Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Omdat de zorgverzekeringen een stuk duurder werden besloot ik dit toch meer eens allemaal grondig door te nemen. Waren ze nog actueel qua prijs en zijn de voorwaarden nog wel goed? Normaal keek ik hier om eerlijk te zeggen niet zoveel naar om. Al mijn verzekeringen waren aan de goede kan, behalve mijn autoverzekering bij NetPolis. Die was flink aan de prijs. Ik heb wat rondvraag gedaan bij mijn familie, vrienden en collega's. Die raadde mij allemaal aan om de autoverzekering te nemen van de ING.
Aan de hand van deze adviezen heb ik toch maar mijn premie berekend en informatie opgevraagd. Ik betaalde voor NetPolis echt teveel. De premie was iets van 20-30 euro goedkoper. Nu loopt al een aantal maanden mijn verzekering bij de ING. Ook op internet kwam i namelijk hele goede beoordelingen tegen .
De verzekering is goed qua prijs en ook de voorwaarden zijn uitstekend. Ik heb de autoverzekering van ING al een keer moeten gebruiken. ik ben toen snel geholpen , ze zijn echt boven mijn verwachtingen uit gestegen. Ook ik zou dus de autoverzekering van ING aanraden.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Met het gehele gezin gaan wij regelmatig op vakantie. Iets waar je niet direct aan denkt, maar wel erg belangrijk is, is een reisverzekering. Omdat wij vaak 2 keer per jaar op vakantie gaan, hebben wij gekozen voor een doorlopende verzekering. Met een beetje puzzelen en vergelijken kwamen we uit voor Salland.
Salland is een reisverzekering met zeer goede voorwaarden. Omdat het een doorlopende verzekering betreft hoeven wij ons nooit zorgen te maken dat we ons vergeten te verzekeren. Dit geeft wel een veilig gevoel. De reisverzekering is scherp geprijsd. Wij hebben de verzekering een paar keer nodig gehad en zijn hierbij uitstekend geholpen. Vorig jaar in Istanbul was er een koffer stuk, wij hebben ter plaatse een koffer gekocht. De service van de medewerkers was toen echt uitstekend. Ze zijn hiermee snel aan de slag gegaan en het geld stond snel op onze rekening.
Dankzij ons heeft Salland ook 2 nieuwe klanten, wij hebben onze vrienden namelij ook de reisverzekering van Salland aanbevolen
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden mijn auto laten verzekeren bij Ohra. Uit de testen bleek dit een goede verzekering te zijn qua prijs /kwaliteit. Mijn vrouw en ik hebben vorige maand allebei een motor gekocht. We hebben toen gebeld of deze motoren ook verzekerd konden worden bij Ohra. We werden erg goed geholpen en dit was geen enkel probleem.
Ipv een motorverzekering werden we geadviseerd om een verkeersverzekering af te sluiten, de medewerker gaf aan dat men dan veel beter verzekerd bent, (zelfs lopend!!) ook krijg je nog eens korting als je 3 verzekeringen bij Ohra hebt lopen. Mijn partner was dus gratis meeverzekerd! Dankzij het advies en deskundigheid van de medewerkers van Ohra ben ik nu veel beter verzekerd en ik ben goedkoper uit. Waar zie je dit tegenwoordig nog? Tegenwoordig moet alles maar snel etc. maar de medewerkers van Ohra hebben echt de tijd voor ons genomen. Wij zijn echt blij en kunnen dit iedereen aanraden.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 6 |
Mijn buurman is tegen mijn juist geparkeerde auto gereden.
Duidelijke en simpel, hij erkent aansprakelijkheid,.
Online alles ingevuld. Mail terug "binnen 24 uur nemen we contact op" Dan volgt de grote stilte.
Pas na 8 dagen na melding wordt per email contact met mij opgenomen, een obligaat standaard mailtje.
Enkele simpele vragen over hoe de afhandeling verder zal verlopen worden ook hierna in het geheel niet beantwoord.
De geleverde service is zo ontzettend traag en slecht dat ik het zelf maar met de tegenpartij en reparateur heb geregeld.
Heb geen idee waar ik premie voor betaal als er werkelijk geen enkele dienstverlening is, op wat obligate en extreem trage en vage mailtjes na.
Kortom, verzekeruzelf is absolute afrader!
Wat een waardeloze club.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Ik hou graag de controle over afschrijvingen polis, declaraties enz. Dus het financiele overzicht. Ik kan dat niet vinden van Bewuzt. Ik kom maar niet op mijn digitale overzicht. Dat is een nadeel van deze verzekering; het overzicht.
Slechte administratie
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Mijn houding tegenover de autoverzekering van de ING is positief. Ik ben er nog niet zo heel lang verzekerd maar ben wel enorm tevreden. Ik heb pas een aanrijding gehad naa 20 jaar mijn rijbewijs. Ik heb toen meteen contact gezocht om te vragen hoe ik dit moest regelen. Ze hebben me dit erg goed uitgelegd waardoor het voor mij ook helder was. Alles is snel en goed afgehandeld. Wat een fijne verzekering!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik heb erg goede ervaringen met de motorverzekering van Centraal Beheer Achmea. Ik ben hier al 2 jaar verzekerd . Een tijdje terug is mijn motor omgevallen. Hij is hierdoor redelijk beschadigd. Hiervoor heb ik contact opgenomen met Centraal Beheer Achmea, omdat het anders wel een erg duur grapje zou worden. Ik ben snel en goed geholpen. Ik heb alles vergoed gekregen en de motor is ook alweer gemaakt. Dit lijkt misschien vanzelfsprekend bij een verzekering maar uit ervaring weet ik dat dit lastig blijkt te zijn. Ik ben blij dat ik eindelijk een verzekering heb gevonden die bij me past!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Enige tijd geleden hebben wij schade gehad aan ons roer. Dit is hierna prima geregeld. De ANWB heeft heel goed meegedacht. Ook kwamen ze met het idee om een vervangende boot te huren. deze huur is direct overgemaakt naar de huurder van de boot. Op deze manier hebben wij gewoon kunnen doen wat we wilde.
De anwb heeft heel goed gehandeld en meegedacht. Wij raden deze verzekering aan iedereen aan
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
mijn vriend en ik hebben allebei een zorgverzekering afgesloten bij CZ. via depender hebben we vergeleken, hieruit kwam cz als het beste.
Jammer dat het contact met de klantenservice wat minder is. Ze hebben belooofd om mij 2x terug te bellen. Allebei de keren heb ik zelf terug moetenbellen.
De zorgverzekering is 1 van de goedkoopste. toch vind ik het niet goedkoop, maar goed dat geldt voor elke verzekering
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 7 |
Samen met mijn man zijn wij op zoek gegaan naar een goede zorgverzekering. We hebben van meerdere verzekeraars informatie opgevraagd. Besured kwam als beste uit de bus. Wij kregen hier ook de meeste informatie van, wat ook allemaal erg duidelijk was. Nu zijn we inmiddels al een goed half jaar verzekerd en we zijn zeer tevreden.