Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 8 |
Na herhaald telefonisch contact en email waarbij bevestiging van IAK om mijn overleden vader uit het bestand te halen, blijft het IAK correspondentie richten 7 weken na het melden van overlijden.
Ook wordt de adreswijziging van de zijn partner niet gecorrigeerd.
Eerder ingezonden orginele nota's die achteraf niet vergoed worden (klopt), komen niet terug om bij de juiste instantie opnieuw in te dienen.
Voor de tweede maal slechts een pdf copie gekregen waarbij het IAK vermeld dat dit de orginelen zijn...
Kortom, zeer slechte administratie en onkunde bij personeel.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Niet doen deze verzekeraar! Zeer slechte klantenservice, je wordt als klant totaal niet serieus genomen en van het kastje naar de muur gestuurd! Iedere keer als je belt krijg je een ander verhaal te horen!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik heb iets van 200 euro bespaart vorig jaar door overgestapt te zijn naar ZEKUR zorg basis. Verhoogd eigen risico ingesteld op 320 euro (720 vind ik iets te gek als er wat gebeurd) en dan betaal je iets minder dan 90 euro aan premie. Bij Interpolis betaalde ik iets van 17 euro per maand meer voor ongeveer dezelfde dekking dus de keuze is dan makkelijk gemaakt.
Ben wel benieuwd naar de nieuwe premies voor 2013 want heb ook gehoord dat je eigen risico omhoog gaat dus die zal ik dan wel moeten aanpassen anders gaat me premie denk ik ook omhoog.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
De keuze voor 2013 is gevallen op anderzorg. Deze is de goedkoopste na vele vergelijkingen op internet te hebben gedaan.
Andere verzekeringen die goedkoper zijn zijn of studentenverzekeringen of hebben 1 of andere rare voorwaarde dus pas er mee op.
Heb verder geen ervaringen nog ben benieuwd volgend jaar.
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 3 |
u zegt goedkoop te zijn , maar dat is niet waar!
bij premie berekening kom ik uit op 3.27 euro voor ongevallen verzekering?
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
heb mijn telefoon laten repareren via Aegon en is slechter terug gekomen dan dat het was .
heb 4 e-mails gestuurd en daar word niet op gereageerd heb de telefoon in de orgineele verpakking meegegeven en krijg hem in een zakje weer terug,
het is nu al een maand geleden en heb geen leentoestel maar betaal wel mijn kosten voor deze maand terwijl i niet kan bellen.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
onze stilstaande auto werd aangereden door een bestuurder die is doorgereden, gelukkig werd dit door een getuige waargenomen.
s'nachts om 1.30 nog politie aan de deur om de schade aan ons te melden
volgende dag gelijk unive gebelt en de schade gemeld, 2 dagen later schade formulier van onze kant ingevult verstuurd
omdat de doorijder ook verzekert bij unive (toeval?) niet meewerkt (geen schade formulier invult) zitten wij met 1650 euro schade.
dit is inmiddels 2.5 maanden geleden, en de afwikkeling is nog geen stap verder
bellen met unive en ik krijg te horen : had u uw auto maar allrisk moeten verzekeren.
de wagen is 11 jaar oud en mijn vrouw rijd al vele jaren schadevrij dus is het waanzinnig om dit te doen lijkt mij.
afwikkeling kan nog maanden gaan duren en dat betekend dat mijn invalide vrouw nu aan huis gekluistert is omdat de deur is ontzet en de wagen helemaal beslaat van binnen en ze nu niet durft te rijden.
Regels zijn regels zegt Sur (hatseflats)
verkassen dus naar Ohra verzekeringen en de schade uitkering rustig afwachten ( alhoewel rustig!)
een ontevreden ex unive klant.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Iza probeert met dreigbrieven van de deurwaarder premies dubbel betaald te krijgen. Betalingsbewijzen opsturen levert niets op. Men communiceert niet. Niet intern bij Iza, niet met het callcentre en niet met de eigen deurwaarder. Iza gaat zeer onbeschoft om met haar klanten. Inmiddels is mij duidelijk dat andere verzekeraars goedkoper zijn. En slechter kan niet. Switchen dus voor mij.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
De klantenservice is echt superslecht! Ze weten helemaal niks of ze geven de verkeerde informatie. Het lijkt wel of leke medewerker daar zelf maar een antwoord uit zijn duim zuigt.
SLECHT SLECHT SLECHT!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Een verzekeraar die zijn administratie niet op order heeft. Men geeft aan dat men zaken voor je gaan inregelen maar doen dit vervolgens niet. Ook na rapel van uit mijn kant. Het gevolg is dat de Aeviate wel een incassobureau op je afstuurt. En bij nabellen zowel bij Aeviate al het incasso bureau wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.