Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Wij zijn mijn vrouw en ik al zestien jaar de winter maanden in benidorm in spanje met de geborgenheid een anulering verzekering van Elvia en is door mondial overgenomen de afwikkelingen van de schades zijn perfect verlopen en met vriedelijk behandeld.
Helaas moeten wij onze anulering op zeggen de reden daar van is gezondheid en 0nze hogeleeftijd wij kunnen geen reizen meer ondernemen.
Daarom kunne wij U adviceren gaat U op rieis kort of lang met Mondial
heeft U een goed plan.
Verzekerd van wieg tot het graf dus doen.
Met de meest vriendelije groeten van de Mr en Mvr cj.klaverstijn en Verlee
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
lage dekking. Heb een geval waterschade gehad. Reaal doet zaken met 1 buro voor expertise. Deze hebben mijn zaak slecht behandeld.
Pas na tussenkomst contra expertise is de zaak opgelost.
Mijn tussen persoon heeft geen toegevoegde waarde in deze gehad.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
ik raad u af om bij deze verzekering wat af te sluiten ze hebben geen telefoonnummer en duurt lang voor je wat op je email terugkrijgt bij schades. dus je kan beter een wat duurdere verzekering nemen scheelt een hoop hoofdpijn.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Bij Agis moest ik in 2010 voor controle komen voor mijn zorgverzekering / gezondheidsstatus . Heel vreemd heb aan andere mensen gevraagd of dit normaal is maar niemand hoeft dat. In 2011 ben ik naar Unive overgestapt.
Veel beter. Niet goedkoper.
Grootste voordeel vind ik dat ze overal kantoren hebben, zo ook bij mij (woon er nog geen 500 meter vandaan) waar ze je ter woord staan over je vragen.
2x langs geweest (keer voor een reisverzekering en een keer voor auto). Nog geen declaraties voor de ziektekosten gedaan, hopelijk ook niet nodig.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 8 |
Anderzorg vroeg mij wat ik van hun zorgverzekering vind, hierbij mijn mening.
De premie van anderzorg is erg goedkoop maar de service laat wat te wensen over. Een telefoontje kost al geld naar anderzorg. Ze betalen declaraties wel snel uit
Als je weinig mankeert is anderzorg de beste keuze , anders is het wellicht verstandig om een andere zorgverzekering af te sluiten.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
uitstekende ervaring met de inboedelverzekering van fbto en ook met de klantenservice van fbto
half maart een lekkage aan mijn dak gehad, bij de dakkapel was een stuk lood gescheurd waardoor het water naar binnen liep bij stortregens.
door deze lekkage was het stucwerk op het plafond gescheurd. het betreft een huis uit 1890 dus dat moest volledig opnieuw gemaakt worden incl gipsplaten en houtwerk.
er kwam een specialist de schade bekijken adhv de offerte die ik had aangevraagd bij een plaatselijk klusbedrijf. dit bleek in orde en ik kreeg zelfs nog extra geld uitgekeerd omdat ik de kamer moest uitruimen waar ik zeker 3-4 uur mee bezig was ivm demontage kasten.
een deel van het bedrag (bijna 3.000 euro) werd direct uitgekeerd, de rest na opsturen van de factuur. dit kon overigens allemaal via de mail wat de uitbetaling deed versnellen.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 4 |
ik heb vorig jaar een verzekering bij kruidvat afgesloten
dit blijkt gewoon dat de verzekering wordt doorgegeven aan een andere partij en dat ik daar dan klant wordt
het is gewoon een doorgeefluik misschien nog wel duurder dan als ik het direct had afgesloten
bij wie moet ik nu zijn als er iets is, kruidvat stuurt mij door maar ze verkopen wel deze zorgverzekering
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Nu zo'n 6 jaar lid van Zilveren Kruis Achmea. Heb het meegekregen van me ouders
die zijn al 15 jaar lid. Goede punten van ZKA zijn de duidelijke voorwaarden en polissen.
Gewoon in menselijke taal en niet met die ontzettend moeilijke woorden.
Ook zijn de mensen die er werken vriendelijke en helpen je goed. Zo had ik een vraag
over ZKA ziektekostenverzekering waarom bepaalde tandartskosten niet werden betaald. Bleek dat ik zelf niet goed bij de dekking had gekeken
want het stond er duidelijk. Wachttijd voor de klantenservice is gemiddeld 1 minuut dus je komt er snel doorheen.
Ik krijg ook korting via mijn werk (8%) premie is dus ook oke.
Geen klachten die ik wil uiten verder, gewoon een goede zorgverzekeraar.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Net officieel bericht gekregen dat mijn zorgverzekeraar DSW de zorgpremie voor 2013 gelijk houdt aan 2012!
Dit had niemand verwacht denk ik maar ben er erg blij mee. Ik verwacht niet dat de andere verzekeraars dit ook gaan doen dus de kosten gaan eigenlijk omlaag als ik gewoon bij DSW blijf.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
ik heb mijn ziektekostenverzekering bij kruidvat afgesloten.
het bleek dat dit verplicht was al je zelf 18 jaar werd. dit wist ik niet, heb 6 maanden zonder ziektekosten rondgelopen voor hetzelfde geld was er iets gebeurt dan had ik wel een groot probleem gehad
verder goede ervaring met kruidvat tot nu toe. eigen risico is wel *** eigenlijk betaal je dat bedrag per jaar extra want die kosten heb je altijd wel