Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 5 |
heb 8 jaar geleden hartproblemen gehad, dit is inmiddels verholpen. wel moet ik eindeloos vragenlijsten invullen. Ik vind dit zeer overdreven. de dokters hebben dit gezegd, waarom nemen zij dit niet gewoon aan? erg jammer
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Enige tijd geleden waterschade gehad in de woonkamer door een gesprongen leiding. Dit is allemaal keurig opgelost door Hema. Ik wist niet hoe dit in zijn werking ging, daarom heb ik gelijk gebeld naar Hema. Ik ben goed te woord gestaan. Hoewel een inboedelverzekering misschien overbodig lijkt, veel mensen denken dat het hen toch niet overkomt. Toch is het zeker niet overbodig. De inboedelverzkering van Hema is een goede oplossing!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Nooit Nooit meer Ohra.Ik heb er zo.n spijt van..begin 2013 ben ik klant geworden bij de Ohra.Waardeloos klantenservice,de medewerkers,alles is echt waardeloos.Hoevaak ik ook een klacht heb ingediend.Kon ik maar meteen overstappen naar een andere zorgverzekering had het ook meteen gedaan.Helaas moet ik december afwachten om over te stappen..Ik raad het ook iedereen heel sterk af.Dit heb ik echt nooit meegemaakt.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Omdat wij vaak met de caravan op vakantie gaan hebben we 2 jaar geleden besloten een caravanverzekering af te sluiten bij de ANWB. De maandpremie is gunstig. Toen we in juni veel schade hadden door een heftige stormbui in Zuid-Frankrijk hebben wij enorm veel gehad aan de caravanverzekering van de ANWB. We hebben enkele foto's moetne opsturen, wat ik logisch vind. Zonder veel gedoe hebben zij veel voor ons gedaan en hebben we de schade vergoed gehad.
Ik kan deze verzekering aanraden aan mensen die met de caravan op pad gaan
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 5 |
ik word er altijd zo moe van dat van dit zulk belangrijke zaken zoooo moeizaam gaan. Je zou toch denken dat ze vaak dezelfde vragen krijgen etc? Maar nee... Door omstandigheden moesten mijn vriendin en ik de inboedelverzekering van een ander rekeningnummer laten afschrijven. Dit was allemaal erg lastig voor de klantenservice. Ik zou worden teruggebeld. 2 dagen later nog niets gehoord. Toen maar zelf weer even gebeld. 3x doorverbonden voordat ik mn verhaal weer mocht doen. Uiteindelijk begreep deze meneer er meer van, dan de overige medewerkers bij elkaar. Inmiddels is het geregeld.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik snap de negatieve verhalen hieronder niet helemaal. Ik heb pasgeleden enorm veel schade gehad. Ik heb totaal geen problemen gehad met het uitbetalen van de schade, alles was goed geregeld zonder poepas, Hoewel de maandpremie niet erg goedkoop is, ben ik wel tevreden over de verzekering van Aegon
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 8 |
Onze familie bestaat uit veel motorrijders. Een motorverzekering is hierbij ok zeer belangrijk. Mijn broer bevielMeeus aan. Intussen zijn mijn 2 zoons hier ook verzekerd. Ik ben zeer tevreden. De maandpremie is goedkoop en de voorwaarden zijn ook top. Vorige week is mijn zoon met zijn motor tegen een paaltje aangekomen. Het duurde even voordat de medewerkster het begreep, maar toen het kwartje viel zijn we uitstekend geholpen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Afgelopen jaar is mijn vrouw overleden na een lang ziekbed. Tussen al het verdriet door moet je ineens een uitvaart regelen. Je wilt natuurlijk dat dit goed gaat, maar je hoofd is er niet goed bij. Gelukkig neemt Monuta dit deels van je over. Ze hebben me altijd goed begrepen en ze denken natuurlijk aan meer dingen waar ik in de eerste instantie aan dacht. Het klinkt gek maar ik heb veel steun aan Monuta gehad.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 8 |
In mijn gezin moeten er 3 auto's worden verzekerd. Na eindeloos zoeken bleek dat FBTO de beste voorwaarden had. Het is niet de goedkoopste verzkering, maar dat hoeft ook niet. Als het maar goed is. Mijn dochter heeft afgelopen week met het slechte weer wat problemen met haar auto gehad. We hebben FBTO gebeld en we zijn keurig geholpen. Naast de dekking is de klantenservice dus ook zeer goed!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 4 |
Inmiddels zit ik een half jaar bij Hema voor mijn autoverzekering. Ik kwam het toen toevallig ergens tegen en het sprak me wel aan. De maandpremie is namelijk redelijk goedkoop ten opzichte van de overige verzekeringen. Toch heb ik slechte ervaringen met deze autoverzekering. Toen ik afgelopen maand schade had aan mijn auto (krassen aan de deur) vond de Hema het allemaal nog lastiger dan dat ik het zelf vond. Daarnaast was het nog zeer lastig om de klantenservice te bereiken. Zodra ik kan overstappen doe ik het meteen. bah.