Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Mijn ervaring met Routemobiel is tot nu toe prima. Ik heb een reisverzekering en annuleringsverzekering afgesloten nadat ik deze vergeleken had op prijs en kwaliteit via verzekeraar.nl.
De afhandeling van de verzekering en invullen van het aanmeldformulier was prima, erg heldere communicatie.
Het lijkt me dat er een verzekeraar achter zit maar ik ben er nog niet achter welke partij dat precies is, dit zou achmea kunnen zijn.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ikzelf heb een zeer goede ervaring met de rechtsbijstandverzekering van achmea . Het betreft hier de verzekering voor rechtsbijstand bij een auto ongeluk. Er is ook een algemene rechtsbijstand voor zaken als problemen met een aannemer ed maar deze heb ik neit.
6 maanden geleden kwam ik terecht in een groot ongeluk op de snelweg waarbij zo'n 6 autos betrokken waren. 1 van die autos raakte de controle over de auto kwijt en reed de andere 5 autos aan waaronder die van mij. Helaas kwam ik daar pas later achter aangezien brokstukken mijn auto hadden geraakt.
Ik heb toen aangifte gedaan bij de politie en rechtsbijstand bij achmea gealarmeerd hierover. Zij hadden toen al meerdere aangiftes binnen waardoor er een dossier ontstaan was waarbij alle kosten op de veroorzaker zou worden verhaald. Vervolgens hoorde wij 3 maanden niets maar toen belde achmea dat het gelukt was en dat alle schade vergoed zou worden. Dit was totaal meer dan 2400 euro dus hier was ik erg blij mee.
Als ik geen rechtsbijstandverzekering had gehad had ik geen manier om de verzekering dit bedrag te laten vergoeden omdat het voor mij ook onduidleijk was wie de aanstichter van het ongeluk was.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik heb met 8 auto's in bezit (worden door familie en werknemers gereden) inmiddels al behoorlijk wat ervaring met autoverzekeringen en vooral de klantenservice van autoverzekering.
Heb autoverzekeringen gehad bij ohra, inshared, fbto en verzekeruzelf. Op dit moment heb ik al mijn autoverzekeringen bij AllSecur. De klantenservice daar is van een uitstekende niveau net als de premie. Het is niet de goedkoopste autoverzekeraar . Maar als je kijkt naar de premie icm de voorwaarden en klantenservice hebben ze echt veruit de beste deal.
Ook met inshared.nl heb ik goede ervaring, het werkt zoals je zou verwachten en is niet hopeloos verouderd zoals bij vele andere verzekeraars.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
de premie van de reisverzekering werd dit jaar zonder te melden zomaar omhoog gegooid.
nadat ik gebeld had met de klantenservice zijden ze dat dat normaal was ivm inflatie, ja het zal wel
beetje raar dat dat zomaar kan.
verder wel goede ervaringen, 2x iets gedeclareerd voor een reis en 2x ook goed afgehandeld en snel betaald
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 3 |
Slecht! Neem vooral het abonnement voor brillen en lenzen er niet bij. Bij het minste of geringste moet je bijbetalen, zelfs als je het basispakket bij Pearle neem (30 euro extra).
Ik ga volgend jaar weer lekker terug naar Menzis! Zelfde maandpremie, veeel betere service.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Zal eerst even eht verhaal vertellen: 375 euro is wat mijn buurman heeft gekregen voor een glazen tafel van één of ander designmerk dankzij mijn FBTO aansprakelijkheidsverzekering. Hij vroeg of ik de tafel wou aansluiten (zat een muzieksysteem in) maar dat werkte niet correct ofzo. Toen we de tafel tafel wouden omdraaien om te kijken of er iets los zat viel hij tegen de hoek van de kast aan en klapte die kapot.
Is ook deels de schuld van mijn buurman dus, maar die heeft geen aansprak. verzekering en ik wel.
We hebben de schade gemeld en het werd netjes uitbetaald door FBTO. Wel jammer van die 100 euro eigen risico, daar zal ik nog de helft van terug vragen aan hem. Verder is het een goede verzekering met uitgebreide schade-dekkingen en lage kosten. Wanneer je hem icm met bv een inboedel / woonhuis -verzekering afsluit krijg je korting, dus zijn de kosten nog lager.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 7 |
Dag,
Ik heb hier ervaringen gelezen over Univé die ik onterecht vind! Voor met betrekking tot de zorgverzekeringen. Een andere zorgverzekering is echt niet nodig hoor. Univé levert goede service voor een goed eprijs. Bij mij zit één van de kantoren om de hoek, altijd als ik er binnen loop word ik snel geholpen en ook door de juiste persoon (ze hebben per verzekeringscategorie verschillende specialisten op dat gebied).
Toen ik in het ziekenhuis lag voor ernstige scheenbeenvliesontsteking (kon een paar dagen lang niet lopen) werden de kosten m.u.v. het eigen risico vergoedt. Een andere zorgverzekering heb ik niet nodig.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 9 |
Khet een goede ervaring met Allsecur te delen. Vorig jaar zag ik op mijn TV een programma KASSA heet het.
Daar kwam de autoverzekering van ALLSecur in voor (die gingen ze beoordelen en de voorwaarden bekijken enzo).
De conclusie was dat de kosten van de autoverzekering laag waren (ik geloof dat het 30% lager dan het gemiddelde) en de service en dekkingen een paar punten hoger scoorde dan de rest.
In januari ben ik vanf FBTO naar ALLsecur overgestapt.
Nu heb ik ook een goedkopere autoverzekering en zelfs nog met een betere dekking. Dus mijn bericht is positieve reclame voor hen hahah!
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik vond het een prettige verzekering, maar ik heb hem nu toch opgezegd.
De redenen hiervoor zijn dat de eigen bijdrage van 35 per declaratie (dus als je het opspaart per jaar) is aangepast naar 17,50 per bezoek aan de dierenarts.
Ook als er een specialist nodig is wordt nog maar de helft van de kosten vergoed, evenals een beperking van de prijs van een consult.
Daarnaast vind ik persoonlijk de premie schandalig gestegen het afgelopen jaar. Maar liefst 11%.
Ik probeer over te stappen naar een verzekering met voorwaarden zoals Petplan ze ooit had.
Ik ben niet dezelfde Janine als diegene die hiervoor een commentaar heeft achter gelaten
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 3 |
Wat een BAGGER site van die Delta Llord zeg! Ik probeer nu al 3 dagen achter elkaar de verzekering voor mijn boot te berekenen maar telkens krijg ik foutmeldingen en een tekstje dat ik contact met de klantenservice moet opnemen. Wanneer ik dan bel krijg ik te horen dat er wordt gewerkt aan het probleem en het morgen opgelost zou moeten zijn, nou mooi niet dus! Ga het wel ergens anders proberen doeeeei!!