Er staan 939 reviews op Verzekeraar.nl die toegevoegd zijn door consumenten.
De gemiddelde verzekering
scoort een 6.7
Verzekering ervaringen (939)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 7 |
Met name over de klantenservice en dekking van de Rabobank/Interpolis verzekeringen heb ik een zeer goed woordje over.
Interpolis zorgt altijd voor een oplossing. Op vakantie ging er iets helemaal mis waardoor vervroegd naar huis gaan ons het beste leek. Door een gebroken voet werd het lastig om terug naar huis te gaan (immers een autovakantie en slechts 1 rijbewijs aanwezig). Het antwoord van Interpolis was het boeken van wat vliegtickets om zonder problemen naar huis te kunnen. De auto werd dezelfde week thuis afgeleverd.
Ik heb de klantenservice van verzekeraars slechter meegemaakt, mijn oude ervaringen komen niet eens in de buurt van een klantenservice zoals die van Interpolis. Hoe Interpolis oplossingen vindt voor alle situaties waar ik/ons zich in hebben bevonden vind ik absoluut een duimpje omhoog waard.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
In 2007 ongeveer werd er door hangjongeren ingebroken in ons tuinhuis. Ze hadden een scooteruitlaat buit weten te maken (hier was het ze ook om te doen, ze wisten precies wat er aanwezig was). Politie kwam de inbraak bevestigen, de gemiste spullen (alleen de uitlaat) werden opgeschreven en bevestigd om het geld (150 euro, 2ehands) te claimen bij de inboedelverzekeraar (Univé). Hoewel het tuinhuis in principe niet onder de dekking viel, werd de 150 euro wel uitbetaald door Univé. De enige partij waar in dit geval over geklaagd mag worden zijn onze fantastische blauwe pakken die de daders na 5 minuten verhoor weer de deur uit lieten.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Wij waren verzekerd bij Interpolis onder de Partner & Kind verzekering.
Helaas is onze dochter nadat alles goed leek te gaan, overleden toen zij 84 uur oud was. Hierdoor hadden wij nog geen tijd gehad om haar aan te melden bij de verzekering. Wij gingen er dan ook vanuit dat zij automatisch meeverzekerd was.
Bij de zorgverzekering heb je een aanmeldperiode van 1 tot 3 maanden, dus lijkt dit voor een uitvaartverzekering ook logisch. Welke ouder houdt er nou al bij de geboorte rekening met een overlijden?
Toen wij de ochtend na het overlijden naar Interpolis belden, moesten wij eerst door een keuzemenu voor schademeldingen heen (nadat we het speciale nummer voor een overlijden hadden gebeld). Dit was natuurlijk geen prettige keuze, zeker niet om je pas overleden dochter te moeten aanmerken als 'schade'.
Hierna werd ons verteld dat onze dochter niet verzekerd was en dat het daarmee ophield...
Dus naast het enorme verdriet vanwege het verliezen van onze dochter, gaf Interpolis ons er ook financiële zorgen bij.
Uiteindelijk heeft onze begrafenisonderneemster na weken van bellen/mailen het voor elkaar gekregen dat we via een coulanceregeling toch een uitkering kregen. Deze coulanceregeling is standaard bij vrijwel alle andere uitvaartverzekeringen.
Wij zijn nu overgestapt naar Monuta, waar we voor een lager bedrag per maand, voor een hoger uitkeringsbedrag verzekerd zijn.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Per 25 december is mijn premie voor de autoverzekering met 15,1 % gestegen.
Inshared wil niet vertellen waarom mijn premie zo hoog is gestegen.
Heb al ruim 20 jaar geen schade gedeclareerd, dus dat kan het niet zijn.
Telkens krijg ik weer een standaard flutverhaal als ik een mail stuur, dus communicatie bij Inshared is ook bij lange na niet eerlijk!!
Deze stijging van 15,1 % is ver boven het landelijke gemiddelde en dat is geheel tegen de slogan van Inshared(We all benefit).
Het nadeel van het ontbreken van een bonus-malus-regeling is dat alle schades die de verzekerden maken, worden verrekend in de premie van alle verzekerden, ook de veilige rijders, zodat een bonus-malusregeling toch uiteindelijk goedkoper en eerlijker is.
Inshared is op dit moment bij lange na NIET de goedkoopste verzekeraar, dus let goed op de premiehoogte van Inshared en vergelljk goed de premiehoogtes en voorwaarden!
Gaarne reactie van Inshared-klanten die dezelfde absurde premieverhoging voor de kiezen hebben gekregen.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
Ben tevreden over onze verzekeringen van OHRA. Zo ook over de aansprakelijkheidsverzekering. Met de kerst en oud en nieuw waren we op bezoek bij mijn broer in Duitsland.
