Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Helaas een hele slechte verzekeraar. Anderzorg voldoet niet aan de Nederlandse zorgplicht. Per 2012 is de verzekering specifiek voor tandarts en orthodontie voor onder de 18 jaar gestopt. Helaas heeft Anderzorg in 2011 wel offertes en verzekeringen op basis van de oude verzekeringpolis gemaakt terwijl men wist dat deze per 01-01-2012 niet meer van toepassing waren. De brief waarin deze wijziging in de polis is gemeld zijn niet verstuurd naar de groep die zich als nieuw verzekerde in 2011 had aangemeld.
Als je dan nog een jaar moet wachten voordat je aanspraak mag maken op de tand/orthodontie verzekering heb je in 2013 een groot probleem. je kinderen hebben wel beugels nodig, maar Anderzorg beroept zich op de gewijzigde polis en een brief die men nooit naar deze groep heeft gestuurd. Dit omdat men de database niet op orde had.
Anderzorg wat onderdeel van Menzis is dupeert door deze handelswijze een hoop gezinnen die het toch al niet makkelijk hebben.
Mijn advies; stap over, gebruik geen Anderzorg en Menzis, de verzekeraars hebben dit jaar meer dan een Miljard Euro winst gemaakt, maar helaas is er geen ruimte voor echte zorg.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Geen goede ervaringen met Agis. Verwisselt verzekernemers, weigert Finbox instellingen, stuurt van het Kastje(bank) naar de bekende muur. Waarschijnlijk omdat ze graag automatisch willen incasseren. Wel snel antwoord op vragen maar heel vaag en als je dan specifiek doorvraagt weer van het kastje enz.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 5 |
Wij hebben inmiddels al 3 jaar een doorlopende reisverzekering bij unigarant. We hebben deze verzekering nooit hoeven gebruiken, maar toch is het natuurlijk wel belangrijk dat je een doorlopende reisverzekering hebt.
Dit jaar was dan de eerste keer dat we deze reisverzekering nodig hadden en tevens ook de laatste keer. Dit jaar zijn we naar Spanje op vakantie geweest en hebben we voor het eerst medicijnen in het buitenland gekocht. (op recept). Wij hebben dit ook ter plaatse betaald. We hebben van Unigarant alles betaald gekregen behalve de medicijnen. We hebben inmiddels al een paar keer het schadeformulier en de rekeningen opgestuurd, maar we krijgen nog steeds geen reactie. Ik vind dit echt zo slecht, als een bedrijf niet reageert op zijn klanten. En zo'n moeilijk probleem lijkt het me nou ook niet.
Het gaat om een klein bedrag, maar het blijft vervelend omdat je er gewoon recht op hebt. Wat als je wel grote schade had? Dan is het toch flink lullig. Voor mij is het nu duidelijk, ik ga op zoek naar een andere verzekeraar, want dit is niks. Toch jammer, want waar ligt de expertise dan?
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
Univè staat natuurlijk bekend als de verzekering zonder oog te winnen. Vorige maand heb ik een aanrijding gehad, waarbij ik van achteren ben aangereden. Gelukkig zonder letsel.
Ik heb dit direct bij de verzekering gemeld en heb rechtsbijstand ingeschakeld. Ik werd vanaf het begin al niet zo best geholpen. Ik werd ontzettend veel doorverbonden en ze leken het maar niet te begrijpen.
Al die tijd ben ik zeer slecht op de hoogte gehouden. Ik heb elke keer zelf terug moeten bellen terwijl zij dit zouden doen. Uiteindelijk ben ik even goed kwaad geworden. Misschien ook niet helemaal netjes, maar ik betaal hier elke maand geld voor, en zij zijn die specialisten niet ik....
Toen heb eindelijk te horen gekrgen wat er precies aan de hand was en kreeg ik te horen dat ik de schuldige was.... Nog gekker, ook had de garage de opdracht gekregen om de motor te veilen, wat totaal niet de bedoeling was!
Ik vind het echt schandalig, voor mij is het echt niet de beste verzekeraar. Ik ben op dit moment ook op zoek naar een andere verzekering. Ook al hebben ze hun excuses aangeboden en ook al zijn ze de goedkoopste. Ik betaal liever wat meer, zodat ik minder ellende heb!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Enkele maanden geleden is er bij ons ingebroken. Helaas is er erg veel meegenomen ( televisie, sieraden, laptop, camera etc.) Flinke dure dingen... We hadden nog geen eerdere ervaringen met Delta Lloyd omdat we pas zijn overgestapt van inboedelverzekering, naar een goedkopere.
