Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Waardeloze verzekering, al meer dan 40 jaar premie betaald, en nou heb ik een keer een schade die de verzekering ook nog maar voor de helft hoeft te vergoeden, dan praat ik over 175 euro, en dan krijg je nul op het request. Dus ik ga mijn conclusies trekken, ga een andere verzekering zoeken, en zal ook nooit iemand aanraden om zich bij Nationale Nederlanden aan te sluiten. Ik hoop ook dat deze ervaring we in de reviews komt te staan, maar dat zal wel niet.
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
Slecht... oplichters, alsmede CED expert. Geen verstand van casus en logica. Gaan zelf dingen verzinnen om uit je verzekering te krijgen, terwijl ik met harde bewijsstukken aan kwam.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Wij hebben 4 april nieuwe E-Bikes gekocht en ook een E-Bikeverzekering bij Unigarant afgesloten !! Wat zeker NIET goedkoop is. Maar dat is onze keuze.
Netjes binnen 14 dagen betaald !!! Iets wat zeker NIET iedereen doet ...En ik snap best dat we een automatisch aangemaakte brief hebben gekregen.
Nu is mijn voorstel : Verstuur die brieven 2 of 3 dagen LATER !!!
Zo een eerste herinnering komt zo over als ben je een WANBETALER !!
Dit vind ik dus ECHT NIET KUNNEN !! Zo ben je na een jaar een klant kwijt en ik zal ZEKER U Bedrijf NIET aan prijzen bij andere.!!!
Ik voel me zeer VERNEDERD !!!! En oh ja bij de aan te kruisen verzekeringen staat nog NIET eens de E-Bike verzekering !!! Zo ga je niet met welwillende mensen om. Hoe groot het bedrijf ook is !!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 4 |
Kort samengevat, top om zaken snel af te handelen m.a.w. je wordt als verzekerde totaal niet serieus genomen. Zaak aanmelden bij Achmea gaat nog goed maar op het moment de zaak in behandeling wordt genomen door een behandelaar zijn er twee opties:
1. Onder een bedrag van € 500,- afkopen - kosten/baten analyse
2. boven de € 500,- zaak snel afhandelen door de verzekerde te overtuigen dat de zaak geen kans van slagen heeft. Alle argumenten worden van tafel geveegd, meer het gevoel dat je tegenover een rechter zit of de advocaat van de tegenpartij. Totaal geen spraken van belangen behartigen van de verzekerde zelf.
3. Meer in discussie met de klant, de verzekerde dan met de tegenpartij.
Kort samengevat, Achmea tijd om wel gemotiveerde behandelaars in dienst te nemen, die het belang van de klant centraal stellen.
SLECHTE Service Achmea
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Helaas kwam ik laatst in aanraking met een persoonlijke uitvaart. Ik kwam erachter dat ik zelf nog geen uitvaartverzekering had en schrok van de hoge kosten van een uitvaart. Na wat onderzoek kwam Monuta voor mij het beste uit de bus. Tijdens het uitzoeken, kwam ik er wel achter dat Yarden voor een reden zo’n scherpe premie heeft. Betaal liever paar cent meer per maand inruil voor betere voorwaarden en goede klantenservice!
Van mij krijgt Monuta een welverdiende 9+
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Had al jaren een all risk autoverzekering bij Aegon via een andere tussenpersoon waar ik heel tevreden over was. Werd opeens 'verkocht' aan Meeus. Geen probleem tot ik vroeg om mijn betaling over te zetten naar maandelijks i.p.v. jaarlijks en over te zetten naar WA+. Gebeld en het zou geregeld worden, maandelijks bedrag was in totaal ook lager. Kreeg vervolgens weer een jaarlijkse rekening voor all risk. Gebeld dat anders afgesproken was. Kreeg rekening. WA+, deze was heel veel duurder dan all risk. Ik vroeg om mijn verzekering dan maar te laten zoals dat was. Volgens Meeus was dat niet meer mogelijk, verzekering was opgezegd. Kreeg nog een ander, iets goedkoper aanbod, was laagste wat ze volgens hen konden bieden. Klacht ingediend. Kreeg nog een jaar verzekering voor afgesproken maandprijs voor oude verzekering, maar zit nu met veel duurdere verzekering met minder dekking. Kreeg enkele dagen geleden een 'advies' voor andere verzekering. Weer de duurste, online was het zelfs bij dezelfde verzekeraars goedkoper. Heb het nu helemaal genoeg van Meeus en ga zelf mijn verzekering regelen. Goedkoper en zonder alle ergernis en leugens.Hoop dat dit wel goed gaat lopen? Ik heb nog nooit zo'n onbetrouwbare, niet klantgerichte tussenpersoon meegemaakt.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Goed behandeld door de behandelaar. En corect advies gekregen.dikke top.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
De verzekering geeft weinig informatie aan de omstandigheden waar ik mee te maken had.
Zo krijg ik een automatische incasso vanuit het niets zonder te vragen of ik het wel kan betalen, dit betekende dat ik 3 automatische incasso's in 1 maand moest betalend zonder te vragen of ik het wel kon betalen en of het voor mij uit kwam.
Dan nog de klantenservice, ik heb naar menzis gebeld om een polisblad te krijgen omdat ze mij een automatische incasso hadden gestuurd omdat mijn partner nog maar net in Nederland was geregistreerd. Hier kreeg ik alleen een melding in me E-mail van dat ik een automatische incasso moest betalen zo vanuit het niets, ik heb geen polisblad hiervan gekregen, ik moest hier speciaal voor bellen.
Ik heb een paar keer moeten bellen, want degene die mijn behandeling heeft gedaan heeft de aanvraag naar de verkeerde afdeling gestuurd, de werkwijze bij dit bedrijf is zeer onprofessioneel.
Je kan beter twee keer nadenken voor je dit bedrijf kiest als je zorgverzekeraar.
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
Ik wacht al meer dan een jaar op een oplossing voor de uitkering van mijn Lijfrenteverzekering. Niemand wil mij helpen, noch Interpolis, noch de Rabobank die Interpolis mij willen sturen. Schandaal!!.
Ik denk aan het nemen van maatregelen
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 6 |
Zorg verz: VGZ.
Zonder nieuwe prijs opgaaf voor 2018 kreeg mijn vriendin voor 1-1-2018,een
nieuwe maand premie van 117.50 was 104.95 euro in 2017.
Dus een slecht begin,dus overstappen!