Handige informatie
Ervaringen op Verzekeraar.nl
Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.

De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7

Verzekering ervaringen (939)



Sorteer recensies op:
slechte service W.A. Interpolis Totaalscore: 5.0
Maandpremie: 5  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 4  
Totaalscore: 5.0
Door jan op woensdag 6 maart 2013 over Interpolis Aansprakelijkheidsverzekering

W.A slechte ervaring met Interpolis
Ik als klant was/ben aansprakelijk gesteld voor schade heb het opgeven aan interpolis
voor me wa tegenpartij heeft exper over de vloer gehad men had haar laten tekenen voor schadebedrag.
Maar bijna 12 weken verder weten ze hun standpunt nog niet dus waar ik schade heb veroorzaakt die zitten nog steeds met de schade te kijken zeer slechte service en geen duidelijkheid tegen over de klant of tegenpartij

Toch veel kleine regeltjes al zeggen ze van niet. Gewoon slecht. Totaalscore: 3.4
Maandpremie: 4  
Eigen risico: 7  
Dekking: 2  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 2  
Totaalscore: 3.4
Door pim van leeuwen op dinsdag 5 maart 2013 over Onna Onna Autoverzekering (WA+)

Nu 3 jaar bij onna-onna. Pas geleden ben ik aangereden door een onverzekerde scooter en dat wilden ze niet in behandeling nemen. Loopt nu via rechtsbijstandverzekering. Vorige week is mijn audinavigatie uit mijn auto gestolen en nu krijg ik te horen dat dit onder accessoires valt en dat ik dus niets vergoed krijg....

Geen vergoeding voor ster in de ruit Totaalscore: 4.2
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 6  
Dekking: 3  
Klantenservice: 2  
Voorwaarden: 4  
Totaalscore: 4.2
Door Patrick Vermeulen op vrijdag 1 maart 2013 over Interpolis Autoverzekering (WA+)

Een aantal jaar geleden had ik na de aankoop van een nieuwe auto mijn verzekering bij Interpolis afgesloten via de Rabobank.

Al snel kreeg ik een sterretje in mijn ruit, gelukkig had ik me hiervoor extra verzekerd. Maar helaas was een medewerker dhr. W. van Interpolis er niet van overtuigd dat dit om nieuwe schade ging. Ze hadden zelfs een schade-expert ingeschakeld om dit ook te controleren!

Uiteraard viel voor hem niet op te maken hoe lang dit sterretje in de ruit zat. Echter was de medewerker Interpolis niet bereid om deze schade van enkele tientjes te vergoeden. Uiteraard heb ik hierover een klacht ingediend. En degene die deze klacht behandelde was dus ook dhr. W. Een hele vreemde gang van zaken.

De extra glasverzekering kostte me 20 euro per maand, dat komt per jaar neer op 240 euro, en een schade van nog geen 50 euro vinden ze te veel om te repareren. Interpolis is niet een verzekering die ik anderen zal aanraden.

Zeer slechte zorgverzekeraar! Declaraties onmogelijk Totaalscore: 3.0
Maandpremie: 6  
Eigen risico: 6  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 3.0
Door ikke op maandag 25 februari 2013 over IAK Zorgverzekering

Zeer slechte zorgverzekeraar ! wij hebben extra onderzoeken laten verrichten in het UZ Gent, hier voor netjes contact gehad met de zorgverzekering en uiteraard was dit goed geregeld.
Het ziekenhuis heeft een contract dus een verwijsbrief is voldoende om de kosten te declareren. Echter op het moment dat je gaat declareren vertellen ze je dat het ziekenhuis de declaratie zelf moet doen.
Maar omdat IAK verzekering geen toestemming geeft aan het ziekenhuis om dit te doen kan het ziekenhuis dus helemaal niet zelf declareren bij IAK.
Conclusie je krijgt de rekening zelf en moet onmogelijke informatie aanleveren voordat je iets betaald krijgt. Het is dus nog maar sterk de vraag of we nog iets terug gaan krijgen maar ben bang van niet!
Volgend jaar geen IAK Verzekering voor mij!

Kan beter met name aanvragen voor behandeling buitenland Totaalscore: 6.6
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 7  
Dekking: 8  
Klantenservice: 6  
Voorwaarden: 5  
Totaalscore: 6.6
Door Pieternel op woensdag 20 februari 2013 over ONVZ Zorgverzekering

Het is erg anoniem, wanneer je een ingewikkelde vraag hebt kan je te maken krijgen met verschillende personen ,die allemaal een andere visie hebben en ook weer iets anders opschrijven in je dossier. En zo kom je er nooit uit. Doen erg moeilijk over behandelingen in buitenland...terwijl je daar gewoon recht op hebt vlg Europees recht.
Wat ze het ene jaar wel vergoeden is het volgende jaar totaal anders.omdat toevallig iemand anders je declaratie beoordeelt...
Goedgekeurde Declaraties worden over het algemeen vlot uitgevoerd.

komen afspraken niet na Totaalscore: 5.4
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 5  
Totaalscore: 5.4
Door de groot op zaterdag 16 februari 2013 over Aevitae Zorgverzekering

zeer slecht.
na in 2012 aangegeven te hebben per maand te willen betalen krijg ik
in2013 een rekening voor het hele jaar.na tel.was het geregeld dacht ik
na betaling in januari krijg ik een herinnering.weer tel. alles geregeld
dacht ik.twee weken later weer een herinnering.dus maar weer een
0900 bellen. zeer slecht.

