik dit in de publiciteit brengen-.IOvergang naar NN inderdaad WAARDELOOS
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
Autoweek is overgegaan van de verzekeraar ASR naar NN per 1.1.2014. Deze overgang zou samengaan met een verbetering van de voorwaarden. Zo zou o.a. bij NN ook pech langs de weg gedekt zijn. Bij schriftelijke navraag blijkt dit in eerste instantie echter helemaal niet zo te zijn!!! Ik moet nu ergens in de kleine lettertjes verder zoeken en bellen om te weten of deze schriftelijke mededeling van verbeterde voorwaarden wel of niet juist is en dat terwijl ik mijn pechhulp inmiddels heb opgezegd om niet dubbel verzekerd te zijn.
Verder klopt de premie en de dekking niet na de overgang ten opzichte van mijn oude polis.
Ook de telefoonnummer van Autoweek is veranderd terwijl de oude nog steeds op website staat. (niet meer gratis ).
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik had problemen met schade met mijn auto. Ik heb toen direct contact opgenomen met Centraal Beheer Achmea. Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan en ben snel geholpen.
Later heb ik de klantenservice gebeld met de vraag over de groene kaart, wanneer wij deze mochten ontvangen. Dit in verband met onze vakantie die eraan kwam.
Ik kreeg te horen dat deze waarschijnlijk de volgende dag beschikbaar zou zijn, als dit niet zo is, mocht ik hem uitprinten. Ik wist dit niet eens, maar wel erg fijn. Deze mevrouw was super vriendelijk en heeft me vanaf het begin geholpen en wenste me zelfs nog fijne vakantie.
Chapeau Centraal Beheer Achmea! Top!