Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 4 |
vind het een slechte zaak dat je eigen risico niet word opgespaard zoals bij de meeste andere zorg verzekeringen
ook bij bellen van de klanten service is men bot en tot zeer onvriendelijk toe
bedragen worden zonder een mail afgeboekt
binnen niet al te lange tijd heb ik geen internet en telefoon meer als waoe houd het in deze maatschappij een keer op en moet ik keuzes maken maar dat kan ik weer niet aangeven in mijn bewuzt
in mijn bewuzt vind ik het ook slecht dat ik moet inloggen met digid en niet mer een eigen ww en inlog naam
de acceptgiros krijg ik schijnbaar ook in postvak in mijn bewuzt en niet via reguliere post
het aanmelden ging slecht tot zeer slecht fout op fout het duurde bij elkaar ruim 2 maanden voor we verzekerd waren
ben service gewend maar die krijg je hier niet alleen ontevreden medewerkers
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
vorige verzekering 75% no claim bij asr ook de max. korting aangeboden nu na ruim 3 maanden geen no claim wordt niet van de vorige verzekering overgenomen. Dit hadden ze direct kunnen checken ze innen wel eerst deze premie. Dus mensen pas op met deze verzekering.
Wij kregen een brief waar de honden geen brood van lusten.
Zie uitzending kassa d.d. 04/05 2013
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
vandaag is mijn auto aangereden, maar als ik in brand zou staan en meeus was de brandweer, dan was ik compleet uitgebrand.. om 17.00 uur gebeld, na 15 minuten aan de lijn te hebben gehangen voor optie 1 gekeuzen (teruggebeld worden). En ben vandaag dus niet teruggebeld. Dat wordt na deze zaak opgelost te hebben, zeker overstappen op een verzekeraar die wel een goede service heeft. Aangezien je een verzekeraar niet dagelijks nodig hebt, is klantenservice wel cruciaal op die ene moment dat je hem wel nodig hebt
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik heb een all risk scooter verzekeing bij de Hema lopen ,maar kan sinds maanden NIET meer inloggen met de de door U aan mij verstrekte inlog gegevens. Telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar en moet digitaal met jullie contact nemen.
Mijn naam W.L.Wedding is bij jullie bekend.Het is wel een hele toer om jullie te bereiken.
Graag zo spoedig mogelijk bericht.
Met de vriendelijke groet,
W.L.Wedding
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Had of heb officieel mijn boot nog bij datacombinatie verzekerd. Ik heb de verzekering in 2011 opgezegd bij een zekere heer R maar die heeft dit nooit doorgegeven in 2012 weer het zelfde spelletje en heb ik dus maar niet betaald. Ze sturen geen aanmaning of zo maar direct een incassobureau. Als je klanten die jarenlang braaf betaald hebben en nooit een schade hebben gemeld zo behandeld dan hoor je bij mij niet goed beoordeelt te worden. Slechte oneerlijke behandeling vooral door de heer R
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 3 |
Slechte service. Door een vervelende omstandigheid ben ik inde financieële problemen gekomen. Heb met veel moeite het acherstallige bedrag betaald en probeer nu de verzekering om te zetten naar een meer voordelige verzekring zodat ik (met veel moeite) dit hopelijk wel kan betalen en niet meer bij het incassobureau terecht kom te regelen. Maar dat kan niet (volgens de regels van de zorgverzekeringswet) en daarbij zijn ze totaal niet flexibel om hier mee te helpen. Wat een slecht bedrijf.!!!
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
boot gezonken geen uitkering men heeft mj als verzekerde geprobeerd weg te zetten als zijnde de dader de politie trapte er nog in ook werd ik ineens verdachte schoftige verzekeraar totaal onbetrouwbaar later zaak gesponeer echter geen dader dus geen uitkering waardeloos
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Vreselijk! Zeer slechte klantvriendelijkheid en komen hun afspraken niet na, ze sturen geen rekeningen, maar in een keer een incasso met 20 euro extra. Ga er ook zo snel mogelijk weg!
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 4 |
Heb een Exellent pakket van deze verzekeraar. Omdat kinderen naar de orthodontist zijn doorverwezen kan ik helaas niet overstappen. Zeer regelmatig krijg ik rekeningen terug, zonder reden afgewezen. Dan eerst overleggen, en na heel veel afdelingen soms antwoord, vaak niet.
Moest laatste keer zelfs de foto's van de tandarts opsturen omdat ze - ondanks 2 onafhankelijke doorverwijzingen - niet overtuigd waren van de noodzaak van een behandeling.
Indien mogelijk verder kijken naar een andere verzekeraar....
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Onlangs probleem met verzekering gehad. Is super opgelost. Was mijn fout maar zij hebben me geweldig geholpen. Verder lage premie en normale dekking. Geen eigen risico en premie is bijna de laagste van allemaal. Ze per maand minder dan 2 euro vergeleken met de allerlaagste.