Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 9 |
gewoon een goed kopen en goede verzekering die zeker zijn geld waard is.
geen probleem verzekering.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Nog nooit zo'n waardeloze organisatie meegemaakt! In twee woorden: incompetent & onvriendelijk!!
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 3 |
Heel leuk en aardig die ziektekostenverzekering van Ik-zorg maar voor mij geen aanrader meer.
Eerst maken ze je lekker met een lage premie van 92 euro ofzo
dan kom je erachter dat dit alleen geldt met een eigen risico van 720 euro.
Tja dan is het ineens want minder interessant.
Ook met de dekking voor tandartskosten problemen. Kroon laten zetten en paar andere dingetjes. KRijg ik nog niet eens de helft vergoedt (250 van de 610 euro??). En daar moet je eigen risico nog vanaf!
Naarstig op zoek naar een nieuwe ziekenverzekering ! En NEE ik hoef geen belletje om me over te halen om te blijven.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Het is misschien niet altijd de goedkoopste keus maar je weet wel wat je krijgt. Nationale Nederlanden is een grote naam en dat merk je wel aan de professionaliteit. Klantenservice is gewoon top, dekking is niks op aan te merken en eigen risico is altijd 0,-!
Nu heb ik nog maar een keer schade gehad maar dit was snel en makkelijk opgelost. Zeer tevreden dus.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Meeus verzekeringen heeft een uitstekende service. Vanochtend gebeld met de klantenservice om een factuur van de tandarts te declareren en binnen 4 uur stond het geld al op mijn rekening. Ik stond er zelf ook van te kijken dat dit überhaupt kan, wellicht dezelfde bank ofzo.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Hierbij wil ik mijn complimenten geven aan de zorgverzekeraar Ditzo .
Een zestal weken geleden ben ik samen met man en kinderen naar Frankrijk afgereist om daar van een vakantie te genieten op de camping in de Ardeche.
Helaas ben ik tijdens de vakantie gestruikeld en wat later bleek enkele zenuwen in mijn rechterbeen verklemd geraakt.
Bij terugkomst in Nederland naar het ziekenhuis gegaan en het bleek ernstiger dan verwacht. Ik heb om die reden zelfs 3 weken in een rolstoel gezeten.
Ditzo heeft gezorgd voor een supersnelle betaling van de kosten die wij hadden gemaakt. Omdat wij zelf niet veel te besteden hebben kan ik niet meer dan heel blij hiermee zijn anders had ik echt een probleem gehad en wellicht geen vevoer meer gehad.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Mijn ervaringen met Friesland zorgverzekering zijn wisselend:
- Zonder mijn toestemming hebben ze geld geincasseerd
- De klantenservice is vaak niet zo behulpzaam en volgt enkel de regeltjes
- Zorgpremie is aan hoge kant maar als je collectief bent verzekerd valt het mee
- Geen vrije zorgkeuze
+ Klantenservice voor zorg is goed bereikbaar
+ Snelle uitbetaling na declaratie, meestal binnen 1 week
Dit is mijn ervaring, wellicht denken andere mensen er anders over.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Vorig jaar ben ik overgestapt op de zorgverzekering van Anderzorg na zorgvuldig zorgverzekeringen te hebben vergeleken.
Anderzorg kwam als goedkoopste uit de bus, je hebt wel goedkopere maar die kun je alleen afsluiten als je student bent.
De klantenserivce is redelijk voor deze prijs, je kan niet veel verwachten maar ik bespaar wel zon 20x12 euro op jaarbasis dat is nogal wat.
Ik verwacht ook dit jaar weer dat Anderzorg de goedkoopste zorgverzekering van 2013 zal zijn, viavia hoorde ik dat ze dit als streven hebben om zoveel mogelijk klanten binnen te halen.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 5 |
Dekking is prima niets over te klagen. Maar de aftrek van de ziektekosten gaat echt sloom. Eerst via de post opgestuurd maar is niet aangekomen? Beetje apart.
Daarna gebeld...
Zouden ze er naar gaan kijken. Weer een week verder weer niets gehoord.
WEER gaan bellen (natuurlijk weer iemand anders aan de lijn) helemaal verhaal opnieuw vertellen.
Na 4x gebeld te hebben eindelijk de juiste formulieren binnengekregen en kon de claim in behandeling genomen worden.
Dat deed overigens maar ander halve week dus dat valt dan mee.
Maar de weg erna toe is eindeloos lang... zucht.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Bij vragen over mijn zorgverzekering over advies over declaraties of hoe ik iets moet doen dan bel ik altijd eventjes en krijg dan telefonisch uitgelegd hoe en wat. Erg klantvriendelijke en behulpzaam. Ze nemen de tijd voor je en helpen je de papieren in te vullen.
Als je met iets ingewikkeld zit waar je advies over wil of waar je
zelf niet uitkomt dan kan je een persoonlijk gesprek plannen.
Er komt dan iemand van Avéro Achmea langs om je te helpen.
Heb zo'n gesprek gehad voor mijn medicatie en heb toen te horen
gekregen dat ik ze beter kan aanvragen vanuit de arts zodat ik zelf
zo min mogelijk te hoef betalen en de zorgverzekering het dekt.