Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik heb in december 2012 autoschade veroorzaakt in Zwitserland en heb dit digitaal gemeld. Enkele weken later heeft de tegenpartij zijn schade ingediend bij ZEKUR. Er is hier geen ontvangst bevestiging van gekomen.
Ik ben in april gebeld door de tegenpartij en die dreigde met een rechtzaak. Toen ik online keek stond er nog steeds "Schade in behandeling". Als ik ze bel, werkt het keuze menu niet en de telefoonverbinding wordt verbroken.... Ik heb uiteindelijk maar gemaild, sowieso al belachelijk dat je dan maar moet mailen omdat je anders geen contact krijgt met het bedrijf, maargoed. Ik heb enkele dagen erna een antwoord gekregen dat de schadebehandeling is overgedragen aan X in Zwitserland. Als ZEKUR nu gewoon een ontvangstbevestiging had gestuurd en geïnformeerd had wie de zaak in behandeling had, was deze niet zo'n fijne ontmoeting niet nodig geweest. In september van 2013 was er nog steeds geen melding dat de zaak is afgewikkeld. Dan ben je 8 maanden verder... Ik vraag me af wat je hier aan hebt als autoverzekering.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik ben erg kort klant geweest bij Aon, omdat ik erachter kwam dat je bij 30 jaar pas je maximale korting kan krijgen. Ik heb hierom ook gelijk opgezegd, ik vind dit echt nergens over gaan.
Zelfs bij ruitvervanging ben je al een schadevrij kwijt, terwijl je hier helemaal niets aan kan doen! Maar wel een schadevrij jaar kwijt, hoe moet je dan ooit aan 30 jaar schadevrije jaren komen?
ook met overstappen ben ik een aantal schadevrije jaren kwijt geraakt, dus bij Aon je auto laten verzekeringen is naar mijn idee niet zo heel slim, tenzij je graag veel geld betaald voor je autoverzekering. Andere verzekeringen hanteren 16 jaar als maximaal aantal schadevrije jaren.
Ik ben niet weg van Aon.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Al jaren klant bij meeus verzekeringen nooit wat gehad nu krijg ik twee zaken op rij, totaalbedrag schade 2700 euro. Ik ben al drie maanden bezig met ene Mevrouw Troost van Meeus, die er alles aan doet via schade xperts en toedrachtexperts om maar niet te hoeven uitkeren. Nu krijg ik weer een experts. Tip als mevrouw Troost EMN als schade expert wil aanstellen niet accepteren dan komt er ene heer van Os die er alles aan doet om maar niet zijn rapport te hoeven indienen. waardeloos bedrijf dit geen verzekeringen afsluiten bij dit bedrijf is mijn motto ga er dan ook zo snel mogelijk weg.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 5 |
Een jaar geleden is er ingebroken in onze woning. Het leek erop dat InShared dit allemaal erg netjes oppakte. Ze konden dit herstellen met hun eigen schadeherstelbedrijven. Het bleek echter dat ze totaal geen grip hadden op deze bedrijven. De schade is er echter niet mee opgelost, maar juist verergerd. Er is verkeerde verf gebruikt, ruiten die niet in de goede maat waren en we hebben tweedehands sloten gekregen waar ze ons de sleutel niet van hebben gegeven (handig!!!) Op deze manier krijg je nou niet echt een veilig gevoel, die deze verzekering wel zou moeten geven.
Je kan dus beter zelf een bedrijf kiezen die je schade oplost en niet een bedrijf waar InShared mee samenwerkt. Ik wil niet langer met deze verzekering samenwerken, daarom ga ik ook op zoek naar een andere goede inboedelverzekering.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
Mijn man en ik hebben niet zulke goede ervaringen bij Hema. Wij gaan overstappen naar een andere verzekering. Wij kregen schades niet vergoed, terwijl vrienden een soortgelijk iets hadden en zij dit wel vergoed hebben gekregen bij een andere verzekeraar. Wij hebben dit zelfs voorgelegd aan Hema, maar ook dat had geen zin. We hebben 1 keer €50 gekregen, voor al dit gedoe, maar dat komt niet eens in de buurt wat het ons uiteindelijk heeft gekost.
Erg leuk, elke maand je premie betalen, maar er niks voor terug krijgen. Het enige pluspunt is dat ze goed bereikbaar zijn, maarja daar heb je niet zoveel aan als ze de rest niet goed doen. Wij zijn nu op zoek naar een andere inboedelverzekering. Wij bekijken de reviews op deze website om te kijken welke verzekering het beste bij ons past en goede recensies hebben.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik ben net gaan samenwonen met mijn en vrouw en hebben een hoop nieuwe spullen gekocht. Ik ben op zoek gegaan naar een inboedelverzekering die zou passen bij onze situatie. Ik heb een zo uitgebreid mogelijke inboedelverzekering genomen met alles erop en eraan. Ik ben nu echt super content met deze verzekering van ZEKUR.. Ik heb verschillende inboedelverzekeringen vergeleken en kwam dus bij ZEKUR terecht. De dekking vind ik echt erg goed, Ik kan bijna zelf nog iets kapot maken en dan is het nog gedekt.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 5 |
Na 6 weken nog steeds niet de declaratie uitgekeerd, na diverse emails en geen antwoord nu telefonisch contact. Declaratie blijkt zoek en moet opnieuw ingediend worden. Kortom een ramp. Voor 2014 een andere zorgverzekeraar zoeken.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 1 |
Pas op!! Hema wijzigt de polisvoorwaarden zonder melding hiervan. Smartphones, tablets en computers zijn NIET meer verzekerd. Goedkoop is blijkbaar duurkoop....
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik heb een tijdje Route Mobiel al verzekeraar gehad van mijn auto. Ik heb 2 keer schade gehad,en beide keren was de tegenpartij schuldig.
Dit is via Route Mobiel aan mij uitbetaald en verhaald door Route Mobiel bij anderen. Toen ik er voor koos om bij een andere verzekeraar mezelf aan te sluiten werd ik geweigerd. Ik heb toen CIS gevraagd om inzage te doen. Het bleek dat Route Mobiel een opmerking in het CIS heeft gedaan, onterecht van de 2 schades, een erg vreemde zaak.
Zouden ze dit express hebben gedaan zodat je je niet meer bij andere kan verzekeren? En terug moet naar Route Mobiel? Vreemde gang van zaken naar mijn idee. Helaas ben ik op dit moment nog steeds niet weg bij Route Mobiel, omdat ik geen idee heb, wat ik nu moet doen...
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
Deze verzekering is goedkoop, maar wacht maar totdat je iets nodig hebt. Dan is het niet goedkoop meer maar duurkoop.
Ik heb een paar maanden terug een schade gemeld, waarbij de tegenpartij schuldig was. Ik heb hierna meerdere brieven gekregen over kosten die ik zelf moet betalen. namelijk 25% van de leenauto, een eigen risico wat ik 2!!! maanden ervoor heb laten afhalen, omdat ik uit mijn risicoleeftijd kwam.!
Ze waren dit vergeten eraf te halen..Ik heb alles weggehaald en betaal nu ietsje meer bij een andere verzekering. Ik betaal namelijk liever ietsje meer en later niet bedondert te worden.