Ik heb gelijk die ochtend gebeld toen we de inbraak ontdekte, we zijn heel erg vriendelijk geholpen, we werden een keer doorverbonden maar die medewerker was gelukkig al op de hoogte van het verhaal. Dit gebeurt ook niet vaak, normaal kun je 3x je verhaal doen.
De verzekering stuurde een expert langs, dit is allemaal vrij soepeltjes verlopen gelukkig. Dit stelt je enigszins toch nog gerust. Uiteindelijk hebben ze een fiks bedrag uitgekeerd, wat ook overeen kwam met de waarde van de spullen. Voor de zekerheid heb ik ook het schaderapport opgevraagd. Dit kwam redelijk overeen. Ik vond dat dit allemaal erg professioneel verlopen is.
Ik kan deze verzekering aanraden aan iedereen. Snel en goed geholpen en je betaald een schappelijke maandpremie.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
declaraties duren veels te lang! er word wel snel gehandelt als er betaald moet worden maar geld terug storten duur langer dan wij er over mogen doen
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
het is een janboel in de administratie van menzis
ben al bijna 2 jaar bezig om duidelijkheid te krijgen over betalingen die gedaan zijn maar zijn verdwenen en menzis weet niet waar.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik ben al lang klant bij de Hema met verschillende verzekeringen. Ik heb nooit problemen gehad en ben heel erg tevreden.
De voordelen van de Hema:
- Na mn verhuizing leek het mij handig om een nieuwe verzekering af te sluiten, waaronder woonhuisverzekering en inboedelverzekering. Omdat ik al klant bne bij Hema en hier zeer tevreden over ben, heb ik besloten om deze ook bij de Hema onder te brengen. Dit is toch handiger dat alles onder 1 dak is ondergebracht. Het afsluiten van deze inboedelverzekering is vlekkenloos verlopen. Zeer tevreden.
De nadelen van hema, is toch dat de premies redelijk hoog zijn. Ik zou er niet voor overstappen omdat de service toch echt wel goed is.
Enige tijd geleden heb ik problemen gehad met mijn autoverzekering en met 1 telefoontje was dit opgelost. Ik hoor vna vrienden vele andere verhalen over verzekeringen. Daarom ben ik blij dat ik bij Hema zit en dit wel goed en snel wordt opgelost. Waarom zou ik dan nog overstappen? Prima!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik heb slechte ervaringen met Zekur. Bij het afsluiten van onze tweede auto werd de verzekering van onze eerste auto zonder te vragen stopgezet. Ik heb meteen gebeld en ipv dat ze deze wijziging ongedaan hebben gemaakt hebben ze juist een nieuwe verzekring afgesloten. Dit betekent dus met hogere premie etc.
Helaas kwam ik hier pas achter toen het werd afgeschreven. Gebeld en werd er door zekur gemeld dat ze het gingen uitzoeken en ik binnen 3 weken bericht zou krijgen. Dit geintje heeft uiteindelijk 2 maanden geduurd. Dingen werden verkeerd gewijzigd en het moest weer opnieuw worden opgezocht. Uiteindelijk moest het natuurlijk ook nog teruggestort worden.
Ik heb toen beslist op mijn verzekering bij Zekur op te zeggen, voor BEIDE auto's. gelukkig ging dit soepeler. Met mijn nieuwe verzekering ben ik zeer tevreden. Maar de autoverzekering van Zekur kan ik niet aanraden. Veel te veel gedoe. Waarom duurt het zolang dat er iets uitgezocht is?
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik ben inmiddels al 3 jaar weg bij Ohra, omdat ik de klantenservice erg slecht vond. Ik had schade gereden en het was allemaal maar lastig en het duurde heel erg lang voordat ik het geld op mn rekening had. Ik heb toen maar besloten om terug te gaan naar mijn vorige autoverzekering.
Nu kreeg ik een maand geleden een mail met:
"Uw auto is bij ons verzekerd. Wij vinden uw mening belangrijk, en zijn daarom benieuwd of u tevreden bent en wat u van uw OHRA Autoverzekering vindt. U als klant weet als geen ander wat de plus- en minpunten van ons product en onze dienstverlening zijn. Daarom nodigen we u uit om om mee te doen:"
Heel vreemd hoor als je al 3 jaar weg bent. Dan gaat er toch echt iets mis met de database. Zonde, want het is een vrij goedkope verzekering, maar op deze manier komt het niet erg professioneel over.