Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Vanaf kleins af aan ben ik veel op het water te vinden. Varen is echt mijn hobby, gelukkig is mijn vrouw er ook erg fan van. Een half jaar geleden heb ik een nieuwe jacht gekocht. Ik zou het heel erg vinden als er met deze boot iets zou gebeuren. Via vrienden die ook een nieuwe jacht hebben, ben ik bij de bootverzekering van FBTO uitgekomen. Zij hebben deze verzekering aangeraden.
De boot is all risk verzekerd bij FBTO. Ik heb gebeld om wat meer informatie op te vragen en ik werd echt heel keurig geholpen. Ze luisteren naar je en denken met je mee. De premie is nog best voordelig en de voorwaarden zijn uitstekend. Ik vind het een fijn gevoel dat deze boot all risk verzekerd is en ik heb het gelukkig nog niet nodig gehad maar ik weet zeker dat ik op FBTO kan rekenen. Ze denken echt met je mee, en niet omdat ze iets willen verkopen, maar omdat er daar ook mensen zijn die mijn hobby begrijpen.
Dus als u ook uw boot wilt verzekeren, zou ik zeker FBTO in overweging nemen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 7 |
Wij zijn afgelopen zondag thuis gekomen van vakantie met het hele gezin. Toen wij thuis kwamen hing er een rare lucht, toen we verder het huis in kwmaen bleek dat er een grote lekkage was geweest. Gezien de schade was deze lekkage al langer aan de gang.
Ik heb direct contact opgenomen met Aon, dit duurde even voordat we werden geholpen. Uiteindelijk hadden we de juiste persoon aan de telefoon en toen zijn we erg goed geholpen. De betreffende persoon heeft ons uitgelegd hoe ik dit verder moet oplossen en hoe we dit moeten declareren. Inmiddels is dit ook al gedaan en krijgen we binnenkort een nieuwe vloer. De meeste mensen zien het nut niet van een inboedelverzekering maar toch blijkt dat dit wel zeer handig kan zijn. We zijn echt uitstekend geholpen.
Ik heb al meerdere ervaringen met verzekeraars, en deze waren niet zo positief. Aon heeft ons echt tevreden gesteld, ik had nooit verwacht dat dit zo goed afgehandeld zou worden! Erg fijn dat je zo wordt geholpen door je verzekering.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Zit je krap met je geld? dan is de Europeesche echt de perfecte motorverzekering. Jammer dat ik hier zelf ook net pas achter ben. Hiervoor was ik verzekerd bij een andere bekende verzekeraar. De Europeesche is echt flink goedkoper. Ik heb bij meerdere verzekeraars mijn premie berekent, maar overal kwam deze er als goedkoopste eruit. Ik heb al enkele jaren mijn motorrijbewijs en kom er nu pas achter dat er grote verschillen zijn tussen de verzekeringen.
De voorwaarden waren bijna hetzelfde dus dit maakte helemaal niets uit. Het voordeel is dat ik nu echt elke maand flink wat geld over houd. VOoral nu tijdens de crisis is het handig om verzekeringen eens na te lopen, vaak betaal je teveel. Ik ben zelf ook andere verzekeringen nagegaan en ook voor mijn inboedel en zorgverzekering heb ik een goedkopere gevonden! dit maakt het leven een stuk eenvoudiger ;-)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Top Verzekeraar.
Zeer snelle afhandeling van schade 2 dagen en het geld was al binnen.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik heb al een aantal jaar de doorlopende reisverzekering van Route mobiel. Deze hebben we nu al 3x nodig gehad, en al die keren zijn we echt super geholpen.
De eerste keer waren we met het gezin op vakantie in Frankrijk en moest mijn dochter op de 3e dag al naar het ziekenhuis. ze had namelijk een salmonella infectie. Dit was echt een heel vervelende vakantie voor ons alle 4. Zeker als je nog 2 weken te gaan hebt. Het liefste wil je dan zo snel mogelijk naar huis.
Route Mobiel heeft ons echt keurig geholpen, ze wilde een tolk voor ons regelen, ze hebben gevraagd of we een taxi nodig hadden voor het ziekenhuis en zelfs toen we naar huis gingen hebben ze gevraagd of ze nog iets konden doen voor ons. Het is heel erg fijn als je op je verzekeraar kan steunen. Het lijkt in de eerste instantie overbodig maar dat is het echt niet. En het is zo fijn dat Route Mobiel zo behulpzaam is, ik hoor namelijk ook wel eens andere verhalen over andere verzekeringen.
De tweede keer dat wij Route Mobiel nodig hadden was toen we op vakantie waren in Griekenland. Mijn schoonmoeder was al enige tijd ziek en we werden door familie gebeld met de mededeling dat als we haar nog wilde zien, we snel naar huis moesten komen. Wij hebben meteen Route Mobiel gebeld en alles was zeer snel geregeld. Het ging allemaal zo soepel. Gelukkig waren we ook nog op tijd bij mn schoonmoeder.
