Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik heb bij InShared een inboedelverzekering lopen waarover ik tevreden ben. Hoewel InShared wel één van de duurdere verzekeraars is, ben ik tevreden over mijn verzekering. Een aantal vragen die ik had over de dekking van mijn verzekering zijn door de klantenservice razendsnel beantwoord. Bovendien kreeg ik ook nog het juiste antwoord en werd ik niet afgescheept, zoals bij veel verzekeraars wel het geval is.
Wat ik fijn vind aan InShared, is dat het mogelijk is om per dag op te zeggen. Niet dat ik hierover na denk, maar gewoon het idee dat het kan vind ik fijn. Bij andere verzekeraars is hier vaak een langere termijn voor, van minimaal een maand, en dat is bij InShared gelukkig niet het geval. Uitstekende voorwaarden dus. En wat ik ook fijn vind aan mijn inboedelverzekering is dat alles overzichtelijk online valt te vinden. Belangrijke documenten en formulieren staan gewoon online, waardoor ik de papieren ook niet kwijt kan raken of iets dergelijks.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 5 |
Over de reisverzekering van VGZ ben ik wel tevreden. Enige wat ik jammer vind, is dat wintersportdekking niet is inbegrepen. Aangezien ik jaarlijks wel op wintersport ga, moet ik hiervoor altijd een aparte verzekering afsluiten. Het liefst zou ik een verzekeraar hebben waarbij de wintersportdekking wel is inbegrepen, maar de maandpremie bij VGZ is prima, evenals de klantenservice. Dus ik blijf zeker wel klant bij VGZ. Fijn is ook dat mijn zoontje gratis is meeverzekerd, wat volgens mij niet overal het geval is.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik ben gematigd tevreden over mijn inboedelverzekering bij ING. De maandpremie is prima, daar gaat het niet om, maar ik vind het eigen risico zo hoog. Ik woon in een grote stad, en om die reden heeft ING besloten dat mijn inboedelverzekering duurder moet. Ik begrijp dat wel, omdat het risico op een inbraak nu eenmaal groter is waar ik woon, maar dat er zoveel verschil is in premie vind ik eigenlijk niet goed.
Waar ik niet over te spreken ben, is de klantenservice. Ik had een e-mail gestuurd met een vraag over één van de voorwaarden. Er zou binnen een paar werkdagen een antwoord komen, maar dat kreeg ik niet. Ik kreeg een e-mail met daarin dat het druk was en dat het langer zou duren voor ik een antwoord kreeg. Toen kreeg ik eindelijk een antwoord, en verwezen ze mij naar de voorwaarden die ik in eerste instantie dus niet begreep! Ik heb nogmaals gemaild, ditmaal gelukkig een wat snellere reactie en eentje die wel antwoord gaf op mijn vraag. Maar ik had dus heel graag een wat snellere reactie gehad.
Verder ben ik wel gewoon tevreden, dus ik blijf zeker bij de ING met mijn inboedelverzekering. De maandpremie is namelijk prima en de geboden dekking volstaat in mijn geval. Een aanrader, zolang je de klantenservice niet nodig hebt dus.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik ben meer dan tevreden over mijn all risk autoverzekering bij AllSecur. Ik kocht in april 2012 een Renault Twingo die ik bij AllSecur heb laten verzekeren. De maandpremie bij AllSecur is één van de laagste van alle verzekeraars en dat vind ik erg belangrijk.
Ik heb inmiddels een jaar schadevrij gereden en krijg sindsdien vijftien euro korting op mijn premie per maand. Hopelijk kan ik dit de komende jaren verder uitbouwen naar een hogere korting. Ik blijf zeker klant bij AllSecur, want ik ben gewoon erg tevreden over hun verzekering.
