Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Vorig jaar overgestapt naar VGZ en ben tot nu toe zeer tevreden. Ik ben tot nu toe ook nog niet tegen problemen aangelopen. Ik heb een aantal keren telefonisch advies nodig gehad, maar dit was geen probleem. Er waren helemaal geen wachtrijen.. Ik vind dat de site iets verbeterd kan worden, ik vind deze zeer onduidelijk. JE moet eerst inloggen en met een grote omweg kom je bij je gegevens. Ik vind het nu een beetje teveel moeite.
Verder vind ik alles zeer duidelijk. Ik word goed op de hoogte gehouden en als ik bel weten ze ook het antwoord. Omdat ik vaak naar de fysio moet, was ik wat huiverig over welke verzekering ik het beste kon kiezen. Ze hebben dit toen helemaal uitgelegd en we zijn samen tot de conclusie gekomen dat dit pakket dan wel goed past. VGZ is niet de goedkoopste, maar ik wel liever een verzekering waar ik goed op kan vertrouwen en het advies krijg wat ik nodig heb, dan een goedkope waar je niets aan hebt.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 8 |
Voor mijn buitenlandse ziekte kosten moet ik oeverloos lang wachten op de uitbetaling van de vergoeding. Dit ondanks zeer uitgebreide toelichting!
Klantenservice is ronduit slecht.
Ditzo is per mail onbereikbaar.
Nergens duidelijkheid over hoe lang het duurt voor er betaald wordt.
Kortom: slechte ervaring en ik overweeg per 2014 op te stappen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Na een vervelende ervaring in het buitenland heeft Ohra ons prima geholpen. Wij zijn uitermate tevreden over Ohra.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Omdat mijn vrouw zwanger was toen, hebben we bewust gekeken naar de verschillende zorgverzekeringen. We zijn toen naar FBTO overgestapt. Dit ging allemaal heel goed dus dit geeft al vertrouwen. één van de hoofdredenen dat we naar FBTO zijn overgestapt is omdat je zelf modules aan en uit kan zetten. Dit is maandelijks te doen. WEl erg fijn dus dat je je niet voor jan met de korte achternaam verzekerd.
We hebben dus de module gezinsplanning aangezet, dit ziet er echt helemaal super uit. Je betaalt hierdoor echt nooit teveel, ik vind het best vreemd dat dit niet bij elke verzekering het geval is, maar wellicht gebeurt dit nog in de toekomst. We hebben tijdens het aanzetten van deze module ook een 9 maanden dagboek gekregen als cadeautje voor onze zwangerschap. Dat is leuk en onwijs attent. Hier scoor je gewoon punten mee.
Door deze modules is het een goede kwaliteit prijs verhouding en komt het menselijker over. Ook voel je je niet belazerd als klant omdat je haast altijd en overal veel te veel betaald. Dit is een blijver!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik heb slechte ervaringen met Inshared. Ik heb al mijn verzkeringen bij hen ondergebracht enige tijd geleden. De reden was omdat deze verzekering goedkoop was en goed uit de testen kwam. Het afsluiten liep allemaal soepel en waren we zeer tevreden. Totdat we ineens meer geld werd afgeschreven van rond de €50. Dit was nodig omdat ze veel schades hadden moeten vergoeden. ja dus?? Echt ongelofelijk dat je dit durft bij je klanten. Dan vraag je er toch om dat ze weggaan? Daarna kreeg ik een melding dat dit toch niet gold voor mij.. Maar ook de volgende keer werd dit bedrag afgeschreven. Ik probeerde contact te zoeken, per e-mail want bellen kan niet. Ook iets waarbij je vraagtekens krijgt...En er werd niet gereageerd.
Ik ben overgestapt naar ANWB. Dit verliep ook soepel. Totdat ik ineens kreeg te horen dat Inshared mijn 9 schadevrije jaren niet aan het systeem hadden toegevoegd. Dan moet je weer contact gaan opnemen en weer krijg je de frustraties dat je niet kan bellen. Nou je zou binnen 48 uur reactie moeten krijgen. Dit is natuurlijk niet het geval. Ook op een klacht reageren ze niet. Op dat moment voel je je best kansloos want je kunt geen kant uit. Uiteindelijk bericht gekregen dat ze het aangepast hadden aan het systeem en op deze manier kon ANWB dit verwerken. Dit verliep vlekkenloos en was binnen een dag geregeld. Wat een afknapper dat inshared..
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Wij zijn nu ongeveer 4 jaar verzekerd bij Centraal Beheer Achmea. Wij wisten eigenlijk nooit of deze verzekering goed was, omdat we hem nooit hebben hoeven gebruiken gelukkig. Ik bedoel de betalingen en de aanvraag liep soepel, maar hoe het echte werk is, wisten we niet.