De hond ging ook mee, echter toen we nieuw jaar aan het vieren waren (om 12 uur) schrok de hond van het vele vuurwerk dat werd afgestoken en rende door het huis van mijn broer. Gevolg: 2 kapotte vazen ter waarde van 300 euro te samen.
Gisteren meteen gebeld met OHRA en alles valt binnen de dekking. Echter werd ik wel tot 3x toe doorgeschakeld en 2x in de wacht gezet. Zeer irritant.
Zoals gezegd dus tevreden met de OHRA verzekering, heel goedkoop en prima dekking.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Ben 19 jaar en heb de zorgverzekering (gewoon ZEKUR) afgesloten bij ZEKUR. Dit is DE goedkoopste zorgverzekering die ik kon vinden.
Ik betaal slechts € 73.50 per maand. Wel moet ik erbij vermelden dat het standaard risico dan van 220 euro omhoog gaat naar 720 euro. Maar ik durf dat risico wel te nemen, de kans dat er wat gebeurd is zeer klein en het bespaard toch bijna 20 euro per maand.
Je kan ook kiezen voor een eigen risico van 320 euro, dan betaal je iets van 88 euro per maand aan premie.
Dus als je een zeer goedkope basis zorgverzekering wil hebben moet je kiezen voor ZEKUR.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 7 |
Mijn inboedel is goed verzekerd door AEGON. In mei dit jaar was er ingebroken in ons huis toen we op vakantie waren. Tv, sieraden, koffiezetapparaat, blender, etc.. allemaal weg! Gelukkig kunnen we aantonen dat er inbraak schade was, daar is AEGON wel erg nadrukkelijk op zoek naar anders krijg je niets vergoedt. Dat is overigens bij de meeste verzekeraars zo (voor zover ik weet).
Uiteindelijk is er netjes uitbetaald door aegon, in principe verliep het vrij soepel alleen was het wel veel heen en weer bellen maar goed dat hadden we er wel voor over, het ging uiteindelijk om meer dan 3500 euro.
De sieraden waren goed opgeborgen in een la met slot, deze was opengebroken. De sieraden heb ik gekocht voor in totaal 1100 euro, maar we kregen 1300 euro vergoedt omdat de sieraden nu meer waard zijn (stijging van de goudprijs misschien?) dat vonden we erg netjes!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
Via een tussenpersoon had ik mijn autoverzekering voor een Audi A4 lopen bij Noordhollandsche. Ik had 0 schadevrije jaren en pas 1 jaar me rijbewijs. De maandpremie was 140 euro met een eigen risico van 500 euro voor de WA autoverzekering.
Ik ben toen gaan vergelijken op deze site en andere sites en heb ontdekt dat het veel goedkoper kan. Heb mijn tussenpersoon opgebeld en verteld dat ik wou overstappen naar AEGON. Opeens kon de premie nu wel omlaag, zelfs naar 90 euro per maand! Ik heb geantwoord dat zij daar eerder mee moesten komen en ik nu overstap naar AEGON.
Ik betaal nu 64 euro met 200 euro eigen risico voor exact dezelfde verzekering. AEGON heeft geholpen met het overstappen, hier heb ik wel 3x voor moeten bellen dus dat is een minpuntje voor de klantenservice.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 4 |
Met de beoordeling dat het "weinig moeite" zou kosten om een autoverzekering bij Inshared af te sluiten kan ik het niet eens zijn.
Voor zover ik weet moet het de bedoeling zijn om in een paar stappen online de autoverzekering van Inshared af te kunnen sluiten. Elke keer dat ik het probeer, krijg ik de melding dat ik onverzekerbaar ben.
???
Heb 1 keer gebeld met Inshared. Mevrouw zou mij terugbellen met een antwoord op mijn "rare en zeldzame vraag". Dat is nu al enkele weken geleden. En wat blijkt?? Ik ben verre van de enige die afgewezen werd dus zo zeldzaam zal mijn vraag helemaal niet zijn geweest.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 6 |
Er kan weinig slechts gezegd worden over CZdirect, het is hun internetzorgverzekering die niet helemaal voldoet voor de niet-100%-gemiddelde jongvolwassene.
In een paar klikken had ik voor 2011 een nieuwe zorgverzekeraar. Het probleem dat ik na een paar maanden al tegenkwam was dat de dekkingen gewoon niet goed genoeg waren. Dit had ik van tevoren niet helemaal verwacht.
CZdirect biedt een typische internetzorgverzekering aan voor jongeren welke anticonceptie helemaal vergoed en condooms voor een deel, en teveel inhoud op andere, naar mijn mening belangrijkere punten.
Ik vond de verzekering lekker eenvoudig maar moet overstappen doordat hij niet voldoet aan mijn behoeftes. De voorwaarden mogen heel eerlijk gezegd ook wel wat versoepeld worden.