Ik kan echt alleen maar tevreden zijn met de doorlopende reisverzekering van Route Mobiel. Alles is zo perfect geregeld en het geeft je echt steun in dit soort tijden. Ik zou zeggen als u een reisverzekering zoekt, kies voor Route mobiel!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 4 |
Ik heb al enkele jaren een doorlopende reisverzekering bij Onna Onna. Dit was fijn, want we gingen met het gezin vaak en met een gerust hart op vakantie. Echter is de laatste vakantie gebleken dat we niet zo gerust hadden moeten zijn...
We zijn met 2 andere gezinnen naar Frankrijk op vakantie geweest. Helaas zijn we hier bestolen van onder andere portemonnee's, camera's met lenzen etc. Ook de andere gezinnen waren bestolen. Dit is echt verschrikkelijk om mee te maken. Waarom doen mensen zoiets is een vraag die me al lang bezighoudt. Maargoed, het is ook erg zuur want je bent al je foto's kwijt. Evenals de spullen. je denkt dat een verzekering nog enigszins hulp kan bieden. Helaas was dit niet het geval. Er is hier een bijdehand persoon opgezet dit elk verhaal onderuit haalde. Ze hebben de originele bonnen meegenomen en heel heel veel vragen gesteld. We hebben het idee dat ze er zoveel mogelijk aan doen, zodat ze het zelf niet hoeven uitbetalen. Het zo neerzetten dat je nog bijna zelf schuldig bent...
Waar betaal je eigenlijk elke keer die premie voor? Want dat gaat wel goed. Ik heb deze verzekering ook enige tijd direct op gezegd. De andere 2 gezinnen hadden andere doorlopende reisverzekeringen, hierbij is alles nu al geregeld en dit ging erg soepel. Eigenlijk zoals het hoort te gaan.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 5 |
Afgelopen meivakantie zijn wij met het gezin op vakantie geweest naar Spanje. We hadden al een tijdje de doorlopende reisverzekering van Delta Lloyd. Begin mei heb ik een schade ingediend. Inmiddels heb ik of mijn vrouw wel zo'n 15 keer gebeld en inmiddels is het oktober en is de schade nog steeds niet vergoed of zelfs opgepakt...
Ik vind het echt schandalig, dit is toch hun vak? Waarom ben je anders een reisverzekeraar??Ook is het ons heel vaak beloofd dat we terug gebeld zouden worden, maar ook dat vinden ze erg lastig. Wel is ene keer toegezegd dat wij het bedrag zouden krijgen, maar het staat nog steeds niet op mn bankrekening en de volgende collega die wist er niet eens iets vanaf. Echter wat wel erg goed gaat is het incasseren van de premies, daar zijn ze wel sterk in. Ik vind het erg jammer dat dit in Nederland toch vaak zo gaat. Dit is toch hun vakgebied? Wat is er dan zo moeilijk aan? Dit soort dingen horen toch gewoon soepel te verlopen?
Op dit moment ben ik hard op zoek naar een nieuwe doorlopende reisverzekering.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
all risk snor scooterverzekering, uitgegleden op een brug en bril kapot, wordt niet vergoed, stuurt je eerst naar inboedel en later naar zorgverzekering. Het aloude van het kastje naar de muur. niemand betaalt. ook nog 6 weken op antwoord gewacht. reviews op hun eigen site worden niet geplaatst als ze een klacht bevatten.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Ter toelichting vooraf; ik heb bij Aegon geld op een lijfrente uitstelrekening. Omdat de betaalde premie nimmer fiscaal is afgetrokken, en ik niet voornemens ben dat te doen, heeft de Belastingdienst een zogeheten saldoverklaring afgegeven. Aegon mag het geld in één termijn en zonder inhouding van belasting aan mij overmaken.
Op 26 augustus '13 heb ik alle door Aegon aangegeven bescheiden opgezonden en verzocht het geld over te maken. Nu 2 maanden later heeft Aegon nog niet gereageerd. Zelf bel ik regelmatig en kreeg oa de volgende antwoorden (1) heeft u al een ontmoedigingsbrief ontvangen (sic) (2) de medewerker die het dossier in behandeling heeft, heeft een andere collega om advies gevraagd en die laatste is er bijna nooit (3) de afdeling heeft het vreselijk druk maar ik vraag of u voorrang kunt krijgen. De vierde maal bleef ik aandringen. Dat schoot de medewerker in het verkeerde keelgat. Wat een klantonvriendelijk bedrijf. Het enige wat ik nog kan doen is een vordering instellen.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
allrisks auto omgezet in wa;voor cb is dat aanleiding om de inde polis genoemde wa premie te verhogen.
argument;in de oude allriskspremie is een korting verleend op de premie en die korting wordt nu weer teruggedraaid;
mijn stelling:cb heeft niet het recht de wa premie tussentijds te verhogen,de premiekorting was nooit gecommuniceerd en staat ook niet in de polis vermeld,de wa module is en blijft een aparte verzekering derhalve moet de wa premie onveranderd blijven.ridicule reactie van CB:premie is geen onderdeel van de polisvoorwaarden:nou breekt mijn klomp..!!!!!!!!!