Tot 3 maanden geleden, toen is onze auto in het water gekomen en was naar de haaien, total loss dus.. het contact met Centraal Beheer Achmea was echt uitstekend en en alles verliep bijzonder soepel. We hebben direct een leenauto gekregen, er is veel tussentijds contact geweest en er kwam een schadeexpert op bezoek. De auto die we als leenauto kregen was eerst van de garage en later kregen we er één van een verhuurbedrijf. Niets op aan te merken aan deze auto, hoewel die wel wat klein was. Ze hebben na 2 weken gebeld of we geen grotere auto wilde, omdat onze auto die total loss was ook een stuk groter was. Dit is pas meedenken en service! Het financiële plaatje was ook zeer goed verlopen. We hebben de hele nieuwwaarde terug gekregen waar we een nieuwe auto van konden kopen. Dit hebben we inmiddels gedaan.
Als dit gebeurt kun je pas echt zien hoe goed of slecht de service is. Nou de service van Centraal Beheer Achmea is echt perfect. Ik kan deze verzekering dan ook zeer aanraden!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Omdat ik voor de maand juli geen acceptgiro had ontvangen heb ik om anderzorg tegemoet te komen de premie a. 114,10 handmatig over gemaakt van de rekening van mijn vrouw onder vermelding van mijn naam en achternaam en de vermelding geen acc. ontvangen.
Mijn vrouw heeft haar premie eveneens over gemaakt van juli 2013 d.m.v. de ontvangen acc. echter van haar girorekening zoals al jaren het geval is. (dus niet van de rekening die ik heb gebruikt.
In september gedonder in de glazen, aanmaning van juli 2013 voor mij. Contact opgenomen en kopie bankafschrift gestuurd van de betaling. Reactie A.Z.: Ja meneer konden het bedrag niet thuis brengen dus afgeboekt op Uw vrouws naam. Ìk: maar waar is dan die betaling die mijn vrouw heeft gedaan in juli? dan is die premie dubbel betaald!! A.Z.: Gaat U n iets aan vertellen wij niet i.v.m. de privacy!!Ik: Oke stort het bedrag dan maar terug op die rek. van mijn vrouw maak ik het opnieuw over van mijn eigen rekening! A.Z. Nee meneer beginnen we niet aan gewoon betalen anders deurwaarders bezoek!! (wwaarschijnlijk is die dubbele premie in de personeelskas gestort)
Toch is Anderzorg in bepaalde dingen wel goed o.a.: DREIGEMENTEN, ONBESCHOFT ZIJN, EEN PUINHOOP VAN HUN ADMINISTRATIE MAKEN, LUI,LUI EN NOG EENS LUI, en dan dat ge jij en ge je,door die snotneuzen, ben 68 en wens met U aangesproken te worden, en last but no least: Totaal geen feeling met de klant dus niet geschikt voor deze handel!!!!
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Bij DAS heb ik geen goede ervaring gehad. De juristen daar zijn te lui om voor je rechten op te komen en zijn alleen maar gericht op hoe ze zo snel mogelijk van je af komen. Wanneer je een zaak meldt wordt al bijna direct gezegd dat er niks inzit. Dat terwijl een advocaat mij het advies heeft gegeven dat ik wel degelijk een zaak heb. Uiteindelijk heb ik de zaak door de advocaat laten behandelen en ik heb de zaak glansrijk gewonnen! Wat ik trouwens niet wist is dat er bij de DAS alleen maar hbo juristen werken. Voor complexe zaken wens ik wel een universitair geschoolde jurist te hebben!!! Ik ben daarom ook weggegaan bij DAS. Ik zet nu de premie die ik normaal betaal opzij en met dat geld kan ik mij een advocaat veroorloven wanneer ik die nodig heb!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Prima,rechtstreekse telefoonnummers, dus altijd goed bereikbaar.
Ik ben zojuist, in al die jaren dat ik bij fbto verzekerd ben,voor het eerst door een medewerker te woord gestaan, die betreffende de Zorgverzekering a)zeer slecht te verstaan was, en b) niet weet waar hij het over heeft (zijn zaken niet kent) + storend veel bijgeluiden op de achtergrond.
(SCHOLING aub)
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Mijn scooter is maandag gestolen nu is het woensdag heb nog niets gehoord van hema verzekeringen wel gemaild want bellen kan niet nu is het woensdag en nog niets gehoord over de afhandeling de scooter is alrisk verzekerd dit is een slechte zaak zit nu met vervoer naar me werk