Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
onvriendelijk medewerkers,reactiessnelheid niet zo best. duidelijkheid
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
snelle service, website kan wel wat duidelijker, premie gunstig en snelle afhandeling
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 1 |
Mijn Buurman heeft een opbouw geplaatst en heeft de dakbedekking bij onze opbouw weggehaald , waardoor er na een regenbui een grote hoeveelheid water naar binnen is gelopen. Mijn inboedelverzekering van FBTO doet helemaal niets voor ons. en beroept zich op een clausule waarin staat "waterschade ontstaan door op en aanbouw niet wordt vergoed". Het maakt ook niet uit dat de schade door mijn buren is veroorzaakt.
Aangezien 2 massief houten vloeren, een laminaat vloer stukwerk, schilderwerk trapbekleding en meer vernield zijn en ik via de verzekeringsmaatschappij van mijn buren alleen maar de dagwaarde kan krijgen. Blijven wij met het probleem dat we de schade niet eens kunnen laten herstellen. Het is een verschrikking voor ons gehele gezin. En dat terwijl we heel veel verzekeringen hebben lopen via FBTO. Ik vind het een schande.
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Vervelende klantenservice weten zelf niet waar ze over praten.
denk je dat je genoeg verzekerd bent betaal je iedere maand een hoop en je kunt nog een pak betalen want niks word vergoed.
terwijl het op de site staat dat dit wel zo is.
mensen laat 2 tandjes trekken kun je 200euro dokken.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Heb de site van Univé eens doorgelezen en ik denk dat ik wel blijf mits ze hun beweringen waar kunnen maken.
Kijk dit zeggen ze:
Den Haag zegt: ‘Minder vrijheid bij ziekenhuiskeuze.’
Univé reageert: ‘Wij weten hoe u maximale vrijheid kunt behouden.’
Den Haag zegt: ‘In 2013 wordt zorg flink duurder.’
Univé reageert: ‘Wij houden zorg betaalbaar, bijvoorbeeld met premiekorting.’
Den Haag zegt: ‘Mensen moeten zich maar redden bij een medisch conflict.’
Univé reageert: ‘Onze zorgverzekerden krijgen gratis medische rechtsbijstand.’
Den Haag zegt: ‘Zorg kan en moet beter.’
Univé reageert: ‘Verbeteringen in de praktijk belonen wij met een prijs.’
Vooral over die zorgpremie verhogen zit ik te twijfelen want volgens mij gooien alle zorgverzekeraars de premie omhoog. Ben benieuwd dus...
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Niet veel bijzonders tov andere verzekeraars, voorwaarden veelste strict, verzekering bij diefstal wordt zo goed als nooit uitgekeerd...
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Allrisk verzekerd bij Unive. Door brand bij dealer mn motor kwijt.
Expert taxeert 1000 euri lager dan 2 andere verzekeraars (dagwaarde).
Definitieve vaststelling moet nog maar heb weinig vertrouwen.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Na twintig jaar premiebetaling probeert men alsnog onder de uitkering uit te komen. De manier waarop de VVAA de familie behandelt is buiten proporties. Men wil op geen enkele wijze medewerking verlenen om de familie juist en tijdig te informeren waarom men niet tot uitkering wil overgaan. Bovenop die teleurstelling stuurt de onderneming een onderzoeksbureau welke zich weinig correct opstelt. Een bijzonder teleurstellende ervaring en dat terwijl de VVAA haar leden medische professionals wil bijstaan. Ik zou heel goed nadenken voordat u in zee gaat met deze verzekeraar .
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 5 |
juni 2012 schade aan mijn auto. Betreft een allrisk verzekering. Tegenpartij heeft aangeven te betalen, echter in oktober wou de reparateur de schade notabene op mij verhalen. Men had nog niets in werking gesteld en mijn schadeformulier lag nog ergens op de stapel na 5 maanden. Ik vind dit een kwalijke zaak. Heb de verzekering per direct gestopt na zoveel mails, tijd etc... en nu een excuus brief met een bon voor de wasstraat ontvangen a 15 euro!!! Belachelijk...
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Zat bij FBTO nu Bij Agis Zorgverzekeraar . Zij hebben de overstap voor me geregeld
in 2011 (heb ik niets voor hoeven doen verder).
Heb al een tijd last van me knie en kan zelf het ziekenhuis kiezen
waar ik heen ga. Betaal me eigen risico (zelf verhoogd tot 500 euro maar scheelt me wel maandelijks 21 euro) de rest betaald Agis.
Hoef geen ziektekosten voor te schieten want dat regelt het ziekenhuis
met Agis. Denk niet dat ik in 2013 ga overstappen of er moet een andere
zorgverzekering zijn die dezelfde prijs / kwaliteit biedt.