De klantenservice van AllSecur is goed. Ik moest wel wat lang wachten op een antwoord, maar het antwoord dat ik kreeg, was wel naar wens. Complimenten dus voor AllSecur en hun klantenservice.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Over mijn zorgverzekering bij De Amersfoortse ben ik erg tevreden. Ik vind wel dat de maandpremie wat aan de hoge kant is. Wat dat betreft zijn er genoeg verzekeraars waar ik mijzelf goedkoper kan laten verzekeren. Maar omdat ik geen zin heb in al dat gedoe, blijf ik lekker waar ik zit. Het bevalt me namelijk prima, en ik word altijd goed geholpen. Dan betaal ik liever wat meer voor kwaliteit, dan dat ik straks overstap naar een goedkopere zorgverzekeraar waarmee ik problemen krijg.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik ben zeer te spreken over AnderZorg. De maandpremie is prima te betalen, al zijn er wel goedkopere verzekeringen te vinden. Ik vind de klantenservice bij AnderZorg echt heel goed. Een aantal vragen die ik gedurende de looptijd van mijn verzekering heb gehad, werden door de klantenservice goed en snel beantwoord. Erg fijn, want ik hoor van mensen om mij heen dat ze met hun zorgverzekering niets dan gezeik hebben, omdat de klantenservice zo beroerd is.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
Slechtste schade afhandeling ooit!... Een incompetent bedrijf dat fout op fout stapelt. Alleen het overstappen gaat soepel. Als nieuwe klant wordt je dan ook hartelijk ontvangen. Maar als je schade krijgt wordt t anders!! Alle negatieve berichten hier kloppen allemaal, maar de 7 als beoordeling is dan ook VEEEEEL te hoog!...Gewoon weer terug naar Ditzo dus!...
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 10 |
goede prijs goede informatie en goede survis ik ben dik tevrede hier
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Voel me behandeld als een crimineel. Caravan is gestolen en niet de daders, maar ik word door de VVAA behandeld als een oplichter. Het is schokkend om te merken hoe onpersoonlijk, hard en respectloos ze handelen. Afschuwelijke verzekeringsmaatschappij. Ik ben verbijsterd.
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
NETPOLIS: Onpersoonlijk, slechte service, onbereikbaar.... zo kan ik nog wel even doorgaan. Even in het kort: Ik heb een verzekering voor mijn auto afgesloten, ik ben zeer goeder trouw en betaal dit met automatische incasso. Na verloop van tijd realiseerde ik mij ineens dat ik wel een heel hoog bedrag moest betalen. Wat blijkt? Volgens Netpolis had ik een tweede polis afgesloten! (Ja, zelfs op het zelfde kenteken....) Indien de service klopt, zou je als verzekeraar je klant bellen om dit na te gaan, want 2 verzekeringen op één kenteken is wat vreemd.... toch?? Maar nooit iets gehoord en Netpolis heeft van mij meer dan € 550,- (ten onrechte) ontvangen. Ik had dan toch ook minstens een polis op papier moeten ontvangen? Maar deze heb ik ook nooit gehad!! Ik wordt nu al ruim 4 maanden aan het lijntje gehouden. Ik zal nooit iemand beschuldigen maar dit zijn gewoon oplichters! Geen zaken meedoen, gewoon iets meer betalen bij een andere verzekeraar. Dat is mijn dringende advies. Ik stel Netpolis vanaf vandaag nog 10 dagen in de gelegenheid dit geschil op te lossen, anders ga ik naar de Nationale Ombudsman en ga ik zeker de Nederlandse media op de hoogte brengen en zorgen dat dit in een consumenten TV programma aan de orde komt. Gelukkig heb ik wat relaties in die richting en ken ik via verschillende Businessclubs wat advocaten die dit polisje wel even kunnen wassen! Overigens, op TV zijn ze al eerder genoemd.
Dus: HAAL ONMIDDELLIJK OOK UW VERZEKERINGEN WEG bij de firma NETPOLIS.... ze kunnen beter hun naam veranderen in NEPPOLIS! Onbeschoft bedrijf.