Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 4 |
Ben echt zwaar ontevreden over deze praktijken. Ik woon in een appartementencomplex en de bovenburen hadden lekkage. Dit heeft mij schade opgeleverd. Moest echt enorm veel informatie overdragen, inclusief foto's van de schade, omdat ik niet overal de aankoopbon van had. Toen wou Polis Direct mij dus maar hartstikke weinig uitbetalen, omdat ik niet alles kon leveren ook al had ik foto's. Baal hier echt ENORM van, want ik dacht hier goed te zitten. Heb Polis Direct opgezegd en ga overstappen naar een andere inboedelverzekeraar. Voor mij nooit meer Polis Direct.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Eerst had ik reisverzekering bij andere bank, maar SNS Bank bleek goedkoper te zijn. Heb me via internet aangemeld bij hun, kreeg snel een bevestiging ervan per e-mail. Had nog wel wat vragen dus ging bellen naar de klantenservice. Kreeg een vrouw aan de lijn die mij goed heb geholpen. Tijdens mn laatste vakantie heb ik de reisverzekering niet nodig gehad. Ik ken dus niets zeggen over hoe hun met schades enzo omgaan. Maar afsluiten en contact werkt prima met SNS Bank reisverzekering.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik ben zeer tevreden over Zij Rijdt Beter. Een tijdje geleden adviseerde mijn lief mij om mijn autoverzekering eens te checken, of ik niet ergens anders voordeliger uit zou zijn of betere voorwaarden zou treffen. Samen zijn we een avond bezig geweest met het vergelijken van diverse autoverzekeringen, waarbij we ook Zij Rijdt Beter tegenkwamen. Ideaal dat ik, toen ik hier de all risk autoverzekering afsloot, gelijk via e-mail een bevestiging kreeg. Heb nog niets hoeven claimen (vrouwen rijden toch beter dan je denkt ;)) dus kan niks zeggen over de afhandeling van schademeldingen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Hoe vervelend is dat? Ga je op een trip van elf dagen naar Oost-Europa, worden je camera en je laptop van je gejat. En dat net op het moment dat je op het punt stond om naar huis te gaan. Na een lange reis terug (vertraging, vertraging, vertraging) eindelijk thuis, helemaal kapot. Eerst maar geslapen en halverwege de volgende dag de verzekering gebeld. Vinden ze dat we - met het oog op de voorwaarden - sneller contact hadden moeten zoeken met AON, om de schade te melden. Een hoop moeilijk gedoe, uiteindelijk gelukkig wel de schade vergoed gekregen, maar het heeft heel wat moeite gekost. Zonde, jammere afsluiter van een verder mooie trip.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ben echt super super super tevreden over deze inboedelverzekering! Ik kwam een aantal weken geleden thuis en tot mijn grote schrik was alles overhoop gehaald. Heleboel spullen gejat, tot mijn grote verdriet ook mijn laptop met al mn vakantiefoto's erop. Gelijk contact opgenomen met Witgeld, waar ik vakkundig werd geholpen. Klantenservice zijn echt toppers daar. ALLES wat gejat is, werd vergoed. Aangezien de dieven echt zo'n beetje alles hadden meegenomen, was dit toch een geluk bij een ongeluk.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Had reisverzekering doorlopend bij Unigarant. Had nooit claims ingediend, dus geen aanspraak hoeven doen op verzekering. Krijg opeens bericht van Unigarant dat premie verhoogd wordt, omdat de polisvoorwaarden verbeterd zouden zijn. Heb aangegeven dat ik hierop niet zit te wachten en ben overgestapt naar andere reisverzekering. Eens te meer omdat de premie aanzienlijk werd verhoogd.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Het was weer eens zo ver: tijd om naar huis te gaan, eindelijk weekend en natuurlijk file. Thuis wachten een vrouw en twee jonge kids, dus gauw naar huis. Helaas duurde het langer dan gedacht... Bij een domme inhaalmanoeuvre op de snelweg klapte ik op een auto die net op de rem ging. Gelukkig dat ik via mijn bank een WA-autoverzekering heb afgesloten. Schade aan mijn auto werd helaas niet gedekt.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Sinds begin september vorig jaar woon ik in een studentenhuis samen met drie anderen. Mijn ouders vonden het wel belangrijk dat ik goed verzekerd zou zijn, dus sloten we een verzekering af bij ZEKUR. Achteraf zeker een goede keuze, want tijdens één van de vele feestjes viel er iemand tegen de tv die ik van mijn oma heb gekregen. De tv was compleet vernield, maar desondanks kreeg ik de dagwaarde terug. De dekking is super en ook de klantenservice was erg goed!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
je moet voor alles perse bellen, dus het kost je ALTIJD geld! Wachtrij is erg lang, geen email adres waar je gewoon gratis naar kan emailen.
Ze vergoeden zeer weinig, je denkt een goede verzekering te hebben, maar geen enkele verzekering deugt tegenwoordig.
Doordat ze zo slecht te bereiken zijn een 1 voor de service!!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Helaas heb ik er mee te maken gehad: een laffe doorrijder. Ik werd aan de achterkant van mijn auto geraakt door een auto, maar deze reed vervolgens snel weg. Kenteken niet gezien, dus ik had geen poot om op te staan. De klantenservice vond ik goed, maar helaas vond Polis Direct uiteindelijk ook dat er te weinig ''bewijs'' was, dus zij hebben de schadezaak verloren. Er waren geen getuigen, dus de politie kwam ter plaatse. Ik ben teleurgesteld in de bemiddelingsopties en vind hier de maandpremie te hoog voor.