Misleiding over premies inboedelverzekering Totaalscore: 3.4
Maandpremie: 1  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 3.4
Door M. Sopers op vrijdag 15 februari 2013 over Meeùs Inboedelverzekering

Sinds meer dan 30 jaar loopt een inboedelverzekering via Meeus en diens rechtsvoorgangers. In 2011 kwam ik erachter dat sinds jaar en dag er aanmerkelijk te veel werd betaald voor de inboedelverzekering via Delta lloyd. Meeus heeft daarop de premie met circa 35% maar is nog steeds circa 35% duurder dan een verzekering die afgesloten via Meeus online kan worden afgesloten. Dezelfde verzekering bij Delta Lloyd via een andere tussenpersoon is zelfs nog 25% goedkoper dan de online versie van Meeus. Ik voel mij misleid door Meeus en heb Meeus daarmede geconfronteerd. Meeus wenst echter geen verdere correctie te doen.

Waardeloos bedrijf, aan het lijntje houden kunnen ze goed Totaalscore: 1.6
Maandpremie: 2  
Eigen risico: 2  
Dekking: 2  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 1.6
Door Raaijmakers op zaterdag 9 februari 2013 over ARAG Rechtsbijstandverzekering

Daar geen verzekering afsluiten, er is altijd een artikelnummer die vergoeding uitsluit en als je ergens recht op hebt, dan houden ze je net zo lang aan het lijntje dat die vergoeding waarschijnlijk niet gaat opwegen tegen de maandelijkse premies (ik wacht inmiddels 1 jaar op een eventuele vergoeding, terwijl ik eigenlijk mijn verzekering al opgezegd had). Nu dus en premies betalen en geen vergoeding krijgen. Het zou bij de directie liggen, maar dit betwijfel ik ten zeerste.

Begin dus niet aan ARAG, heb nog nooit zoiets meegemaakt in 25 jaar dat ik een bedrijf run!

Zeer slechte ervaring Totaalscore: 4.6
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 7  
Dekking: 7  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 4.6
Door Nafisa Behgoman op dinsdag 5 februari 2013 over Centraal Beheer Autoverzekering (all risk)

Zeer slechte ervaring, heb een all risk verzekering afgesloten maar zodra je een ongeluk krijgt dan mag je fluiten naar je centen, want ze betalen niks uit maar als het op innen komt dan zijn ze het beste. Er is geen duidelijk nummer en doen mee aan oplichtpraktijken Ik wacht nog steeds op mijn geld en heb het nog steeds niet gekregen was verzekerd bij hema en die doen het via achmea maar blijkbaar doet achmea gewoon mee aan oplichting

Een flutmaatschappij Achmea zilverenkruis Totaalscore: 3.4
Maandpremie: 7  
Eigen risico: 7  
Dekking: 1  
Klantenservice: 1  
Voorwaarden: 1  
Totaalscore: 3.4
Door cor op zaterdag 26 januari 2013 over Zilveren Kruis Zorgverzekering

Ik heb een aanvullende verzekering afgesloten bij Zilveren/achmea

Wil ik mijn accupuntuur factuur declaren Van dr Liu uit Arnhem.
Die al ruim 30 jaar in Arnhem zit en de beste en bekendste acupuncturist van Nederland is,En zelfs klanten heeft uit belgie en Duitsland.

Vorig jaar werd deze rekening nog wel vergoed,dit jaar niet meer.
Een of andere Pennenlikker heeft besloten dat dit niet meer vergoed word.

Reden Dr liu zit bij de beroepsvereniging Nbggy en niet bij de Nva.
Dit werd me meegedeeld door een bijdehante ka.

De telefoniste zij als die dokter van jou zo goed is waarom zit hij niet bij de Nva.
Waarom zou hij dat doen,als hij door 37 verzekeringsmaatschappijen erkent word en
die vergoeden de kosten wel.

En hij is wel goed Mevrouw de telefoniste, na 2 behandelingen heb ik al resultaat.

Mensen dure aanvullende verzekeringen aansmeren en niks vergoeden,rijk worden
over de rug van hardwerkend Nederland,Schaam jullie diep.

Mensen Zilveren kruis is een maatschappij waar je niks aan hebt.

Ons pand Verzekeraar.nl
Vergelijk, kies en bespaar
Contact
Over Verzekeraar.nl:
Zij gingen u voor

Aantal vergelijkingen
door bezoekers in de
afgelopen 7 dagen:

14560
Vergelijk op Verzekeraar.nl o.a.: Monuta ANWB Ohra Inshared Centraal Beheer Achmea Unive Hema