Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
al bijna 3 jaar 2 i bike fiets verz lopen bij jullie.Vorig jaar dec met pech onderweg gestaan 40 min voor tel werd opgenomen. Toen een uur op hulp moeten wachten.Nu maandag pech met accu. gebeld 45 min aan de tel gehangen niet opgenomen .Ander keuze menu genomen . Kreeg een jongen aan de tel ,die zei bij fietsned te horen.En hij wist van het probleem bij Allianz die hielpen hun klanten niet. nog eens geprobeerd inmiddels meer dan een uur van mijn bel tegoed weg en GEEN HULP.Heb toen zelf iemand laten komen om ons van papendrecht naar dordrecht te brengen.Mijn man is hart patient en heeft het door de warmte en opwinding heel slecht gehad.Ik vind het schandalig zo als wij behandeld zijn nou niet behandeld.Heb daarna gebeld nog maals gebeld wat echt een drama is bij jullie kreeg een meisje aan de tel.Die zei oh wat vervelend nou. Nou mn stoppen sloegen door .zij kon niks voor mr doen,maar ik zou terug gebeld worden OOK NIET gebeurd.heb nu al mn klacht radar gemaild en ga hier zeker mee door. ook zal ik niet twijfelen als mijn klacht niet netjes afgehandeld wordt dit te melden bij Kifid..Ik ben echt woedend zo als jullie met klantan omgaan jullie durven nog op je site te zetten bij pech met 35 min hulp. Nou dan is de telefoon nog niet eens opgenomen.Echt zo schandalig heb bromfiets verz aangegeven omdat fiets verz er niet bij staat.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Het is een traag of niet werkend systeem
De toegang met DigID herhaalt zich steeds
De site sluit tussendoor
Bij mails met facturen, blijken de facturen niet op de site te staan
Bij indienen declaratieformulier sluit de site "failure"
Bij het indienen van een klacht online, stuur het klachtenmanagement een mail terug dat de klachten niet wordt afgehandeld omdat ik een vraag stel en geen klacht aangeef.
Het cirkeltje is rond: men suggereert dat ik de klantenservice moet bellen, maar dat had ik zaterdag al twee maal gedaan.
Kortom ik sta perplex en heb een brief aan de directie gezonden.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 1 |
Het is bij Ditzo (blijkbaar) niet mogelijk om een nieuwe auto te verzekeren! De (volledig nieuwe, GEEN import) auto werd bij de dealer netjes geregistreerd en op naam gezet (bij de RDW), maar voordat het in de systemen van Ditzo bekend is, kan wel enkele dagen duren aldus een medewerker van de klantenservice, pas dan is het mogelijk om een verzekering af te sluiten. Verzekering dus maar bij een andere verzekeraar ondergebracht, want je mag (en wil) niet onverzekerd rondrijden. Ik heb een dag later nogmaals online gekeken bij Ditzo en nog steeds is de auto niet bekend in hun systeem.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 4 |
Het is een zeer moeizame wijze om telefonisch contact te krijgen.
Slecht sprekende en slecht verstaanbare medewerkers. Zuidelijk accent en ze spreken erg snel.
Zet bij alle social media info ook het telefoonnummer.
Soms wil met een mens spreken die voor jou/ mij mee kan kijken.
Succes. Doe er iets mee.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Zelf (tegenwoordig onder de hippe naam NowGo) is niet gericht op klanten, maar op het vergaren van negatieve feedback. Klantenservice beweert binnen een uur een antwoord te geven, blijkbaar zit het 'bedrijf' in een andere tijdzonde. Een antwoord duurde slechts 35 uur! Een reden werd niet gegeven....
Eenzijdig zegde zij de verzekering op, ondanks betaalde premies. Antwoorden op vragen? Die komen niet. "we hebben het nagekeken", maar wat dan precies, dat weten ze zelf ook niet. "Betaalbewijzen moet u doormailen", helder, maar probeer eens het e-adres te vinden op hun site. Oeps!
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Voegen totaal niks toe bespaar je de premie en betaal zelf een advocaat als je die nodig hebt. Ze zijn lui niet vooruit te branden en hebben ook nog geen kennis van zaken. Ik zou mij kapot schamen als ik daar zou werken.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Wij hebben dit samen met de privatebanker geregeld. Heel snel soepel en tegen goede condities
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Donderdag met een wolkbreuk het laminaat onder water. Vrijdag gebeld en Maandag erop de expert thuis.Meteen afgehandeld en vrijdag alles vergoed. Expert Remco K. perfect geregeld en zeer duidelijk en eerlijk. Nogmaals bedankt.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Ing verzekeringen duurt enorm lang om schade af te handelen ook al is klant niet de veroorzaker en kost het hun dus niks.
Ik zit al 5 weken met een kapotte schuur waar een auto doorgereden is. Verzekeringen tegenpartij wachten al heel lang op een factuur en werken volledig mee.
Ook mijn inboedel is nog steeds niet geregeld waardoor ik geen fiets heb en niet kan wassen.
Het is een schande dat ing mensen zolang laten zitten in de bende.
Ik adviseer niemand om bij ing te verzekeren, ze reageren niet of slecht op mails , laten je in de kou zitten en de telefonisten weten niet waar je het over hebt.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
FBTO is een vreselijk bedrijf waar je alleen premie mag betalen. Na ruim 25 jaar verzekerd te zijn (alle verzekeringen!) wilde ze niets voor ons doen bij een waterschade. Gewoon afschepen! Wij hebben in die 25 jaar 1 keer een kleine schade verhaald dus ze hebben voldoende aan ons verdient. Maar meedenken ho maar, onaardig personeel.