Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Netjes ingelicht bij schadeafhandelingen
Hoge premie, ondanks maximale (80%) korting.
Bij terugval na schade weer vrij snel op 80%.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Nette en adequate afhandeling.
Hanteert no blame no claim bij wetsbescherming fietser/voetganger
Premie aan de hoge kant
Komt al vrij snel op max. (80%) kortingsstaffel tov andere verzekeraars.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 3 |
Een verzekering van Rialto sluit je altijd af via een tussenpersoon of een andere verzekeraar, dat maakt het erg moeilijk om snel te handelen als er iets mis gaat.
Ik heb op 19 juli 2013 mijn auto verzekering bij Rialto via De Kilometerverzekering uit Bergen beëindigd en op 04 september 2013 was de verzekering nog steeds niet geroyeerd en had ik ook nog géén eindafrekening ontvangen.
Je bent als verzekeringsnemer in meerdere opzichten afhankelijk van deze waardeloze verzekeraar! Van het kastje naar de muur procedure:-(
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 6 |
Een kopie van de vrijwaring was voldoende toen ik mijn auto ging verkpoen. Het nadeel is echter dat de premie redelijk hoog is, dit komt mede omdat k nog jong ben, maar dit is natuurlijk niet alleen met SNS bank hoog. Bij de klantenservice krijg je snelle antwoorden. Een goede verzekeraar!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Wat een goede verzekering. Ben net terug van vakantie waar ik samen met mijn vriend was beroofd onderweg naar een excursie. Onze telefoons en camera's waren meegenomen. Toen wij contact hebben opgenomen met NetPolis werden zeer vriendelijke te woord gestaan. Daarna handelde ze ook direct. Gelukkig heeft NetPolis onze vakantie nog een beetje goed kunnen maken.Ik kan deze verzekering echt aanraden!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Inmiddels heb ik al 7 jaar mijn motorrijbewijs en heb al heel wat motorverzekeringen gehad. Omdat ik ook wat wil bezuinigen voor de crisis ben ik op zoek gegaan naar een betere motorverzekeraar. Mijn vrienden raadde VvAA aan. Hierna ben ik voor deze verzekering mijn premie gaan berekenen. Deze was 20,75 goedkoper dan mijn oude verzekering. De voorwaarden kwamen ook overeen. Ik hou dus nu elke maand geld over voor dezelfde voorwaarde!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 5 |
Toen er voor de tweede keer een verkeerd bedrag van mijn rekening was geschreven probeerde ik contact op te nemen met de klantenservice van Hema. 3x bellen, lang in de wacht om vervolgens te horen dat er niemand is die me te woord kan staan. Ik moest op de website kijken of mijn vraag erbij stond. Wederom niets gehoord. Waardeloos. Ik ben inmiddels op zoek naar een andere reisverzekering, want dit is 3x niks.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik heb de prijs/kwaliteit verhouding bekeken omdat ik ervan uitga dat ik deze verzekering niet hoef te gebruiken qua schade. Ik wil een goede dekking voor een zo laag mogelijke prijs. Via een vergelijkingssite ben ik bij Aegon terecht gekomen. De aanvraag is snel geregeld en we zijn goed geholpen. Tot nu toe heb ik deze verzekering gelukkig nog niet hoeven gebruiken, maar het is fijn om te weten dat ik kan "leunen" op een goede woonverzekering.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 7 |
Grote complimenten voor VerzekerUzelf.nl. Mijn iPad is laatst kapot gegaan in huis. Ik heb toen het schadeformulier ingevuld voor VerzekerUzelf.nl. Binnen het afgesproken tijdsbestek kreeg ik al bericht dat men akkoord ging met de schadeclaim. Ook had ik het bedrag snel terug op mijn rekening. Ik ben erg tevreden de snelle afhandeling en met deze inboedelverzekering.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik vind de maandpremie nog best aan de prijs, maar ondanks dat wel een prima service. Heb 2 maanden geleden een aanrijding gehad met mijn mini. Ontzettend geschrokken, maar ben heel erg goed geholpen door de klantenservice. Dit was uitstekend en erg duidelijk. Ik ben later nog een keer gebeld door deze klantenservice met de vraag of alles goed gelopen is en of ik nog vragen! Wat een fijne service