Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik ben eindelijk weer terug bij Ditzo, na een paar jaar ellende bij een andere verzekeraar. Ik ben overgestapt naar de andere verzekering omdat het prijsverschil tussen die partij en Ditzo vrij groot was. Achteraf gezien had ik dit beter niet kunnen doen. Ik heb echt het idee dat daar niets maar dan ook echt niets goed ging.
Toen ik een klantonvriendelijke bericht kreeg van die verzekeraar ben ik weer bij Ditzo langs geweest om een offerte te laten uitbrengen voor mijn 2 auto's.
Het verschil was nu maar €2,30, omdat de andere partij ook wat duurder werd. Uitiendelijk is dit verschil dus niets meer en krijg je er veel meer voor terug. Want verder ben ik bij Ditzo altijd zeer tevreden geweest.
Nu blijkt maar weer dat je niet altijd voor het goedkoopste moet gaan..
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 6 |
Heb nu eena aantal jaren een zorgverzekering bij Aon, hiervoor zat ik bij Agis. ik heb gekozen voor een lagere premie omdat ik weinig gebruik maak van zorg. Nu heb ik van anderhalf jaar terug een rekening gekregen. Ik heb een behandeling gehad waar ik zo'n 300 euro voor moet betalen. Ik heb gebeld waarom ze nu pas met deze rekening komen maar daar krijg ik geen fatsoenlijke uitleg over. Ik vind het echt schandalig, maar ik moet wel de rekening zo snel mogelijk betalen...Ze hebben echt de boel niet helemaal op orde daar. Wie weet wat me nog te wachten staat....
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Wat een fijne reisverzekering van Centraal Beheer Achmea. Ik ben net terug van vakantie waar ik met mijn vriend onderweg naar ons hotel beroofd zijn. Portemonnee, camera en telefoon waren allemaal weg... We hebben toen met Centraal Beheer Achmea contact opgenomen, wij zijn heel vriendelijk geholpen, waar zie je dit nog? Maar gelukkig hielden ze zich ook aan hun woord! Ze hebben de reis nog een beetje goed kunnen maken en hebben wij ook onze vakantie afgemaakt! Ik blijf voorlopig bij deze verzekering!!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik ben niet zo tevreden over de rechtsbijstandverzekering van AON. Ik heb jaren premie betaald en toen had ik een keer rechtsbijstand nodig. Ik zat overspannen thuis na problemen met mijn werkgever. Het is belangrijk om dan een goede jurist te hebben. Echter wist de jurist niet wat ze met de zaak aanmoest. Er werd constant overheen gedraaid en na 2 maanden was er nog steeds geen contact geweest met de werkgever. ik kwam geen haar verder dus heb ik een klacht ingediend. Diegene waarbij ik mijn klacht heb opgezegd was het tegenovergestelde van vriendelijk... Ik vond dit echt belachelijk. Uiteindelijk heb ik mijn verzekering opgezegd want ik was er goed klaar mee! bah!
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Ik ben 1 jaar verzekerd geweest bij Ditzo.. voor mij een drama. Aanvragen werden laat behandeld, hierdoor duurde het lang voordat ik de juiste hulpmiddelen thuis ontving en als ze behandeld werden kreeg het eerst een afwijzing en een dag later een brief met goedkeuring, volgens ditzo een foutje. Eenmaal eenr brief gekregen van Ditzo die bestemd was voor een andere klant met bijna dezelfde achternaam, maar met een ander geslacht en een groot leeftijds verschil. Eerst werd de schuld doorgeschoven naar de kliniek, daarna bleek het toch hun fout. Een klacht ingediend, excuses gekregen. Uit het niets ontvang ik brieven van aanvragen die ik niet heb gedaan, weer een fout van Ditzo.. een dubbel bedrag van hulpmiddelen afgeschreven en er maar 1 ontvangen. Nee voor mij geen Ditzo meer. Ik denk dat ik iedere maand wel met ze gebeld heb, terug bellen vinden ze erg lastig.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Rechtzaak aangespannen, administratie totaal niet op orde.
Medewerkers, zijn telefonisch zeer onpersoonlijk en kunnen alleen maar dreigen.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Correcte afhandeling van zaken
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik heb zeer goede ervaringen met de all risk motorverzekering, daarom schrijf ik ook deze review.
Ik heb nu ongeveer een half jaar een motor, met hierbij de motorverzekering van Aon. Mijn motor was laatst omgewaaid, of miscshien zelfs wel omgegooid, dat durf ik echt niet te zeggen. Helaas zaten hier allemaal krassen op en een deukje. Omdat ik net motor rij en de motor ook nog erg nieuw is vond ik het best erg.
Ik heb toen contact opgenomen met Aon, omdat de schade vrij fors zou zijn. De afhandeling ging zeer goed. De mensen aan de telefoon waren ontzettend behulpzaam. Ik heb alles vergoed gekregen en inmiddels ziet mijn motor er weer helemaal nieuw uit. Ik heb alleen maar goede woorden over voor Aon. Ik kan deze verzekering aan iedereen aanraden!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 5 |
Afgelopen jaar ben ik verhuisd. Tijdens mijn verhuizing is mijn eettafel kapot gegaan. Ik heb toen aanspraak gedaan op mijn verzekering en gevraagd of het mogelijk was dat deze gerepareerd kon worden. Ik kreeg te horen dat dit mijn eigen schuld was. Ik stond letterlijk perplex... Ongelofelijk vind ik het nog steeds. Het ergste is nog dat ze niet eens onderzoek hebben gedaan. Ik kan er nog steeds kwaad om worden.
Ook toen de knop van mijn droger afbrak heb ik aanspraak gedaan. Ik kan de deur niet meer open maken, dit maakt drogen een beetje lastig. Dit keer was de reden slijtage. Toen was ik er klaar mee. Ik heb mijn verzekering direct geannuleerd.
Wat een waardeloze verzekering...
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Op internet had ik een tijdje terug gelezen dat de autoverzekering voor Hema zeer goedkoop was. Dit leek mij een goede reden om mijn auto hier te gaan verzekeren. Hiervoor heb ik ongeveer 8 jaar met een leaseauto gereden. Nu heb ik eindelijk zelf een auto gekocht.
Ik heb dus besloten om mijn auto te verzekeren bij Hema. Ik had al zo;n 8 schadevrije jaren. Toen ik mijn verzekering wilde afsluiten, kreeg ik te horen dat deze 8 schadevrije jaren niet meegenomen konden worden en moest ik dus op 0 beginnen. Dit scheelt behoorlijk veel premie.
Ik was het hier niet helemaal mee eens, dus ben gaan kijken voor iets beters. Uiteindelijk heb ik een verzkering bij InShared afgesloten, waarbij de 8 schadevrije jaren helemaal geen probleem was. tevens was de premie nog goedkoper ook!!!! Ik ben blij dat nu wel mijn schade vrije jaren zijn meegenomen, dit scheelt mij namelijk erg veel geld.
Jammer hema!