Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
DAS levert geen service. Ze zijn alleen geïnteresseerd in geld. Ook al heb je nog zo'n duidelijke zaak ze zullen je altijd afschepen. Ze komen afspraken niet na en je krijgt er alleen maar extra problemen door, ze reageren niet binnen gestelde termijnen. Je betaalt premie en ipv dat je op steun kunt rekenen krijg je er nog een probleem bij!
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
SLECHTSTE verzekering ooit, heb het voertuig al een flinke tijd niet meer maar na diverse pogingen om het op te zeggen zit ik er nog steeds aan vast en inmiddels moet ik hun incassobureau ook betalen.
Ze zijn telefonisch nauwelijks tot niet te bereiken en ALS je ze te pakken krijgt dan word je niet fatsoenlijk geholpen. Op mails reageren ze niet.
Oftewel OPLICHTERS. Het zou verboden moeten zijn.
Wat je ook doet, pak unigarant NIET
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 3 |
Onlangs ontving ik de nieuwe polis voor de verzekering van mijn hond. En opnieuw schrok ik van de stilzwijgend doorgevoerde premiestijging van ruim 14%, exclusief assurantiebelasting!!! (bruto prijsstijging 26%). Dit na de exorbitante premiestijging van bijna 70% die vorig jaar doorgevoerd werd.
Voor onze border terrier betaalden we in 2007 nog een premie van € 186,=. Nu wordt dat € 431,= !!! Dit gaat alle perken te buiten.
Maar ja, voor een hond van 14 zeg je de verzekering niet zomaar op. Waarschijnlijk maakt Proteq hier handig gebruik van...
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Eerste keer van mijn annulerings verzekering gebruik gemaakt,krijg volgende week al mijn aanbetaling op de reis terug gestort,van mijn doorlopende reisverzekering heb ik wel eens gebruik gemaakt(ongeluk in Thailand,ruggenwervel gebroken)zonder problemen,ik ben er erg dankbaar voor voor de moeite die de verzekering heeft gedaan.Ik werd met een Taxi in het Hotel in Bangkok opgehaald en voor onderzoeken naar het beste ziekenhuis gebracht,ik moest met een corset naar huis,ik werd opgehaald door dezelfde taxi(limousine)en naar het vliegveld gebracht,ze stonden mij al op te wachten met een rolstoel,de vlucht Buss.Class ook v.d. verzekering, ze hebben voor mij ingecheckt en naar het vliegtuig gebracht,bij een tussenlanding stond weer iemand klaar met een rolstoel.Toen ik in A,dam aankwam werd mijn bagage gehaald en ik werd naar een Taxi gebracht die mij naar Z.Limburg heeft gebracht.Voor dit alles ben ik ZEER dankbaar,beter kan het niet.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
schade door logeerhond niet gedekt, maar na klacht bij KIFID ineens wel, evenals de afwijzing van de claim in eerste instantie, niet juridisch onderbouwd. Kortom: je krijgt je recht pas als je ze het mes op de keel zet!
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 5 |
Zeer slechte ervaringen met het uitbetalen van declaraties. Het is een grote bende bij ditzo. Slechte communicatie en waardeloze antwoorden. Een klantenservice die dus niet werkt.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Voor het eerst schade(lekkage) gemeld maar niet binnen 72 uur en de verzekering doet er helemaal niets aan. Jammer van de premies die de afgelopen 11 jaren zijn betaald. Een zeer slechte zaak en we kijken uit naar een betere verzekeraar. Barst slecht
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Mijn buitenland declaratie afgewezen (€1200) omdat ik het declaratie formulier niet op de voorkant en achterkant heb ingevuld. Een DIGITAAL formulier nota bene. En het zogenaamd niet kunnen beoordelen zonder dit formulier opnieuw ingevuld te ontvangen....
Boeven zijn het bij DSW. Overal komen ze altijd onderuit als het op betalen aankomt, of het is maar voor een heel klein deel verzekerd. Het lijkt goedkoop, maar DSW is echt een miskoop!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 3 |
Gebeld met Ditzo, want het is niet mogelijk om te mailen. Ze hebben daar blijkbaar nog niet van een e-mailadres gehoord. Reactie: u bent wachtende nummer 13. Na enige tijd wachten: wij kunnen u ook terugbellen, druk hiervoor op 0. Zo gezegd, zo gedaan, maar ik wacht nog op een belletje van Ditzo.
Laat ze gewoon een e-mailadres neerzetten, dan kunnen die medewerkers ook rustig het probleem onderzoeken en hoeft niet alles 'haastjerepje'.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Slecte zaak dat je voor zaken die vallen onder de basisverzekering extra moet betalen.